SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 329

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
Siema, ćwiczę splitem 5 dniowym już 4 miesiące, od poniedziałku do piątku. Powinienem to zmienić już 2 miesiące temu. I z tego co czytałem wszyscy piszą żebym ćwiczył FBW lub PUSH - PULL, oba treningi mnie nie ciągną. Czy Ten split jest faktycznie taki zły ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 6050 Napisanych postów 7749 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 230635
ALe dlaczego masz zmieniac??? Jeśli split cię cieszy i masz progres to nic nie zmieniaj . Wklej tu plan do oceny to jeszcze będzie można coś więcej doradzić ( czy np nie jest plan przeładowany :) )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
Dzień 1 
Mięśnie piersiowe 
-Wyciskanie hantli na ławce poziomej leżąc 4x12 
-Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4x10
-Rozpiętki sztangielkami 4x10
-Wyciskanie sztangielek młotkowo 4x10

Dzień 2 
Nogi 
-Przysiady ze sztangą 4x12 
-Uginanie nóg leżąc na brzuchu na maszynie 4x10
-Prostowanie nóg na maszynie 4x10
-Wspięcia na palce stojąc 3x 25 
-Odwrotne wspięcia stojąc


Dzień 3 
Barki, brzuch 
-Wyciskanie żołnierskie 4x10 
-Unoszenie sztangi w przód
-Wznosy boczne sztangielkami 4x10
-Arnoldki 4x10
-Unoszenie nóg do brzucha 3x20
-Spięcia brzucha na ławce niskiej 3x15

Dzień 4 
Mięśnie grzbietu 
-Wiosłowianie hantlami w oparciu o ławke skośna 4x10
-Szrugsy 4x10
-Ściąganie drążka do klatki 4x10
-Wiosłowanie sztangą 4x10


Dzień 5 
Bicepsy, Tricepsy
-Uginanie przedramion leżąc na ławce skośnej 4x10
-Uginanie przedramion na modlitewniku nadchwytem 4x10
-Uginanie przedramion z suplinacja sztangielkami 4x10
-Pompki na poręczach 4x10
-Wyciskanie francuskie leżąc 4x10
-Wyciskanie jednor
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
Brzuch robię praktycznie codziennie na końcu oprócz piątku, bo mam tam biceps i triceps, więc za długo by mi zeszło. Ale chyba muszę zmienić plan, Chciaz ćwiczenia lub rozstaw ćwiczeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10457 Napisanych postów 117605 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384117
Nie wiem dlaczego w piatek miało by Ci za długo zejść , taki trening w okolicach 45 minut da się zrobić.

Daj ankiete o sobie bo nie wiadomo dla kogo taki plan, plan przynosi efekty ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
No ludzie mówią że biorę sterydy bo mi łapa urosła, jakieś tam efekty są
15 lat
Waga 64kg
Wzrost 172
Staż koło 7msc
Suple białko i kreatyna
Na klate biorę 65kg, martwy ciąg pewnie coś ponad 100, innych maxów nie patrzyłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
W łapie siedzi 34cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47052 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Proste FBW (1 lub 2 zestawowe ) 3-4 razy w tygodniu ewentualnie jakiś podział na 2, 4 razy w tygodniu (przy czym góra dół jest męski, push-pull jest dla dziewcząt), jeżeli natomiast bawią Cię inne podziały metody itp. wróć do tego posta kiedy przestaną działać :)
Ładne wyniki swoją drogą oby technicznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
Ok, a jak z planem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47052 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Plan jest bezużyteczny. Mięśnie po treningu rosną do 48 godzin (2 dni). Trening każdej partii dwa razy w tygodniu jest optymalny. To, co powoduje wzrost mięśni to adaptacja do stresora, do którego nie są przyzwyczajone. Wyciskanie dwa razy w tygodniu to dwie okazje do progresji, natomiast wyciskanie + milion innych ćwiczeń raz w tygodniu to niszczenie. Zaleca się lekturę "Starting Strength" lub jakielkolwiek innej książki nt. treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 16 lat Na forum 153 dni Przeczytanych tematów 596
Całą masę mięśniową zdobyłem na splicie, bo tylko tym planem ćwiczyłem od zawsze. Mógłbyś mi trochę wyjaśnić co to znaczy te niszczenie mięśni ? I czy chcesz powiedzieć że split się nie nadaje ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy pod sztuki walki

aerofull