SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak efektów=brak motywacji=porażka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2466

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Na siłowni trenuję już od około 6 miesięcy. Wiadomo jak to jest na początku... siła idzie wspaniale:D Niestety od ponad miesiąca nie widzę żadnych efektów swojej pracy na przyrządach:O
Od dwóch tygodni biorę mono,carbo i czasami gainera. Efekt widzę na podstawie swojego bicepsa,ale nie siły;/ Trening mam rozpisany na 4 dni! W każdy z nich ćwiczę inną partię mięśni: pierw klatkę,potem biceps,triceps itd.W ostatnich dniach czuję się słabszy niż przed rozpoczęciem cyklu co jest w ogóle jakąś totalną porażką... Zaczyna mi brakować niezbędnej motywacji! Problem musi tkwić w treningu! Może trzeba więcej uwagi poświęcić sztandze,sztangielką żeby wreszcie się "odrodzić"? Innymi słowy to chyba potrzebuję treningu na ogólny rozwój mocy. Proszę Was o pomoc!

P.S Mam 19 lat i jestem ekto.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3994 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18774
a moze najwyzszy czas sobie odpocząc od silowni i zrobic 1-2tygodnie przerwy na regeneracje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 186 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8131
Wklej tu twój plan.Może chodzi tu o przetrenowanie lub o niewłaściwą dietę.

Zmieniony przez - SoonS w dniu 2008-12-02 17:55:31

"The pain you feel today
will be the strength you feel tomorrow"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 417 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10152
Ja tez zero przyrostów brak siły,zrobiłem miesięczną przerwe,yyy 6 tygodni ponad sorry nawet z %% przychodząc na siłke podnosiłem tyle samo,a na treningu siła 2 x większa :D Zrób dłuższa przerwe !! POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
I DZIEŃ

Klatka piersiowa,triceps

1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 2*10,2*6
2. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 2*10,2*6
3.Wyciskanie hantli na ławce skośnej 2*10,2*6
----------------------------------------------------------
1. Ugięcia ramion w podporze 3*15,3*10
2. Wyprosty ze sznurem 3*10,3*6
3.Wyprosty w klęku podpartym 4*10 na rękę

II DZIEŃ
biceps,nogi

1.Naprzemianstronne wzniosy przedramienia ze sztangielkami 3*12,3*8
2. Wzniosy przedramion z prostym gryfem 4810,286
3.Modlitewnik 4*10
4.Ściąganie linek 4*10

III DZIEŃ
Barki,przedramię

1.Wyciskanie sztangi w siadzie przed głową, za głową 2*10,2*6
2.Wyciskanie hantli w siadzie 2*10,2*6
3.Przyciąganie gryfu do brody 4*10
4. Unoszenie ramion bokiem 4*10
------------------------------------------------------------------
1.ugięcie nadgarstków 4*12
2.Nawijanie sznura 4*10
3.Wzniosy przedramion nachwyt 4*12

IV DZIEŃ
Grzbiet

1.Drążek podciąganie 4*6
2. Przyciąganie uchwytu do klatki piersiowej,do karku 2*10,2*6
3. Przyciąganie uchwytu w siadzie 2*10,2*6
4. Przyciąganie uchwytu szerokiego 2*10,2*6


Po każdym treningu robię brzuchy!

Tak właśnie wygląda mój plan na cały tydzień!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
jakoś mój temat przycichł...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 912 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10929
noo wlasnie;/ mnie tez to wzielo.. jestem caly czas oslabiony a robie juz 3 miesiace i 2 dni pla na mase =D czy to czas zmiany planu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 417 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10152
TO tak..na klatę dodaj po jednej serii i zrób 2 rozgrzewkowe... Na tricepsa za duzo 6 serii w sumie powinno starczyć !!Barki beznadzieja daj szrugsy,unoszenie bokiem,i jakieś wyciskanie.Plecy MC brakuje,kup lepiej pas,zobacz technikę i nie przeciążaj kregosłupa.CO do brzucha sam robiłem brzuszki,lepeij pomęcz się trochę i weź się za A6W :D Tyle ode mnie znawcy Ci powiedzą dokładniej :D POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Właśnie od jutra zaczynam A6W;] Można się po tych 42 dniach spodziewać ciekawych efektów?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 417 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10152
Ja robię 10 dzień i czuć brzuch,duzo osb rezygnuje bo jest ciężko,ale jedz z koksem...efekty są bardzo dobrze,jak rzetelnie masz zamiar wykonywac cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
no ba:D trzeba się nacierpieć dla przyszłego szczęścia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na siłę do oceny/poprawki

Następny temat

Siłownia