SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Push Pull Legs do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 632

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 175
Jestem po redukcji z 82-67 od roku ćwiczyłem splitem teraz spowrotem jestem na masie i chce sprobowac czegoś nowego, co myślicie?

Poniedziałek (Mięśnie przyciągające: Plecy, bok barków, tył barków, kaptur, biceps):

- Przyciąganie drążka do klatki - 4 x 6-8
- Wiosłowanie ze sztangą w opadzie - 5 x 5-6
- Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - 4 x 6-8
- Martwy ciąg - 4 x 6-8
- Uginanie ramion ze sztangą stojąc - 4 x 6-8
- Uginanie młotkowo 4x 6-8

Środa (Mięśnie wypychające: Klatka, przód barków, triceps):

- Wyciskanie na lekkim skosie (20 stopni) - 5 x 5-6
- Wyciskanie na poziomej ławce wąskim chwytem - 4 x 6-8
- Wyciskanie sztangi siedząc - 5 x 5-6
- Pompki na poręczach - 4 x 6-8

Piątek (Nogi: Czworogłowy, dwugłowy, łydki):

- Przysiady ze sztangą na barkach - 5 x 6-8
- Prostowanie nóg na maszynie - 4 x 6-8
- Zginanie nóg leżąc - 4 x 6-8
- Wspięcia na palce stojąc - 5 x 10-12

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 108642 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1317661
Jak dla mnie za mała objętość, dodałbym tu parę ćwiczen

etap 6
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html
Jak będziesz chciał to bok barków sobie przerzucisz do pull

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 175
anubis84
Jak dla mnie za mała objętość, dodałbym tu parę ćwiczen

etap 6
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html
Jak będziesz chciał to bok barków sobie przerzucisz do pull


Za mała objętość??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 108642 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1317661
No tak co to jest na nogi siady i prostowanie i uginanie, ja bym dał po 2-3 ćwiczenia na czwórki i dwójki i wtedy mozna powiedzieć że są przetrenowane a tak to masz tylko siady i 2 izolacje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 175
anubis84
No tak co to jest na nogi siady i prostowanie i uginanie, ja bym dał po 2-3 ćwiczenia na czwórki i dwójki i wtedy mozna powiedzieć że są przetrenowane a tak to masz tylko siady i 2 izolacje.


Chyba sie skuszę na ten split co jest w punkcie 6, pare ćwiczeń zamienię moze jakas serie dodam. W ćwiczeniach na grzbiet/biceps pisze progresja , czyli ze kazda serie danego cwiczenia zwiększać ciezar? Czy co tydzien dokładać ciężaru?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 108642 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1317661
Tak jest pierwsza seria np 15 kg druga 20 trzecie 25 itd

Z tym dokładaniem co tydzien moze byc ciężko biceps to mała partia więc np dodawanie co tydzien 5 kg to nie wypali jakies 1 1.25 jeszcze ok

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 175
anubis84
Tak jest pierwsza seria np 15 kg druga 20 trzecie 25 itd

Z tym dokładaniem co tydzien moze byc ciężko biceps to mała partia więc np dodawanie co tydzien 5 kg to nie wypali jakies 1 1.25 jeszcze ok


Czyli ostatni seria powinna byc robiona ciężarem maksymalnym??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3117 Napisanych postów 50448 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 673741
Nie maksymalnym ale roboczym czyli takim, którym wykonasz założoną liczbę powtórzeń z lekkim zapasem. Tak żeby nie zaliczyć upadku mięśniowego.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening gora dol dla kobiety