SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Biceps - przyrost

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9632

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2526
Mam problem biceps nie chce rosnac, nie wiemczemu, czy to taka partia? Dla przykładu podam ze klatka w ciagu 2 miesiecy urosla mi 4cm barki prawie poltora cm a biceps zaledwie pol centa. Trening wyglada nastepujaco:
Uginanie ramion stojaco hantla 10kg (najwieksza jaka mam) 12-12-10-8 (120sek przerwy)
Uginanie ramion siedzac z supinacja ndgarstka 5kg 12-12-12 (90 sek przerwy)
Po tym bicek jest zmeczonaz lapa lata jak chce cos zjesc , na 2 dzien nie mam co prawda zakwasow ale nigdy nie mA Z ZADNA PARTIA MIESNI i jakos wszystko inne mi rosnie.
Bic cwicze w zestawie z plecami nogami co 3 dzien.
Czy to jest wina techniki, a może czegoś innego?
Dzięki.
Zdrowko.

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 210 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2650
Zmien moze cwiczenia. Rób porządną techniką.
np. unoszenie sztangi stojac i modlitewnik. Moze Twoj biceps jest przetrenowany, moze za czesto go cwiczysz i nie ma czasu urosnąc.

Musisz pogodzić się z brudem, jeżeli pragniesz diamentów...

http://www.sfd.pl/23_lata,_Ektomorfik,_HardGainer_:_-t553428.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 689 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11497
ale się dzisiaj bicepsów zastało... to już chyba z 4 podobny post...
W pierwszych miesiącach ćwiczeń zazwyczaj ludzie "katują" klatę i biceps, klata to znosi, biceps nie, to mały mięsień i woli być trenowany bardziej technicznie niż siłowo. Tak j/w kolega napisał uważam że jest przetrenowany... wątpię żebyś miał zastój po 2 miesiącach treningu.

Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2526
Nie mam modlitewnika, mam sztange prosta 150cm, ale strasznie mnie bola pozniej lokcie i przedramiona (jakby kosci) jak nia macham dlatego kupilem hantel. Nie sa przetrenowane co 3 dzien cwicze systemem dzien1dzien2wolne... w dniu 2 cwicze wlasnie biceps...mysle ze to technika ale jak czytam atlas wszystko robie dobrze jak nalezy. Rekas strasznie odstaje od reszty (w sensie umiesnienia) Triceps mamladnie uksztaltowany ale biceps chudy...

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11605
ćwicz raz w tygodniu i zmień trening na np. uginanie ze sztangą 4 serie, uginanie z sztangielkami z supinacją na skosie w góre lub 3 serie i powinno być git.

Zmieniony przez - djmarcin w dniu 2007-01-24 18:28:57

na sucho też są efekty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 210 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2650
Przede wszystkim skup sie na technice, unos ciezar bicepsem, i cwicz 1 w tyg. Wtedy urosnie, zobaczysz.
Dodatkowo może nie ćwicz bicka z plecami. Bo po plecach masz juz go troche zmeczonego.

Lub ćwiczysz blednie plecy, gdyz moze pracuje bardziej biceps niz plecy, a pozniej jeszcze go katujesz hantelkami i sie niszczy zamiast dostawac bodzca ;)

Zmieniony przez - Porter3 w dniu 2007-01-24 18:45:18

Musisz pogodzić się z brudem, jeżeli pragniesz diamentów...

http://www.sfd.pl/23_lata,_Ektomorfik,_HardGainer_:_-t553428.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1576
sprobuj cwiczyc '21' swietnie daje po bicu. ja efekty zauwazam, a cwicze tym miesiac - bic poszedl prawy o 2cm, a lewy o 1. wlasciwie nie wiem czemu tak...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2526
Z plecami jest ok przy plecach to bardziej triceps sie cwiczy niz biceps. Zastapie 1 cwiczenie na uginanie siedzac i oprę lokieć o kolano bede mial pewnosc ze tylo bic się cwiczy, zostawie tak na jakies 3 tyg i zobacze...moze warto w gryf lamany inwestowac? moze nie bedzie problemu z pzedramionami, jak myslicie?

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2526
grubby8 mozesz rozpisac co to jest albo dac link bo nie moge znalezc na wyszukiwarce
Dzięki.

"-Co robisz w sylwestra?"
"-Klatę i biceps."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 210 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2650
Przy plecach bardziej pracuje triceps niz biceps? <wow>
To jakie cwiczenia robisz na plecy?
Pompki na poreczach, czy wyciskanie francuskie? :/

Musisz pogodzić się z brudem, jeżeli pragniesz diamentów...

http://www.sfd.pl/23_lata,_Ektomorfik,_HardGainer_:_-t553428.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70678
co do techniki to tak naprawde nie wiem jak z nia jest, widzialem na silce czesc ludzi (duuuzych ludzi) robi ze sztanga mocno oszukane ruchu, czyli zamach itp...z checia sam bym sprobowal...zawsze to inny bodziec...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak rozwinąć skośne brzucha??

Następny temat

W kiepską pogodę - dostosuj trening do zimy !