SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia masa biceps i triceps

  • Biceps i triceps i ćwiczenia z masą własnego ciała-ułożenie treningu

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć! Jestem tutaj nowy i proszę o poradę.Mam dość napięty plan treningowy i przeszkadza mi to(nie wiem czy słusznie), że ćwiczę bicepsa i tricepsa tylko 1 raz w tygodniu.Wtorek, środa, piątek i niedziela to dni w których biegam, więc robię klatkę i triceps w poniedziałek, a biceps i plecy w czwartek.Na początku treningu w poniedziałek robię pompk

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3872 Data: 2013-08-03 22:06:28 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    Trening: A. Przysiad ze sztangą na plecach - zrobiłam mc, popieprzyło mi się, a miałam spróbować przysiad przedni:/ w każdym razie najpierw wzięłam 20kg, w drugiej serii zachęcona, tym, że nie jest tak ciężko jak mi się wydawało, że będzie:D - 25kg. Ostatnie powtórzenie zyebałam, zrobiłam już niepoprawnie - jednak było ciężko:) B1. wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11775 Data: 2012-01-23 19:09:53 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Prośba o ocenę planu. 1.PŁEĆ: Mężczyzna 2 WIEK: 26 3 WAGA: 100 4.WZROST:190 5 WYMIARY: 6 STAŻ NA SIŁOWNI: ostatnio półtora roku w miarę regularnie, wcześniej na przełomie podstawówki i liceum ok 3 lata 7.CEL TRENINGOWY: sucha masa; mam nadzieję dzięki diecie zgubić trochę brzucha 8.UPRAWIANE INNE SPORTY: 9.DOSTĘP DO SPRZĘTU: FULL 10.POZIOM BF%: N

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-21 20:18:41 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam Panie Piotrze, prosiłbym o sprawdzenie i ewentualne korekty w moim planie i diecie. Waga 70 kg. Głównie moim celem jest masa ale muszę się również pozbyć tkanki tłuszczowej(w niewielkim stopniu), oraz poprawa proporcji barków, pleców, klatki i przedramion(zginacze nadgarstków) w stosunku do ramion.Ćwiczenia na biceps i triceps w ogóle bym wyr

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-27 23:05:10 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    przypomnialo mi sie jeszcze a nie moge edytowac: 1. jakie cwiczenia na biceps i triceps beda najlepsze przy takiej czestotliwosci? 2. czy jest sens zamieniania cwiczen np: w pon uginanie ramion ze sztanga a w piatek uginanie ramion ze sztangielkami? 3. jak mozesz to odpowiedz mi tez na pytanie wczesniejsze odnosnie zwiekszania progresu bo nie wiem

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-14 18:34:14 Liczba szacunów: 0
  • Split, push pull- pomoc i zmiany w planie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiek : 18 Waga : 82 Wzrost : 184 Cel treningowy : masa Staż treningowy na siłowni : 2 lata z czego rok systematycznego chodzenia Uprawiane inne sporty : wf w szkole Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : tak Dieta : licze makro białko 156, węgle 391, tłuszcze 104, 3200 kcal Przeciwskazania medyczne : ostatnio dowiedz

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 256 Data: 2017-03-14 18:45:25 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak naprawde przez pierwsze 3 miesiace byly wyprobywaniem cwiczen dowiadywaniem sie co i do czego sluzy i jak cwiczyc poprawnie. w koncu cwicze jakie 3 miesiace prawidlowymi cwiczeniami tak mi sie zdaje. ale ciagle mam watpliwosci bo skoczylem na poczatku pierwszego miesiaca do 160 funtow i pozniej przez dlugi czas moja masa wachala sie 163 to 158

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-04-17 00:45:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na podstawie FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Troche porawilem bedzie bardziej cztelne niz wyzej Witam jest totrening na podstawie FBW zmodyfikowany dosc znaczoco dodam ze moje priorytety to klatka biceps i triceps proszę o sprawdzenie i ewentualne wskazanie poprawek:) Na początku zacznę od ankiety: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Pawel1890 PŁEĆ: M WIEK: 21

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 2011-09-18 14:23:25 Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam Jako nowy członek forum chciałbym się przywitać. Założyłem ten temat z myślą o uzyskaniu niezbędnej pomocy w celu dopracowania mojej wadliwej sylwetki do stanu a którym będzie na nowo spełniało swoje funkcje. Przygodę z kulturystyką ( dumne określenie w moim wypadku) rozpocząłem dopiero 01.10.2012r. w wieku 30 lat. Wcześniej całe życie upraw

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-30 23:32:43 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TRENING A "15" z przesuniętą progresją -Martwy ciąg "z ławki" PROGRESJA 30 x 42,5kg (40kg) 30 x 47,5kg (42,5kg) 30 x 52,5kg (45,5kg i koniec) 30 x 57,5kg 26 x 62,5kg -wyciskanie siedząc od czoła na maszynie smitha PROGRESJA 15 x 22,5kg (20kg) 15 x 27,5kg (22,5kg) 15 x 32,5kg (25kg) 15 x 37,5kg (27,5kg) 13 x 42,5kg (30kg) -pompki

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-21 23:13:41 Liczba szacunów: 0
  • Co robic mam problem z masa i ramionami?Jak przypakowac w lapie (biceps triceps}

