SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Split 3 razy w tygodniu NA MASĘ

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2108

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

facet

Wiek

18

Waga

61

Wzrost

170

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

7 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Normalnie SW ale w wakacje nic (oprócz roweru i itp.)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

większość podstawowych przyrządów

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

-

Ostatnio przerabiany plan

fbw 5x5
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1522 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13940
Witam wszystkich, chciałem ułożyć wakacyjny plan na masę.

Jestem po obozie sportowym gdzie straciłem ponad 1,5kg (4 treningi dziennie, aeroby, walki, itp. itd...).Chcę wybrać split bo przez ponad 7 miesięcy robiłem 2 różne (ale podobne) plany FBW (5x5). Głównie dlatego bo w roku szkolnym uprawiam SW a w wakacje nie mam treningów więc łatwiej mi będzie nabrać masę. I szczerze powiedziawszy mam już dość tego FBW.



Poniedziałek:
Klatka:
- Wyciskanie sztangi plasko 10/8/6/6
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10/10/10/10
- Rozpietki na lawce skośnej 12/12/10/10
Triceps:
- Pompki na poreczach 12/10/8/6
- Francuskie wyciskanie sztanga w leżeniu 10/10/10/10

Środa:
Plecy:
- Martwy ciag 10/8/6/6
- Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 10/10/10/10
- Wiosłowanie sztangą 10/8/8/8
- Szrugsy 20/15/10
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztanga 12/10/10/8
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10/10/10/10

Piątek:
Nogi:
- Przysiady za sztanga na barkach 10/8/6/6
- Prostowanie nog w siadzie na maszynie 10/10/10/10
- Uginanie nog w lezeniu na maszynie 10/10/10/10
- Wspięcia na palce w siadzie 20/12/10/10
Barki:
- Wyciskanie sztangi z za głowy 12/10/8/8
- Unoszenie sztangielek bokiem 10/10/10
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10/10/10

O wiele bardziej pasuje mi ten (T-W-T-W-T-W-W) rozkład treningów od tego proponowanego przez adzika (T-T-W-T-T-W-W) ale jeśli muszę to mogę to zmienić.

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43792
na mase to jest dieta;) straciles na wadze bo pewnie za malo jadles w porownaniu do spalanych kacl w ciagu dnia

trening ok. moze tak byc;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1522 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13940
@Thug
Cóż, nie wiem ile miałbym jeść na tym obozie by ją utrzymać xD



Zmieniony przez - APPRENTICE w dniu 2012-07-15 22:17:27

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43792
trzeba przeliczyc ile dostarczasz a ile spalasz i wyjdzie;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1522 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13940
A, i jeszcze jedno pytanie- mogę po każdym treningu robić jeden trening z cyklu ABS II ?

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5651
APPRENTICE
A, i jeszcze jedno pytanie- mogę po każdym treningu robić jeden trening z cyklu ABS II ?
http://www.sfd.pl/SIXPACK_,Aerobiczna_6_WEIDERA,_ABS_II,_8_MINUTE_ABS__PORADNIK_LATO.-t862414.html
przeczyatj,zdecyduj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1522 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13940
@bm_pl

Cóż, to jest dosyć... szokujące. Wiem że a6w jest do niczego nie prowadzi ale zawsze myślałem że ABS II to dobry plan. Nie wiem czy przez dietę uda mi się zrobić brzuch jeśli moim celem jest masa. Zwłaszcza że po 2 miesiącach widzę efekty i w sile mięśni brzucha i w ich wyglądzie.

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5651
nie przez samą dietę...oczywiście ułuż dietę(na +), rób trening siłowy, wprowadź bieganie,jeśli cię strasznie zalewa,oczywiście rozsądnie tak aby nie stracic tego co zyskałeś. chociaż 60kg - na twoim miejscu wstrzymałbym się z bieganiem narazie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Izolacja mięśni

FuckBaton