SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Chleb razowy z soja

  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    , Makaron bez jajeczny z semoliny 100g Posiłek 2: Noga (udo) kurczaka 400g Oliwa z oliwek 20g, Słonecznik, nasiona 25g, Białko 45g Posiłek 3: Ser twarogowy półtłusty 250 g, Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 90g, Oliwa z oliwek 20g, TRENING: Rowerek 23 min: D Następny będzie trwał 25 min. Trochę podkręciłem tempo bo się w ogóle nie pociłem

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6766 Data: 2011-11-24 22:09:59 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    a bez skóry 250g, Kasza jęczmienna perłowa 100g Oliwa z oliwek 20g Posiłek 2: Mięso z piersi kurczaka bez skóry 250g, Oliwa z oliwek 20g, Słonecznik, nasiona 75g Posiłek 3: Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 80g, Jaja kurze 180g Whey Protein 45g ,Oliwa z oliwek 20 TRENING: Nogi-Przysiady 3 serie x 15 (30 kg) Plecy-wiosłowanie 3x 15 (20 k

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6766 Data: 2011-11-27 21:22:05 Liczba szacunów: 0
  • jak liczyc!!??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g B: 0,46 / T: 0,1 / W: 12,94 / Kcal: 55,4 DODAJ NP.2JAJA JAKO ZRODLO BIALKA/TLUSZCY I BEDZIE OK. RAZEM: B: 31,16 / T: 27,39 / W: 99,19 / Kcal: 770,9 POSIŁEK 2: (10 30) 1. Chleb żytni razowy z soja i słonecznikiem 100g B: 7,9 / T: 3,7 / W: 44 / Kcal: 244 2. Szynka z piersi z kurczaka 50 g B: 10,6 / T: 0,6 / W: 0,1 / Kcal: 49 STARAJ SIE DAC MIES

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2128 Data: 2008-02-18 16:35:55 Liczba szacunów: 0
  • KCAL

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zone 10 Płatki owsiane 75 //DAJ 100G Orzechy włoskie 10 // DAJ 30G Oliwa z oliwek 15 // DAJ 5G Morele suszone 10 Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 250 // DORZUC TWAROG Posilek II Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 140 Szynka z indyka 50 // WIECEJ Orzechy włoskie 10 Masło wyborowe EKSTRA 20 Posilek III GAIN BOLIC 6000 80 // DAJ NORMALNY POSILEK

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 2006-02-26 10:23:46 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zaw. 1,5 % tłuszczu 250g // zamień na 0,5 % jogurt też od czasu do czasu niezaszkodzi. Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Jabłko 150g Posiłek drugi: Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 100g Białko jaja kurzego 150g // zamiennik chuda ryba Majonez z olejem słonecznikowym 15g / olej z oliwek Posiłek trzeci: Ryż brązo

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 11:42:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    więc kolejna poprawka: Posiłek 1 - 7.30 Jogurt naturalny 2% tłuszczu 150g Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Ser twarogowy chudy 60g Posiłek 2 - 10.30 Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 50g Dorsz świeży filety b/skóry 100g Oliwa z oliwek 15g Brukselka 100g Posiłek 3 - 13.30 Ryż brązowy 50g Burak 100g Mięso z piersi kurc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 18:23:37 Liczba szacunów: 0
  • dieta dla walczacego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wal i daj chudy albo półtłusty twaróg -Papryka czerwona 100G/ z tego posilku bym wywalil i dal ewentualnie jakis owoc B/t/W/KALORYCZNOSC 28/21/46/488 2 POSILEK GODZINA 12.00 -Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 100G -Ser twarogowy chudy 150G -Oliwa z oliwek 10ML -Marchew 100G -Chrzan 15G/ nie bardzo mi to pasuje -Jabłko 50G B/T/W/KALORYCZNOS

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2038 Data: 2006-09-06 07:33:52 Liczba szacunów: 0
  • dieta dla walczacego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wcze 2% tłuszczu 200ML -Chrupki kukurydziane 25G //PŁATKI OWSIANE 50g -Rodzynki suszone 20G //10g -"Feta" 100G //75g -Papryka czerwona 100G 2 POSILEK GODZINA 12.00 -Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 100G -Ser twarogowy chudy 150G -Oliwa z oliwek 10ML -Marchew 100G -Chrzan 15G -Jabłko 50G 3 POSILEK GODZINA 15.00 -Mięso z piersi kur

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2038 Data: 2006-09-06 07:44:56 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    asiona 25g B-6 T-11 W-5 140kcal Whey Protein 80 45g B-35 T-2 W-2 178kcal ŁĄCZNIE: 490g B-84 T-59 W-7 899kcal Posiłek 3: Ser twarogowy półtłusty 250g B-47 T-12 W-9 333kcal Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 90g B-7 T-3 W-40 220kcal Oliwa z oliwek 20g B-0 T-20 W-0 176kcal ŁĄCZNIE: 360g B-54 T-35 W-49 729kcal ŁĄCZNA ILOŚĆ B-192 T-121 W-1

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6766 Data: 2011-11-23 15:21:42 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN 10 DIETA Posiłek 1: Karp świeży 300g, Ziemniaki późne 400g, Oliwa z oliwek 15g Posiłek 2: Makrela wędzona 250g, Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 100g, Oliwa z oliwek 15g , Jaja kurze 180g Posiłek 3: Białko 45g, Słonecznik, nasiona 40g TRENING: Nogi-Przysiady 3 serie x 15 (27 kg) MC- 3x 15 (27 kg) Klatka-pompki 3x15 Barki-wycisk

