SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Push&pull pytania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1813

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Witam wszystkich! Na siłowni trenuje 8 miesięcy. Aktualnie trenuję planem Push&Pull:
Push:
Siad
Poręcze
Push Press
Wycisk wąsko/Francuskie wyciskanie
Wspięcia na palce

Pull:
Podciąganie
Wiosłowanie hantlą
Uginanie ze sztangą
Unoszenie na boki
Unoszenie w opadzie

W najcięższych ćwiczeniach rampuje.

Nie chce ćwiczyć jak normalny kulturysta gdyż będę studiował w wojsku.

Mam pytanie czy ćwiczyć 3 razy w tygodniu na zmianę Push/pull/push i pull/push/pull, czy lepiej dwa razy w tygodniu? Ćwiczenia takie jak przysiad, push press, poręcze czy wiosłowanie są bardzo ciężkie i nie chcę przedobrzyć dlatego chcę sięgnąć opinii bardziej w tym obeznanych.

Może lepiej ćwiczyć 2 razy na tydzień + Basen w któryś dzień nie treningowy?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 78

Wzrost: 177

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 8 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Pika nożna kolarstwo bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga hantle drążek

Dieta: mam

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sebek00009


skad taki pomysl planu?

na jakich obciazeniach pracujesz?

napisz troche wiecej o swoich dotychczasowych doswiadczeniach.


"W najcięższych ćwiczeniach rampuje."

jesli reprezentujesz niski poziom o wiele lepszym pomyslem beda objetosciowe metody(staly ciezar w seriach)

na pytania odnosnie czestotliwosci treningow-odpowiedz sobie sam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Podam może moje max. osiągnięcia

Wycisk na ławce 80kg
Przysiad 90kg
wycisk na barki 50kg

Wcześniej ćwiczyłem FBW na siłowni i FBW domatora

Pomysł planu stąd, że chciałem spróbować czegoś nowego i wyczytałem, że Push&Pull to dobry trening. Poprawia siłe i mase.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sebek00009

"...chciałem spróbować czegoś nowego i wyczytałem, że Push&Pull to dobry trening. Poprawia siłe i mase."

facet,ale to tak nie dziala.

kazdy sensowny trening poprawia sile(a z odpowiednia miska)-mase.

przeczytaj moj post:

http://www.sfd.pl/Brak_postępów_mimo_planu_i_diety-t690061-s2.html

i podziel sie swoimi przemysleniami.


oraz moje posty tutaj:

http://www.sfd.pl/Trening_Push&pull_pytania-t791655.html

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-02 23:04:04

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
ok no to co radzisz?
Jaki trening były najbardziej odpowiedni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sebek00009


czy dotychczasowy trening DZIALA?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Działa, ale jest coś takiego jak stagnacja. Czy to źle, że trenuje Push&Pull?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sebek00009

"Działa, ale jest coś takiego jak stagnacja."

jesli dziala,to nie ma stagnacji.

pokaz swoj ostatni plan,czyli ten w ktorym szedles silowo do przodu,czyli ten,ktory DZIALAL.

ile juz ciagniesz ten swoj push/pull?

jak silowo?

TO SA PODSTAWOWE PYTANIA.

czytales moje posty,ktore zasugerowalem?
myslalem,ze wiesz o co chodzi.

jesli dane rozwiazanie pozwala na ciagle(moze byc powolne-ale systematyczne) zwiekszanie obciazen w podstawowych cwiczeniach,to Twoj trening dziala.

jesli z masa problem,to po prostu za malo jesz(jadles).



Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-03 10:58:54

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Zmiany w obciążeniach były znikome. Masa szła w górę ale gorzej kiedy zaczęła się wiosna i jeździłem rowerem do szkoły. Więcej się ruszałem. Po FBW pracowałem i nie miałem czasu na siłownie. Trenowałem wtedy w domu (pompki i drążek). Po wakacjach trening chciałem zmienić na Push&Pull. Jeden z forumowiczów polecił mi jak go rozpisać. Polecił mi stosować rampowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sebek00009

no fajnie,ale z tego,co napisales,to co chcesz zmieniac skoro jeszcze do zadnego wczesniejszego systemu nie przylozyles sie tak,jak powinienes?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
No dobrze. Mogłbyś mi pomóc w rozpisaniu treningu do którego mógłbym się przyłożyć?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW i....

Następny temat

intensywność

nutlove nowy