SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na wytrzymałość do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 800

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22691
Mam 18 lat, staż około 4 miechów robiłem już plan na mase teraz chciałbym zwiększyć wytrzymałość mięśni i zrobić jednocześnie mała redukcje( około 5-7 kilo ) i mam kilka pytań:
1. Czy mogę robić tylny akton barków z plecami i jako które ćwiczenie go robić?
2.Podczas robienia niektórych partii szybko tracę energie i np. robie 15 i 15 a później mam już sile tylko na 12 powtórzeń ( dotyczy to głównie klatki ale i bicepsów i naramiennych również choć w mniejszym stopniu ) co może być powodem?
Rozbiłem normalna 3 dniówkę na 6 dni ponieważ jest mi tak dużo wygodniej.
Dieta jest jeszcze w przygotowaniu ale mam nadzieje ze się z nią szybko uporam

Poniedziałek:

Triceps:
Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim chwytem 4x 15,15,15,15
Pompki w podporze tyłem 3x 15,15,15

Wtorek:

Plecy i tylny akton naramiennych
Podciąganie na drążku 3x max ( 10,10,9 )
Unoszenie hantelki w opadzie tułowia 3x 15,15,15
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x 15,20,20
Martwy Ciąg 3x 15,15,15

Środa:

Nogi:
Przysiady ze sztanga na barkach 3x 15,15,15
Wykroki ze sztangielkami 3x 15,15,15
Wspięcia na palcach ze sztanga na plecach 3x 15,15,15

Czwartek:

Barki:
Wyciskanie sztangli zza głowy siedząc 3x 15,15,15
Unoszenie sztangielek bokiem w górę siedząc 3x 15,15,15
podciąganie sztangli wzdłuż tułowia 3x 15,15,15

Piątek:

Biceps:
Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3x 15
Uginanie ramion ze sztangielka w siadzie w podporze o kolano 3x12

Sobota:

Klatka:
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3x 15,15,15
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej głowa w górę 3x 15,15,15
Pompki 3x Max

Proszę o ocenę
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22691
Prosze o jakąś odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27917
Tylny akton mozna robic z plecami np jako pierwsze cwiczenie taka rozgrzewka. Plan mi sie nie podoba. ^ dni to stanowczo za duzo przy tak malym stazu. Wprawdzie np w jeden dzien robisz tylko biceps trening nie jest zbyt ciezki ale ja bym zrobil "klasyczna" 3 dniowke ewentualnie 4 dni max
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22691
A gdybym zrobił takie FBW ?
Poniedziałek i czwartek trening A
Wtorek i piątek trening B

"A"
*Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s 15 powtórzeń
Barki:
-Wyciskanie sztangi zza głowy stojąc 2s
Tricepsy:
-Wyciskanie sztangi wąsko 2s
Plecy:
- Podciąganie na drążku 2s
-Martwy ciąg 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s
Nogi:
-Uginanie nóg w leżeniu

"B"
Klatka piersiowa:
-Wyciskanie sztangielek skos 2s 15 powtórzeń
Barki:
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2s
Tricepsy:
-Pompki w podporze tyłem 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztangielka 2s
-Szrugsy 2s
Biceps:
- Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie - w podporze o kolano 2s
Nogi:
-Przysiady ze sztanga na barkach 2s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27917
4 tego typu treningi to za duzo. Trzy razy w tygodniu i to spokojnie bez podzialu na dni A i B. Swoja droga cos sie tak uparl na tak czeste treningi ? Duzo wcale nie oznacza dobrze ale cos mi sie widzi, ze sam sie musisz o tym przekonac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22691
Ok. więc będę robił 3 dni w tygodniu ale dlaczego bez podziału na dni A i B? Dobrym rozwiązaniem do tego byłoby A6W na brzuch ? Przy dobrej diecie możliwe by było żebym na redukcji nie stracił mięsni ?

Zmieniony przez - lukasl452 w dniu 2007-12-25 18:29:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27917
Nie twierdze, ze podzial na A i B jest niewlasciwy tylko, ze i bez tego daloby rade. Jesli nie maszniskiego %bf to a6w bym sobie odpuscil. O wiele lepszym rozwiazaniem dla mnie jest ABSII. Przy dobrej diecie i dodatku supli mozna ochronic miesnie tak, ze praktycznie nie bedzie spadkow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22691
Mam trochę fatu w większości na brzuchu i trochę na klatce i chodzi mi o to aby się tego pozbyć ( choć nie jest tego dużo ) a do tego mam chude ręce i mała mase mięsniowa ale chciałbym chociasz utrzymać to co mam. Dzięki za pomoc

Zmieniony przez - lukasl452 w dniu 2007-12-25 19:34:38
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moj plan do oceny

Następny temat

HST + HIIT=?

NutLove