SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ziarocf - dziennik

temat działu:

FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 107 Wiek 34 lat Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 1976
Witam,

Jestem tutaj całkowicie nowy i powoli zagłębiam się w to forum.
Od połowy października zacząłem chodzić na zajęcia Crossfit. Przedtem tylko jeździłem na rowerze (co jakiś czas), a jedynymi moimi ćwiczenia w ciągu dnia było trzymanie długopisu oraz wstawanie zza biurka.
Jestem w wieku 30+ i przyznaję, że z czasem dopiero dotarło do mnie to by ruszyć dupę. Popracować nad kondycją oraz defektami brzucha.

W chwili obecnej nie ma się czym chwalić bowiem jakby na nowo odkrywam pewne mięśnie w moim ciele. Staram się jeść co 3 godziny. Ćwiczenia z 4 razy w tygodniu.
Początkowo było bardzo ciężko lecz z każdymi zajęciami jestem co raz to bardziej zadowolony z siebie.
Na ostatnich zajęciach poznałem co to znaczy problem z podciągnięciem się na drążku.
Problem z siłą. Czy coś polecicie na to? Tak myślałem czy zakupić jakąś kreatynę? W chwili obecnej używam sobie tylko białka.

Z czasem na pewno pojawią się tutaj jakieś zdjęcia/filmy.
Proszę o wyrozumiałość początkującego. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1576 Napisanych postów 3033 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 208418
Na problem z siłą polecam konsekwencję i wytrwałość w chodzeniu na treningi. A za pół roku zaczniesz dopiero kombinować. Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 9157 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 932165
Witamy w dziale. Wrzucaj co robisz, a na pewno znajdą się chętni by doradzić i pomóc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3644 Napisanych postów 53074 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698078
Powodzenia. Ekipa czynnych crossfiterów jest na pewno pomogą radą

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 798 Napisanych postów 3432 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 69109
Siemanko! :D
Każdy kiedyś zaczynał

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 107 Wiek 34 lat Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 1976
Dzisiaj po pracy wybrałem się na trening godzina 17:00.
Wcześniej krótki relaks oraz na obiad dwa naleśniki z nadzieniem z prażonych jabłek.

WOD
AMRAP 20'

- 20 razy wsteczne wykroki z obciążeniem 40kg faceci oraz 20kg kobiety.
Ja jako początkujący robiłem 25kg.
- 10 razy toes to bar.
Ja robiłem toes to chest

Zrobiłem w pełne 8 razy. Jestem zadowolony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 107 Wiek 34 lat Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 1976
Dzisiaj sobota więc kolejny trening za mną.

WOD
AMRAP 24'
30 pull up - robiłem ring row
30 wall ball
30 kettlebell swing
60 air squat

Było 15 osób na zajęciach. Zostaliśmy podzieleni na 3-osobowe grupy.
Każdy z nas miał zrobić po 10 razy i daną rzecz robił kolejny.
Żeby nie było zbyt nudno gdy jeden robił pozostała dwójka trzymała sztangę o wartości (w naszym przypadku) 60kg.


Zmieniony przez - ziarocf w dniu 2018-11-24 13:02:33
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 9157 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 932165
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 107 Wiek 34 lat Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 1976
Szału nie było. Udało nam się zrobić 5 rund
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 9157 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 932165
To dobrze, notuj sobie wyniki. Jak pojawią się ponownie te treningi to będziesz mógł sprawdzić czy jest lepiej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 107 Wiek 34 lat Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 1976
Narazie chodzę 6-sty tydzień i przyznam że dana sekwencja treningów się nie powtórzyła.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chondromalacja rzepki i trening nóg