SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do Legii

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 14305

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 616
Mam 17 lat i planuje za jakieś 1,5 roku wstąpić w szeregi Legii Cudzoziemskiej.Prosiłbym o porady na temat treningu który pomógłby mi się tam dostać(zaznaczam że jestem totalnym początkującym) ale także o oceny tej formacji na dzień dzisiejszy oraz o próby wybicia mi tego pomysłu z głowy a także o utwierdzanie mnie w mojej decyzji.Z góry dziękuje za wszystkie wypowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 4951 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 31541
wyszukiwarka
poczytaj sobie tez posty gino. np ten https://www.sfd.pl/temat99745/ 

"Najwyzsza galaz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 616
Właśnie takiej sytuacji chciałbym uniknąć zawczasu wziąść się za odpowiedni trening.ale dzięki napewno skłoni mnie to do głębszego przemyślenia sprawy i bardziej odpowiedzialnej decyzji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 293