SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik treningowy - Kamil Akielaszek (masa z HI-TEC'iem)

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 25222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SneS Personal Trainer Moderator
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7157 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 100689


Witam serdecznie,

Dziękuje firmie HI-TEC za możliwość wzięcia udziału w kolejnym teście suplementów. Tym razem z innymi uczestnikami będziemy testować suplementy przyspieszające budowę masy mięśniowej.
Temat główny jest w dziale suplementacja i testy: http://www.sfd.pl/TEST:_RYWALIZACJA_4_osób__HI_TEC:_MASA-t970419.html

Ja dodatkowo, tak jak poprzednio zakładam tutaj swój dziennik.


Co w trawie piszczy?

I - DANE, WAGA, WYMIARY
II - CEL
III - SUPLEMENTACJA
IV - DIETA
V - TRENING
VI - ZDJĘCIA




I - DANE, WAGA, WYMIARY

Wiek: 27 lat
-Staż treningowy: 9 lat z przerwami (kontuzje)
-Wzrost: 183cm

WAGA: 90,8 kg

Klatka luzem: 107cm
Udo: 61cm
Łydka: 41cm
Ramię: 42cm
Pas na pępku: 81.5cm


II - CEL


Budowa jakościowej masy. Jestem po redukcji tkanki tłuszczowej i starcie w zawodach "Kamienna Rzeźba", gdzie zająłem 3 miejsce. Teraz przyszedł czas na budowę i poprawienie braków w sylwetce. Cel długoterminowy to start w Mistrzostwach Polski w kulturystyce klasycznej.


III - SUPLEMENTACJA





Tak prezentuje się całość (część od HI-TECA, część zakupiona przeze mnie):




A.M.G.

A.M.G. = ALL IN ONE MUSCLE GROW FORMULA to kompleksowy przedtreningowy preparat, który jednocześnie dostarcza energii, substancji budulcowych, stymulatorów i regulatorów poziomu hormonów anabolicznych, silnych roślinnych adaptogenów i antykatabolików. A.M.G. zawiera także pełen kompleks boosterów tlenku azotu, dzięki czemu znacząco nasila efekt pompy mięśniowej w trakcie treningu. A.M.G pozwoli zwiększyć intensywność i wydajność treningu co może spowodować szybszy wzrost siły i masy mięśniowej.

CREATINE POWDER

100% czysty monohydrat kreatyny w formie łatwo rozpuszczalnego proszku.

BLACK DEVIL

Black Devil dzięki kombinacji naturalnych składników wywołuję gwałtowny wzrost poziomu testosteronu w organizmie młodego sportowca.

WHEY C-6

Whey C6 to mega-anaboliczny, wysoko-białkowy preparat zawierający unikatowy zestaw białek serwatkowych: WPI, ultrafiltrowany WPC oraz WPH, który dostarcza organizmowi sportowca najwyższą dawkę aminokwasów w tym BCAA a w szczególności leucyny.

BCAA POWDER

Najbardziej zaawansowana forma BCAA Powder umożliwiającą najszybszy dopływ BCAA do komórek mięśniowych wzbogacone witaminą – B

CARBO PLUS

Hi Tec Carbo Plus jest hydrolizatem złożonych węglowodanów (maltodekstryn) uzyskanym ze skrobii kukurydzianej, które stanowią idealne źródło energii dla mięśni podczas szczególnie długotrwałych i intensywnych jednostek treningowych.

VITAMIN A-Z ANTIOXIDANT FORMULA

Kompleksowy zestaw wszystkich witamin, składników mineralnych i pierwiastków śladowych oraz najsilniejszych antyoksydantów uzyskanych z ekstraktu z zielonej herbaty i pestek winogron.

MAGNESIUM CITRATE

Potężna dawka wysoko-przyswajalnego magnezu – aż 500 mg w jednej porcji – z dodatkiem prebiotyku inuliny


ROZPISKA SUPLEMENTACJI:

A.M.G.
DT. 35g przed treningiem
DNT. nie stosuje

CREATINE POWDER
DT. 5g po treningu
DNT. 5g rano, 5g wieczorem

BLACK DEVIL
DT. 4 kaps przed treningiem, 4 kaps na noc
DNT. 4 kaps rano, 4 kaps na noc

BCAA POWDER
DT. 20g po treningu
DNT. nie stosuje

WHEY C-6
DT. według braków w diecie + 30g po treningu
DNT. według braków w diecie

CARBO PLUS
DT. 30g po treningu
DNT. nie stosuje

VITAMIN A-Z ANTIOXIDANT FORMULA
DT. 2 kaps do śniadania
DNT. 2 kaps do śniadania

MAGNESIUM CITRATE
DT: porcja 10g przed snem
DNT: porcja 10g przed snem



IV - DIETA

Dieta z rotacją węglowodanami. Rozpiska na najbliższy tydzień. Później dodam około 200kcal.


