SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Marcin Martini Piechota - droga do MPJ i MŚJ

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56584

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3287 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22844
Witajcie!

Nazywam się Marcin Piechota, dla znajomych "Martini".
Jestem aktualnym Vice-Mistrzem Europy Juniorów kat. do 75kg oraz Vice-Mistrzem Polski Seniorów kat. do 75kg.

Zapraszam na relację z moich przygotowań do MPJ oraz MŚJ, które odbędą się w październiku 2013.


Swoją karierę zacząłem w tym roku od wygranej na Debiutach kulturystycznych PZKFiTS 2013 (kategoria mężczyzn do 75kg).
Następnie wygrałem kategorię Juniorów wszechwag na Otwartych Mistrzostwach Ziemi Puckiej 2013 oraz kat. do 75kg Juniorów na Mistrzostwach Śląska 2013.
Zdobyłem również srebro na Mistrzostwach Szkół Ponadpodstawowych 2013 w Nowej Rudzie w kat. do 23 lat.


Srebro na MEJ.

W chwili obecnej rozpocząłem przygotowania do MPJ (na których mają się odbyć także eliminacje na MŚJ).

Dziennik treningowy będę się starał prowadzić regularnie i starannie. Wypiski będą pojawiać się przynajmniej kilka razy w tygodniu. Obiecuję na bieżąco odpowiadać na Wasze pytania i sugestie, na które również liczę.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3287 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22844
Cel: MPJ i MPŚ

Pomiary: (wykonane 27.07.2013)
Wzrost: 170cm
Waga (na czczo): 87kg
Pas: 81,5cm
Ramię: 40cm

Zdjęcia:
Robione na czczo, zaraz po pomiarach:




Dieta:
I posiłek
6białek jaj, 2 całe jajka, 50g WPC, 110g płatków owsianych, 15g orzechów/migdałów + łyżka oleju lnianego
II, III i IV posiłek
260g piersi z kurczaka, 110g makaronu durum, warzywa
V posiłek
140g płatków owsianych, 50g masła orzechowego + 2 łyżki oleju lnianego

B/T/W:
200/70/400

Po treningu siłowym zrezygnowałem z węglowodanów w płynie i zjadam:
60-100g wafli ryżowych + 40-60g dżemu

Trening:
Podczas przygotowania do sezonu wiosennego trenowałem intuicyjnie, tym razem również zdam się na swoją wiedzę.
System 5-6 treningów siłowym w tygodniu.
Aeroby rano na czczo 40min i wieczorem (przed kolacją) 30min.

Suplementacja:
Po przebudzeniu i przed treningiem siłowym:
10g BCAA, 5g Glutaminy, 150-300mg kofeiny (lub spalacz kompleksowy)
Po porannych aerobach, po treningu siłowym i po wieczornych aerobach:
40g WPI/WPH
Przed/Po treningu siłowym:
3-5g Beta-alaniny / 5g kreatyny
W ciągu dnia do posiłków dodatkowo:
Omega-3, Witaminy i minerały
Na noc:
5mg melatoniny, 8g Aminokwasów

Pozdrawiam, zapraszam do śledzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 11788 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 125319
spełnienia celów
Powodzonka. Jedziesz z tym!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1504 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35850
bede wpadal. powodzenia.

===> 1Polska.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1784 Napisanych postów 47556 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 482327
powodzenia

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87324
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 2869 Napisanych postów 27356 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 616972
Powodzenia - i samych pierwszych miejsc od tej pory życzę.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 859 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38143
Powodzenia Marcin.
Będe śledził, jak zawsze.

"jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 193 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21482
Będzie sie działo ! Powodzenia

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3514 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41669
Powodzenia, będę śledził, pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
kawał nogi.

powodzenia!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena treningu u totalnie początkującej osoby.

Następny temat

PLAN NA MASE DO OCENY I POPRAWY!