SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Chleb razowy z soja

  • Chleb razowy i chleb z soją

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy można zastąpić chleb razowy właśnie chlebem z soją? Chleb o którym mówie jest równiez ciemny i jest nafaszerowany soją (bardzo smaczny) czy jest to to samo co chleb razowy?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2815 Data: 2005-05-08 21:36:21 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O OCENE I KOREKCJE PLANU NA MASE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i diety w szkole uzupełniam swg 4000 olimpa Śniadanie 1 : Kefir , nasiona słonecznika, rodzynki suszone, płatki owsiane Miedzy 1 a 2 śniadaniem w szkole: SGW 60g Śniadanie 2: Chleb razowy z soja i słonecznikiem, salami, banan, jabłko Miedzy 2 śniadaniem a posiłkiem przed treningowym SWG 60g Posiłek przed treningowy Cyc z kurczaka, kasza gryczana,

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2120 Data: 2006-04-28 18:37:34 Liczba szacunów: 0
  • >>>Horse Power + Nitrobolon2 by Kryn<<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    PLAN TRENINGOWY: PONIEDZIAŁEK: KLATKA+TRICEPS Klatka: Wyciskanie na ławce poziomej: 4x12/10/8/6 progresja Wyciskanie na ławce skośnej głowa do góry: 4x 12/10/8/6 Krzyżowanie linek na "bramce": 3x12 stały ciężar Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu: 3x12/10/8 progresja Wyciskanie sztangi "francuskie" w leżeniu: 3x12 stał

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 15357 Data: 2006-06-08 17:45:17 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oglądnięcia i oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mleko 2%, siemie lniane (ewentualnie orzechy, zalezy do dnia) // daj ser bialy, tran , jedz platki owsiane i dodawaj owoców, nie kupuj gotowego musli II posilek (w szkole): Chleb razowy z soja i slonecznkiem, szynka z piersi kurczaka, banan // trcohe tej szynki daj, wlicz tez masło bo pewnie jest na chlebie III posilek (tez jeszcze w szkole): c

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2005-12-10 16:35:34 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocene diety redukcyjnej.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 posiłek B/T/W szklanka mleka 1,5% 8.5/3.75/12,5 płatki owsiane 40g 4,8/2,9/27 chleb razowy 40g 2,2/0,6/20 margaryna 9g 0/6,3/0 1 jajko gotowane 12/10/1 1 pomidor 1/0/3 2posiłek chleb razowy z soją i słonecznikiem 80g 5/2/40 margaryna 18g 0/12/0 polędwica z indyka 100g 16/

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2926 Data: 2003-07-31 19:57:46 Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    SNIADANIE 1: kefir, rodzynki, siemie lniane, orzechy włoskie, rodzynki, pestki dyni, skruszony ser biały, --- h*j a nie sniadanie MIEDZY SNIADANIEM 1 A SNIADANIEM 2: Gain Bolic SNIADANIE 2: jabłko,banan,chleb razowy z soja i słonecznikiem, indyk wedzony ( dobre chude miesko ) w sumie beda 4 kanapeczki + MIEDZY SNIADANIEM 2 A POSIŁKIEM PRZED TR

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2007-10-30 14:22:40 Liczba szacunów: 0
  • Estrogeny w środowisku!

    Post
    Doping

    YaKUZA też jem chleb razowy z soją.. i dlatego mam sklonnosci do lipo.. art bardzo ciekawy i napewno troche prawdy w tym jest, czyli boozery teścia po oporze..ZMA i świta będąc na on do końca życia..

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5698 Data: 2008-03-08 16:07:10 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e zazwyczaj ok 10 zaraz po I posiłku wtedy, potreningowy posiłek jest ryz+piers a w zamian niego wchodzi posiłek nr II. godzina 7-8 zalezy jak mam do szkoły Jaja kurze całe Chleb razowy z soją Rodzynki suszone ŁĄCZNIE: 36 30 49 611 ok.10-10,30 Ser półtłusty Jogu natural 2% tłuszczu Słonecznik, nasiona Rodzynki su

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-13 12:35:12 Liczba szacunów: 0
  • Spójrz na to swoim okiem (Dieta do oceny)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta Posiłek 1: 1. Kefir 2% 200g 2. Jajka 120g 3. Płatki owsiane 60g 4. Rodzynki 10g 5. Pestki słonecznika 20g 6. Pół banana 50g B:33 T:27 W:69 - 654 kcal Posiłek 2: 1. Chleb razowy z soją 100g 2. MIĘSO 4. Masło roślinne 15g 5. Jabłko 150g B:21, T:16, W:59 - 469 kcal Posiłek 1 h przed treningiem: 1. Makaron durum 100g 2. NAJLEPIEJ INNA RYBKA NIZ T

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2009-11-11 22:20:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Suchą masę + spalenie sadła Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro mam za duzo białka a za malo Węgli to może wywale ten "posiłek" o 15 i dam np. Pierś z kurczaka 100g 21,5 1,3 0 100 Chleb razowy z soją 200g 15,8 7.4 101 246 Pomidor/ogórek/sałata 2 1 3 15 wtedy wychodzi : B:250 T: 95 WW : 480 KCL : 2900 1. Bedzie lepiej? 2. Skoro A6W to syf to co polecacie?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 2011-05-11 00:02:02 Liczba szacunów: 0
  • SFD-mamy problem!