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    matycznie 3 x w tygodniu czasami mam 2 tygodnie przerwy ale rzadko. Ostatnie moje treningi to caly grudzien trenowalem na wytrzymalosc 3x w tygodiu. PONIEDZILEK: Na KLATKE 4 cwiczenia i na BICEPS po 3 cwiczenia: 1. Wyciskane na plaskiej 3 serie po 12-16 powtorzen. 2. Wyciskanie na skosie 3 serie po 12-16 powtorzeń.( skos 45 stopni ) 3.Wyciska

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 10055 Data: 2003-05-30 20:54:13 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ie wąskim uchwytem sztangi na ławce prostej: 4x10-12powt. Rozpiętki na ławce skośnej 4x12 (chce rozbudowac górna czesc klatki, stad wiekszosc cwiczeń robie na lawce skośnej) 3cwiczenia na przedramie po 3serie 15-20 powtórzeń Wtorek: plecy Podciaganie na drązku szerokim uchwytem 3x10 Wioslowanie sztanga w opadzie tułowia 4x12 Przyciąganie Link wycia

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-05 01:00:03 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie po 10 - biceps: hantelki stojac - 4 serie po 10 - biceps: sztanga - 4 serie po 10 wto-pia: plecy + triceps - tu mam klopot z nazwaniem cwiczen :( ogolnie triceps 2 cwiczenia, 4serie po 10 kazde, plecy siedzac poziomo do siebie 4 x 10, siedzac z gory na szyje 4 x 10, do tego podciaganie na sprzecie gdzie 'odejmuje' sobie kilogramy - 4x10

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-24 15:40:05 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ie wąskim uchwytem sztangi na ławce prostej: 4x10-12powt. Rozpiętki na ławce skośnej 4x12 (chce rozbudowac górna czesc klatki, stad wiekszosc cwiczeń robie na lawce skośnej) 3cwiczenia na przedramie po 3serie 15-20 powtórzeń Wtorek: plecy Podciaganie na drązku szerokim uchwytem 3x10 Wioslowanie sztanga w opadzie tułowia 4x12 Przyciąganie Link wycia

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-08 18:32:46 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ie wąskim uchwytem sztangi na ławce prostej: 4x10-12powt. Rozpiętki na ławce skośnej 4x12 (chce rozbudowac górna czesc klatki, stad wiekszosc cwiczeń robie na lawce skośnej) 3cwiczenia na przedramie po 3serie 15-20 powtórzeń Wtorek: plecy Podciaganie na drązku szerokim uchwytem 3x10 Wioslowanie sztanga w opadzie tułowia 4x12 Przyciąganie Link wycia

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-21 15:53:45 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ie wąskim uchwytem sztangi na ławce prostej: 4x10-12powt. Rozpiętki na ławce skośnej 4x12 (chce rozbudowac górna czesc klatki, stad wiekszosc cwiczeń robie na lawce skośnej) 3cwiczenia na przedramie po 3serie 15-20 powtórzeń Wtorek: plecy Podciaganie na drązku szerokim uchwytem 3x10 Wioslowanie sztanga w opadzie tułowia 4x12 Przyciąganie Link wycia

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-22 01:50:24 Liczba szacunów: 0
  • Mój "COME BACK" czyli okres przygotowawczy GISZMANA

    Post
    Trec

    Amator66tak jak piszesz wiele się ostatnio zmienia w kwestii podejścia do treningu,sam również próbuje nie ograniczać się do ściśle utartych schematów.Tym bardziej,że ręce są moją słabszą grupą mięśniową i cały czas muszę zmieniać rodzaj ich stymulacji tak aby nie miały czasu na adaptacje. W to jedno akurat wierzę,nie ma nic gorszego jak monotonne

    Odpowiedzi: 670 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-15 09:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Poprawiony plan do oceny. Doradźcie.

    Post
    Trening dla początkujących

    Okej panowie ;D Już 3 tygodnie planu :D Zdam relację :D Forma powoli wraca ;D Tak było: No więc wyszło tak: Nogi - 49kg MC - 60kg Klata - 50kg Barki - 29kg Biceps - 25kg Triceps - 30kg Dwugłowe uda - 22,5 Tak jest: No więc wyszło tak: Nogi - 60kg MC - 65kg Klata - 56kg Barki - 32kg Biceps - 27kg Triceps - 36kg Dwugłowe uda - 28,5kg + Podciąganie,

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1266 Data: 2011-06-07 18:53:00 Liczba szacunów: 0
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    scie z bcaa przed treningiem) Śr. plecy, triceps Czw: poranne interwaly Pt: barki, nogi Sobota: biceps, triceps Niedziela: wolne W tej drugiej opcji, na boceps i triceps po 2 cwiczenia w kazdym 3 serie, aby zbytnio nie przemeczac?? Nie jestem amatorem tylko chce wprowadzic cos nowego do treningu ;) Cel czysta masa: dieta oczywiscie jest, suple doda

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-20 09:34:39 Liczba szacunów: 0
  • Ful Body vs Split DYSKUSJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a tak wazna role. Sadze jednak ze sie wciaz lapiesz na ten przypis, bo jak sam wspomniales: "mi klata np rosnie w zakresie 16-12/10 powtózen" zgaduje wiec ze robisz cwiczenia w zakresie 10 i 15 na jednej sesji, a to nie daje ci jeszcze wiedzy czy masa rosnie od 10 czy od 15. Rownie dobrze moglby to byc "system666"(cos dla krzych

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-30 17:28:48 Liczba szacunów: 0