SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 713

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
Witam czytalem wiele tematow fakt jest ich od groma .
i nadal niewiem jaki powinnem robic trening na mase 180 cm 60 kg moje wymiary

duzo osob mowi ze wioslowanie sztanga moze prowadzic do kontuzij u poczatkujacych ... wiec nie wiem co wybrac ma ktos jakis plan ktory pomogl by mi przytyc a przytym nie polamal by mnie ;p

Niedowaga to jest problem

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
wiek?staz?
kazde cwiczenia moze zakonczyc sie kontuzja, nie sluchaj glupot co ci ktos na gadal.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6480 Napisanych postów 44665 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355440
Chcesz przybrac na masie to:
1. Dieta- Musisz dostarczyc wiecej kcal niz twoj organizm potrzebuje (wiecej: http://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html)
2. Regeneracja- Minimum 7-8h snu (wiecej: http://www.sfd.pl/search.asp)
3. Trening- FBW (wiecej: http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html)

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6480 Napisanych postów 44665 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355440
Aha co do treningu to jesli dopiero zaczynasz to ACT Tez o tym znajdziesz na forum

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
Lat 18 Staz 2 tygodnie

trening ACT lepiej jest trenowac taki trening czy zwykly pon sroda piatek co dziennie inna partiea ciala


Przykładowy trening ACT by georgu!
1. Unoszenie kolan w zwisie na drążku
2. Przysiady za sztanga na barkach
3. Wyciskanie sztangi płasko
4. Unoszenie sztangielek bokiem Jak sie to robi?
5. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia Jak sie to robi?
6. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki Jak sie to robi?
7. Klasyczny martwy ciąg
8. Uginanie ramion ze sztanga stojac sztanga od nog do klatki ?
9. Francuskie wyciskanie sztanga w leżeniu Jak sie to robi?
10. Uginanie nadgarstków ze sztanga trzymana podchwytem za plecami
Jak sie to robi?
11. Wspięcia na palce w siadzie Jak sie to robi?


czy przerwa miedzy stacjami moze byc dluzsza nakladanie sprzetu trwa dluzej niz 15 sekund ...

sorry ze tak spamuje ale chce sie wziasc za silke

Zmieniony przez - prostak8 w dniu 2008-06-17 14:31:16

Zmieniony przez - prostak8 w dniu 2008-06-17 14:34:25

Niedowaga to jest problem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
odswiezam

Niedowaga to jest problem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4598 Napisanych postów 56866 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 713219
http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH-t18564.html

poczytaj tego posta znajdziesz wszystko o ACT więc wyjaśni Ci się wszystko

A technikę i sposób wykonywania ćwiczen zobacz/poczytaj w Atlasie ćwiczeń

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na dynamikę, siłowy? z zachowaniem masy..

Następny temat

Czy już czas na zmianę treningu?

Whey vit