Nie będę wypisywał poszczególnych posiłków bo nie będę sztywno trzymał wszystkiego. Generalnie 5 posiłków dziennie + Whey C-6 na noc.

Źródła z jakich będę korzystał:

Białko: piersi z kurczaka, piersi z indyka, udziec z indyka, dorsz, śledzie, makrela, łosoś, jaja kurze, odżywki (Whey C-6, BCAA)

Węglowodany: płatki owsiane, ryż brązowy/basmati, makarony, ziemniaki, chleb żytni razowy z mąki 2000, warzywa+owoce, carbo po treningu

Tłuszcz: żółtka jaj, tłuszcz zwierzęcy, olej rzepakowy, oliwa z oliwek, masło extra 82%, orzechy, suplementy omega 3


V - TRENING

Klasyczny split 4 razy w tygodniu. Początkowo każda partia trenowana raz w tygodniu. Po kilku tygodniach możliwe, że wprowadzę priorytet na klatkę 2x/tyg.

Nie podaję dokładnych powtórzeń i serii bo wszystko będzie na bieżąco zmieniane i każdy będzie widział po wypiskach z konkretnych treningów. Nogi po kontuzji - będę rozpoczynał spokojnie. Wyprosty nóg, suwnica, klasyczny martwy ciąg(tak będę wykonywał to ćwiczenie z nogami, nie przy treningu grzbietu), uginanie nóg leżąc, powoli włączę przysiady. Tutaj treningi będą intuicyjne, na wyczucie. Przy klatce i nogach skupię się bardziej na technice. Nogi muszę poprawić po długiej pauzie. Klatka nigdy nie rosła więc teraz popróbuje trochę inaczej i bardziej technicznie na mniejszych ciężarach.
Możliwe, że włączę też ćwiczenia na łydki 3-4 x w tygodniu przed każdym treningiem.

Możliwe, że po następnych 1-2 tygodniach trening ulegnie zmianie, być może przetestuje kilka nowych ćwiczeń i zamienię je w planie.

Za kilkanaście dni dołączę prawdopodobnie jakiś kompleks metaboliczny + 1x bieg w terenie.

PONIEDZIAŁEK
Klatka
1. Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej: 4-5 serii , 12-6 powtórzeń
2. Wyciskanie sztangi na ławce, głową w dół: 4 serie, 15-6 p.
3. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej z supinacją: 3 serie, 12-8 p.
4. Krzyżowanie linek w bramie: 3 serie, 20-12 p.

Biceps
1. Uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc: 3 serie, 12-8 p.
1. Uginanie przedramion ze sztangą stojąc: 3 serie, 12-8 p.
2. Uginanie ze sztangą na modlitewniku: 3 serie, 12-8 p.

Przedramiona
1. Super seria: uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem w siadzie + uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie: 4-5 serii do oporu


WTOREK
Nogi
1. wspięcia na palce obunóż stojąc: 4 serie
2. Wspięcia na palce na maszynie siedząc: 4 serie

1. Prostowanie nóg w siadzie: 4-5 serii, 15-20 powtórzeń
2. Wypychanie nóg na suwnicy: 4 serie, 15-10 p.
3. Przysiady ze sztangą: 4 serie
4. Martwy ciąg: 4-5 serii
5. Uginanie nóg leżąc 3-4 serie


ŚRODA
Wolne


CZWARTEK
Barki
1. Wyciskanie sztangielek siedząc: 4-5 serii, 12-8 powtórzeń
2. Wznosy ramion z talerzami(od gryfu) siedząc: 4 serie, 15-8 p.
3. Odwodzenie ramion w tył na maszynie siedząc; 4 serie, 20-12 p.

Triceps
1. Prostowanie przedramion na wyciągu górnym: 3 serie, 15-12 powtórzeń
2. Wyciskanie francuskie sztangi leżąc: 4 serie, 15-8 p.
3. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem: 3 serie, 12-10 p.


PIĄTEK
Plecy
1. Podciąganie na drążku (uchwyt neutralny): 4 serie, 12-6 powtórzeń
2. Wiosłowanie sztangą nachwytem: 4 serie, 12-8 p.
3. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia: 4 serie, 12-8 p.
4. Wznosy barków - Szrugsy ze sztangielkami: 4 serie, 20-15 p.

