SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 735

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
Witam.
Jestem ektomorfikiem, mam problemy z kręgosłupem a mianowicie skolioze lędzwiową.Cwieczę mma 3 razy w tygodniu wt, śr, czw. Ale teraz to nie istotne bo zbliżają się wakacje.
Waże- 66kg
Mierze-178cm
mam lat- 18

Dietę mam zrobioną i biorę się za plan.

Pn. Klata+triceps
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 16/14/12/10
Podnoszę tak jakieś 43kg
2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ: 16/14/12/10
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:16/14/12/10
Triceps:
1.WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM:12/12/10/10
2.WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGIELKI W LEŻENIU:12/12/10/10
3.POMPKI W PODPORZE TYŁEM: 12/12/10/10

śr.Plecy+biceps
1.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT):10/10 dodac jeszcze jadną serie?
2.PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ:16/14/12/10
Biceps
1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(Z SUPINACJĄ NADGARSTKA):12/12/10/10
2.Co jeszcze mógłbym dać aby nie nadwyręzać cześci lędzwiowej?
4.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU": może to??

Narazie sprawdzie mi to i poprawcie? zwrócie uwagę na liczbę serii i powtórzeń czytałem ze przy większych miesniach ma być wiecej powtórzeń...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
BARKI NOGI GDZIE SA? NIE MA CO POPRAWIAC TO NIE JEST PLAN, ROZPISZ JESZCZE RAZ UWZGLEDNIAJAC CALE CIALO, I PODAJ STAZ NA SILOWI.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
pt. nogi+barki
1.UGINANIE NÓG W LEŻENIU:16/14/12/10
2.WSPIECIA NA PALCE W STANIU:16/14/12/10
3..PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE:16/14/12/10
Barki:
1.Unoszenie ramion ze sztangielkami w leżeniu(***):12/12/10/10
2..Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(***):12/12/10/10

Mój staż to jakies 6miesięcy z przerwami robiłem ACT
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6380 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25763
ACT z przerwami a obecnie jestes roztrenowany? Co do samego planu narazie nie przegladam ale rzuca sie w oczy zbyt wysoki zakres powtorzen.

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
Tak jestem roztrenowany. Więc jak to z tymi seriami i powtózeniami?? jest to trening na mase!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
chcialbym jutro zacząć:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
FBW to bedzie lepsze rozwiazanie niz split.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
Czym trening act różni się od fwb?? I jak z tymi powtórzeniami? czytałem ostatnio na forum, ze lepiej robić więcej powtórzeń z mnijeszym cięzarem czyli np. 25 czy to dobre?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5301 Napisanych postów 59409 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 729201
ilość powtórzeń zalezy od celu treningowego

Co do różnic między FBW a ACT to oba są formą treningu całego ciała ACT jest treningiem wprowadzajacym co nie znaczy że FBW nie może być taki ACT wykonuje się systemem obwodowym a FBW wykonujesz wszystkie serie na daną partię jedna po drugim

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2033
Celem jak juz wczesniej pisałem jest masa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5301 Napisanych postów 59409 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 729201
Ogólnie jest to przedział między 12-8 powt jednak tutaj musisz sprawdzić na sobie bo czasme jest tak że lepiej zareagujesz na mniejszy a czasem większy zakres ale możesz zacząć od 12-8 i będzie dobrze

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego

Następny temat

2x w tyg.

injelly