SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1068

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

15

Waga

72

Wzrost

185

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

więcej teori niż praktyki

Uprawiane inne sporty

koszykówka raz w tyg

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga,sztangielki

Dieta

zdrowe odżywianie 5 posiłków, staram się dostarczyć 2g białka na kg ciała + węgle + tłuszcze, żeby wychodziło ponad zapotrzebowanie kcal

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

odwapnienie chrząstki w kolanie, ale nic poważnego

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

trening armstronga, przed 2 miesięczny fbw

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad nie sprawdzalem,martwy ciąg nie sprawdzałem ,55+kilo nie sprawdzalem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
Witam jest to mój trening który niedługo planuje zacząć. Mam pytanie czy wcisnąć gdzieś przedramiona, ponieważ zależy mi na tej partii.
A te pompki ze względu na brak ławeczki w tym dniu szczerze mówiąc lepiej mnie pompują niż wyciskanie
PON
klata-
1. Pompki płasko- 3 serie x do zmęczenia z obciążeniem
2. Pompki głową w dół- 3 serie x do zmęczenia z obciążeniem
3. Pompki przy ścianie- 3 serie x do zm. z obciążeniem
4. Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej- 3x8pow
tricek-
1.Pompki w podporze tyłem -4 x do zm, z obciążeniem
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY”) -4x 12

WT
1.podciąganie na drążku -5x max
2.wiosłowanie -5x 12
3.szrugsy -2x 12



CZW
bicek-
uginanie o kolano -3x 12
uginanie ze sztangą -3x 12
uginanie młotem -3x 12
klatka-
wyciskanie-8 serii 12/10/8/10/12/8/10/6
rozpietki-4 serie 12 pow

PT
barki-
wyciskanie hantli 6x12/10
w opadzie 6x12/10
nogi-
przysiady 6x12
wykroki 6x12
wspięcia 2x12

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 693
To, że lepiej pompują nie znaczy, że lepiej wpływają ;) Może po prostu zle wyciskasz ?

Żyć po to żeby ćwiczyć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
Wyciskam raczej dobrze Może faktycznie lepiej zamienić na wyciskanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
zdecydowałem się zamienić poniedziałek na:
wyciskanie płasko-5seri
przenoszenie sztangielki-4serie
rozpiętki-3serie
Co o tym sądzi jakiś ekspert lub użytkownicy??, i co z przedramionami bo zależy mi na krótkim treningu, a nie wiem czy je robić z racji tego że jestem początkujący.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
rolkoks

Z tego co piszesz to widzę że na siłowni albo jeszcze nie byłeś albo bywasz sporadycznie Na początek zrób prosty trening FBW. Na cholerę na początek split...

Zmieniony przez - kalikstat w dniu 2012-02-18 10:26:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
ćwiczę w domu Robiłem fbw lecz nie przypadł mi do gustu wiec chciałem spróbować ze splitem, te pompki to nie brzmiało za dobrze wiem ale porostu uwielbiam to ćwiczenie i na mnie jest efektywne. Reszta ćwiczeń sądzę, że jest w dobrym układzie i niema się zbyt do czego przyczepić. no może pompki w podporze tyłem ale uważam to za dobre ćwiczenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
rolkoks

"Staż treningowy na siłowni: więcej teori niż praktyki "- CO TO ZNACZY ??

'Ostatnio przerabiany plan: trening armstronga, przed 2 miesięczny fbw " - pokaż ten FBW ??

"Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad nie sprawdzalem,martwy ciąg nie sprawdzałem ,55+kilo nie sprawdzalem"

tu nie chodzi o maxy wiec proszę podać aktualne obciążenie robocze w

przysiad- ?
martwy- ?
wyciskanie - ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
To znaczy, że ostatnio więcej czytałem niż robiłem a staż to jakieś 3 miesiące ćwiczeń

mój poprzedni FBW
Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 4s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 4s
Klatka: Wyciskanie sztangi 4s
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 3s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 3s
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s
Przedramie: uginanie nadgarstków podchwytem 2

klatkę ćwiczyłem od 38 kg z progresem do 45
przysiad robiłem wtedy 40kg więcej nie dałem rady z powodu mocnego bólu kolana przy większych obciążeniach.
martwego nie robiłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
jbc ilość serii była taka na początku później zmniejszyłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
rolkoks

przedramie w FBW

jak u ciebie z jedzeniem jak u ciebie z snem , stres itd ?? szczerze ????

Brak fundamentu masowo siłowego , jeśli wykonywałeś FBW 1 zestaw ?? szło do przodu , zwiekszałeś sukcesywnie ciężar ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 814 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55112
przedramię wiem wiem lecz mam krótki biceps i starałem się poprawić wizualnie chociaż ten efekt
jedzenie jest ok wydaje mi się czasami mam problemy z dostarczeniem nadwyżki kcal moje jedzenie opiera się na jajkach, ryżu, kurczaku, mięsa z obiadu itp itd. Zauważyłem, że jak zjem trochę więcej węgli to mi wywala brzuch i rano jestem bardziej zalany więc eksperymentuje raz daje więcej tłuszczy itp. Stresu niema raczej chociaż się zdarza, sen mam twardy śpię jakieś 8 godzin dziennie.
masy jest mało ale nie wyglądam jak patyk sylwetkę mam raczej ekto, więc ciężko nabrać a diety niemam zbytnio jak bo na utrzymaniu rodziców. Siła jak na mój wiek i wagę wydaje się git chociaż mało. Do przodu poszło nawet sporo 4kg w miarę masy + wyraźniejszy zarys mięśni. Ciężar nie został zwiększony aż tak sporo ale szedł do przodu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

biceps i triceps

Następny temat

Split ?