    Post
    Odżywki i suplementy

    I opcja Jaja kurze całe (jedno 60 g) 240 Chleb razowy z soją kromka 80 Słonecznik, nasiona 15 Rodzynki suszone 15 II opcja płatki owsiane 100 mleko 200 nasiona słonecznika 20 rodzynki 20 prolo 15 Ser twarogowy półtłusty 100 Jogurt naturalny 2% tłuszczu 200 Słonecznik, nasiona 20 Rodzynki s

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2965 Data: 2008-05-20 19:03:43 Liczba szacunów: 0
  • SFD-mamy problem!

    Post
    Odżywki i suplementy

    nizm i ciac skąłdniki jesli na sie zalewamy, ale jestem ekto wiec raczej mi to nie grozi) Mozesz rozwinac top co napisałes i zobaczyc ta diete?? I opcja Jaja kurze całe 240 Chleb razowy z soją 80 Słonecznik, nasiona 15 Rodzynki suszone 15 II opcja płatki owsiane 100 mleko 200 nasiona słonecznika 20 rodzynki 20 prolo 15 piers z kurczaka 1

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2965 Data: 2008-05-21 12:23:51 Liczba szacunów: 0
  • SFD-mamy problem!

    Post
    Odżywki i suplementy

    I opcja Jaja kurze całe 240 Chleb razowy z soją 80 /płatki owsiane 120g Słonecznik, nasiona 15 Rodzynki suszone 15 II opcja płatki owsiane 100 mleko 200 nasiona słonecznika 20 rodzynki 20 prolo 15 /prolo 35g piers z kurczaka 100/150g pieczywo razowe 180 /100g brązowego ryżu carbo 50 1łyżka oliwy przed treningiem: Ryż brązowy 150/100g Mięs

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2965 Data: 2008-05-21 13:17:17 Liczba szacunów: 0
  • DIETA - Zrób To Sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    czu 200g Płatki owsiane 70g Ser twarogowy chudy 70g Orzechy włoskie 15g b.29g t.18g w.63g kcal 528 2 posilek Jaja kurze całe 100g Tuńczyk w wodzie 50g Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 50g Pomidor 50g b.27g t.13g w.28g kcal 330 3 posilek Jogurt naturalny 2% tłuszczu 200g Serek wiejski 150g Chleb żytni razowy z soją i

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-16 10:23:04 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    e mnie panie przed sroga zemsta wscieklej kobiety =D I Śniadanie 206. Musli z owocami suszonymi 30g 5. Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 1-szklanka 178. Chleb żytni pełnoziarnisty 40g 244. Pomidor 200g 50. Jaja kurze całe 50g 158. Margaryna "RAMA" 5g Łacznie: 575g(ilosc calego posilku) B22,005 T1

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-26 14:53:05 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Blood and Destroy by pitbull61 - podsumowanie str. 56 !

    Post
    Odżywki i suplementy

    ey 50g Płatki owsiane 60g Rodzynki suszone 30g B: 51 ; Tł: 5 ; WW: 57 ; kcal: 482 TRENING Pure Whey Isolate 50g Activlab Carbomax 50g B: 44 ; Tł: 0 ; WW: 47 ; kcal: 357 Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 140g Mięso z piersi indyka bez skóry 120g Ogórek kwaszony 150g Migdały 30g OMEGA 3 2g B: 42 ; Tł: 24 ; WW: 66 ; kcal: 649 Chleb ży

    Odpowiedzi: 641 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-23 09:32:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - dieta Kogaion'a do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DIETA: PONIEDZIAŁEK Śniadanie*: tran , omega -3 Jogurt 330g naturalny Musli z rodzynkami i orzechami 100g własnej roboty Drugie śniadanie: Chleb mieszany z soją 90g razowy Polędwica z piersi kurczaka 120g Ser Salami pełnotłusty 100g tego nie znam , ale proponuje GOUDE Posiłek: Groszek zielony 65g Ogórek 65g warzyw nic licz Pomid

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2184 Data: 2005-11-13 09:39:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta -masa do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to ja zrobi srode i czwartek ŚR Sok pomarańczowy 200 Ser twarogowy tłusty 80 /chudy Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 80 Pomidor 100 Oliwa z oliwek 10 22,58 21,4 66,6 530,3 Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 80 Oliwa z oliwek 10 Ser Gouda 30 Szynka wiejska 30 Pomidor 50 Ogórek 50 20,62 26,03 43,95 472,4 Makaron czterojajeczn

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2116 Data: 2006-08-28 20:14:29 Liczba szacunów: 0
  • CZYM JEST BŁONNIK I JEGO ROLA W ŻYWIENIU

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sezam 9,1 Słonecznik 6 Wiórki kokosowe 21,1 Pieczywo Bułki grahamki 5,4 Bułki kajzerki 2,1 Bułki maślane 2 Bułki pszenne zwykłe 2,1 Bułki wrocławskie 2 Chałka 2 Chleb graham 5 Chleb baltonowski 4,7 Chleb chrupki 6 Chleb mazowiecki 4,6 Chleb praski 4,7 Chleb pumpernikiel 6,4 Chleb wiejski 4,7 Chleb zwykły 4,9 Chleb żytni jasny

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-21 15:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - dieta Kogaion'a do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ONIEDZIAŁEK Śniadanie*: tran, omega-3 /albo to albo to Jogurt 330g Musli z rodzynkami i orzechami 100g Drugie śniadanie: Chleb razowy 90g Polędwica z piersi kurczaka 120g Ser Gouda 100g Posiłek: Groszek zielony Ogórek Pomidor Pumpernikiel 75g /wywal Kiełbasa szynkowa z indyka 100g Drugi posiłek: Serek wiejski 100g Orzechy włoskie 25

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2184 Data: 2005-11-13 22:31:15 Liczba szacunów: 0