Przedramiona
1. Super seria: uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem w siadzie + uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie: 4-5 serii do oporu

SOBOTA
Wolne

NIEDZIELA


VI - ZDJĘCIA




















Zmieniony przez - SneS w dniu 2013-09-08 21:37:19

Zmieniony przez - SneS w dniu 2013-09-08 21:53:29

*TRENER PERSONALNY* - kompleksowa pomoc ONLINE w zakresie TRENINGU, DIETY i SUPLEMENTACJI.

Kontakt: kamil.akielaszek@gmail.com
http://WWW.AKIELASZEK.PL
https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny/
https://www.instagram.com/kamilakielaszek/

BLOG(żywienie,trening,suplementacja): Alternatywne podejście do kształtowania sylwetki:
http://www.sfd.pl/Kamil_Akielaszek__alternatywne_podejście_do_kształtowania_sylwetki-t1076973.html

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1889
Samej suchej masy !
powodzenia piękny zestaw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 6634 Napisanych postów 143424 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1158162
nie wiem czy mozna sie wpisywac? jak nie to prosze o nagane
powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 574 Napisanych postów 21190 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 314597
Kamil a jak z planami startowymi? Są jakieś kolejne po udanym debiucie?
powodzenia w dążeniu do celu!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SneS Personal Trainer Moderator
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7157 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 100689
Jak beda pieniazki i zdrowie to chcualbym wystartowac w Mistrzostwach Polski na wiosne :)

*TRENER PERSONALNY* - kompleksowa pomoc ONLINE w zakresie TRENINGU, DIETY i SUPLEMENTACJI.

Kontakt: kamil.akielaszek@gmail.com
http://WWW.AKIELASZEK.PL
https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny/
https://www.instagram.com/kamilakielaszek/

BLOG(żywienie,trening,suplementacja): Alternatywne podejście do kształtowania sylwetki:
http://www.sfd.pl/Kamil_Akielaszek__alternatywne_podejście_do_kształtowania_sylwetki-t1076973.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 574 Napisanych postów 21190 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 314597
spodobała się rywalizacja na scenie?
potencjał jest jak widać, sylwetka bardzo estetyczna i "przyjemna" dla oka,
do tego spora wiedza wiec musi być dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SneS Personal Trainer Moderator
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7157 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 100689
Spodobala, spodobala :) zawsze chcialem wystartowac, ale jakos do tego nie doszlo :) w koncu sie udalo i to po spontanicznej decyzji :) teraz juz wiem co chce robic :) ale nie tylko kulturystyka czlowiek zyje, bede sie rozwijal w wielu kierunkach, min cross fit.

*TRENER PERSONALNY* - kompleksowa pomoc ONLINE w zakresie TRENINGU, DIETY i SUPLEMENTACJI.

Kontakt: kamil.akielaszek@gmail.com
http://WWW.AKIELASZEK.PL
https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny/
https://www.instagram.com/kamilakielaszek/

BLOG(żywienie,trening,suplementacja): Alternatywne podejście do kształtowania sylwetki:
http://www.sfd.pl/Kamil_Akielaszek__alternatywne_podejście_do_kształtowania_sylwetki-t1076973.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1440
No to lecimy na nowo Kamilos! Ogień, ogień, ogień!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SneS Personal Trainer Moderator
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7157 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 100689
jeżeli mogę w tym temacie :)



Mała zapowiedź sesji zdjęciowej wykonanej dzień po zawodach "Kamienna Rzeźba" :)

Więcej wkrótce na https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny

:)

*TRENER PERSONALNY* - kompleksowa pomoc ONLINE w zakresie TRENINGU, DIETY i SUPLEMENTACJI.

Kontakt: kamil.akielaszek@gmail.com
http://WWW.AKIELASZEK.PL
https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny/
https://www.instagram.com/kamilakielaszek/

BLOG(żywienie,trening,suplementacja): Alternatywne podejście do kształtowania sylwetki:
http://www.sfd.pl/Kamil_Akielaszek__alternatywne_podejście_do_kształtowania_sylwetki-t1076973.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33175
powodzenia ciekawi mnie kiedy nastepny start bedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1440
Fota powala na kolana;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Alexey Lesukov Prejudging @ 2013 Nordic Pro

Następny temat

Lesukov VS Cutler Episode 3

;