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6766 Data: 2011-11-25 21:10:47 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    50g, Makaron dwujajeczny z semoliny 100g POSILEK 2: Karp świeży 300g(karp w panierce i na tłuszczu dlatego oliwy tak mało w kolacji. Wiem ze nie zdrowo ale nie ja robiłem… ) Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 90 POSILEK 3: 250g Ser twarogowy półtłusty, oliwa 15 g białko 30 g TRENING: Nogi-Przysiady 3 serie x 15 (35 kg) MC- 3x 15 (33 kg)

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6766 Data: 2011-12-09 18:34:53 Liczba szacunów: 0
  • DIETA prosze o Pomoc i PORADY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    edna lyzka okolo 15g 2x Jaja kurze całe Orzechy włoskie okolo 85 g Wywal miód zastap go warzywami, mniej mleka tyle orzechów?? zmniejsz ilosc okolo 9.40 Tuńczyk świeży 100g Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem 2 kromki Pomidor Pasztet z kurczaka pieczony wywal pasztet daj wiecej warzyw chleb mozesz czasami zastapic ryzem braz kasz makaronem

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1889 Data: 2010-01-10 12:18:51 Liczba szacunów: 0
  • KCAL

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zrywki BUDOWA: Szczuply DIETA: Posilek I Rodzynki suszone 10 Płatki owsiane 75 Orzechy włoskie 10 Oliwa z oliwek 15 Morele suszone 10 Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 250 Posilek II Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 140 Szynka z indyka 50 Orzechy włoskie 10 Masło wyborowe EKSTRA 20 Posilek III GAIN BOLIC 6000 80 Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 250 Oliwa z

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 2006-02-25 23:03:05 Liczba szacunów: 0
  • Zbilansowana dieta redukcyjna do oceny !!!! Qaz, domer,ellis,k3ho,zakrzes !!! :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gowy chudy 70g OK, DAJ TUTAJ TROCHE ORZECHOW WLOSKICH b 29 g t 9,4g w 61g kcal 430 2 kaps omega-3 2 posilek Jaja kurze całe 100g OK Mięso z piersi kurczaka b/skóry 50g OK Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 50g LEPSZA BEDZIE KASZA, RYZ(MNIEJ PRZETWORZONA) ALE MOZE ZOSTAC Pomidor 50g OK b 27,4g t 13,2g w 28g kcal 330 2 kaps omega-3 i 30 mi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1612 Data: 2006-04-17 21:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny. Dziekuje za pomoc!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owsiane - 100gr. . Rodzynki - 20gr. . Orzechy - 30gr. . Ser twarogowy (półtłusty) - 100gr. B - 43 / WW - 90 / T - 33 wart. energ. - 829 11:00 - . Tuńczyk w wodzie - 200gr. . Chleb żytni razowy z soją i słonecznikiem - 100gr. . Oliwka z oliwek - 20gr. . Owoce(Jabłko) - 300gr. B - 39 / WW - 44 / T - 25 wart. energ. - 564 14:00 - . Pierś z kurczaka -

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2007-02-26 21:17:09 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    erwotnie rozpisałem. No ale do rzeczy: Posiłek pierwszy: Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 250g Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Jabłko 150g Posiłek drugi: Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 100g Białko jaja kurzego 150g Majonez z olejem słonecznikowym 15g / nie wiem czy mogę sobie pozwolić na majonez ale na sucho będę miał

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 11:12:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    am więc sorry za wprowadzanie w błąd. Kolejna poprawka więc: Posiłek 1 Jogurt naturalny 0,5% tłuszczu 250g Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Posiłek 2 Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 100g Dorsz świeży filety b/skóry 100g Oliwa z oliwek 15g Posiłek 3 Ryż brązowy 50g Burak 150g Mięso z piersi kurczaka b/skóry 100g Oliw

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 12:48:27 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ROGU, JOGURT MOZESZ ZMNIEJSZYC Jogurt naturalny 0,5% tłuszczu 250g Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Posiłek 2// ZMNIEJSZ ILOSC CHLEBA I DODAJ WARZYWA Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 100g Dorsz świeży filety b/skóry 100g Oliwa z oliwek 15g Posiłek 3 Ryż brązowy 50g Burak 150g// WYBIERAJ WARZYWA GLOWNIE ZIELONE, BURAK

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 13:30:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + parę pytań...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 - 7.30 Jogurt naturalny 2% tłuszczu 150g Płatki owsiane 50g Otręby pszenne 20g Orzechy włoskie 20g Ser twarogowy chudy 50g Posiłek 2 - 10.30 Chleb żytni razowy z soją i słonecznik. 50g Dorsz świeży filety b/skóry 100g Oliwa z oliwek 10g Brukselka 50g Posiłek 3 - 13.30 Ryż brązowy 30g Burak 50g Mięso z piersi kurczaka b/skóry

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1179 Data: 2006-08-27 20:11:37 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny i ewentualnej korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na: 9:25 <<<<<<<<<<<<< 2 ŚNIADANIE W SZKOLE >>>>>>>>>>>>>>>> Ser twarogowy chudy 40g Chleb żytni razowy z soją i słonecznik . 100g Jabłko 100g Marchew 70g BIAŁKO 16,92g TŁUSZCZ 4,21g WĘGLOWADANY 70,34g RAZEM: 351,9 Godz: 14:00 <<<<<<&

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2125 Data: 2006-01-20 12:54:35 Liczba szacunów: 0