SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

chude bicepsy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365
trenuje od paru miesiecy i jestem pod wrazeniem ze mimo i/ zawsze bylem chudy i wysoki, to miesnie mi rozsn calkiem szybko, z wyjtkiem bicepsów, które od mometu w którym zaczelem cwiczyc wogle nie urosly, moze nawet zmalaly. Jest jakis super sposób na bicepsy?

siema wszystkim

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17953
trening
dieta

z czasem suplementacja
ot klucz do sukcesu

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25659
daj swój trening to zobaczymy co z tymi bicepsami
może przetrenowanie (najprawdopodobniej)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365
Wiec na pocztku, w niewiedzy trenowaBem co drugi dzien, czasami nawet codziennie, pózniej sie dowiedzialem ze jednak przerwy musza byc dluzsze zeby organizm mógl sie regenerowac, i od paru tygodni mam nowy system : raz na tydzien cwicze intensywnie klate, raz na tydzien cwicze intensywnie plecy, i raz na tydzien pozostale., co razem daje 3 treningi w tygodniu

siema wszystkim

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3655 Wiek 77 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20217
Rozumiem że ćwiczysz :
1 trening : klatka
2 trening : plecy
3 trening : Nogi,barki,triceps,biceps,brzuch
???
A jeszcze gdybyś mógł napisać jakie ćwiczenia w ilu seriach i po ile powtórzeń w serii wykonujesz a byłoby na pewno dużo łatwiej o pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365
1 klatka
- 10 maxymalnych serii na lawce poziomej po 5 powtózen
- 10 maxymalnych serji na Bawce skosnej
- 5 serji po 20 powtórzen przenoszenie sztangietki w lezeniu

2 plecy
- podicaganie sie na drazku z szeroko rozstawionymi rekoma ( nie licze, ile dam rade )
- 10 serii podciganie sztangi lezac na brzuchu
- 5 serii przyciganie linki do brzucha

3 inne, nóg wogle nie cwicze

siema wszystkim

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 355 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2699
no to sie dziwisz ze ci lapki nie rosna bo ja jakos nie jesli masz jako priorytet ustawiony na plecy i klate. teraz zrób tak
poniedziałek i czwartek
uginanie ramion stojac sztangą ile wlezie tak zeby bolało na nastepny dzien
wtorek piatek
triceps najlepiej francuskie i mogą być pompeczkiw wąskim rozstawie
sroda i sobota
barki i nogi chyba że nie robisz to sobie brzuch zrób jakoś

sog na poczatek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 355 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2699
byłem pierwszy nie zapomnij
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25659
pon-klatka+triceps
śr-plecy+biceps+przedramie
wt-nogi+barki (jak nie robisz nóg to zrób barki+triceps)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1092 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4309
Jak można wogóle nie robić nóg? Ja na nogi robię 4 serie przysiadów i 3 serie wznosów na palcach. Nogi to bardzo ważna partia mięśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 344 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7060
nie oklamujmy sie - prawie kazdy chlopak na poczatku nie robi nog
do nog trzeba dorosnac

skupuje motywację, tylko ilości hurtowe :>>

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa tylko ze sprzetem??

Następny temat

Czy bieganie np. W czasie gry w piłke spala mieśnie wypracowane na siłowni??

NutLove