SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z robieniem masy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 997

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2820
Witam Panów. Pisze w imieniu kolegi który nie ma konta.
Jego dane:
PŁEĆ:M
WIEK:22
WZROST: 185
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 12mc (całkowity ze 3 lata)
WAGA CIAŁA: 90
OBWÓD PRZEDRAMIENIA:32
OBWÓD BICEPSU: 40
OBWÓD ŁYDKI: 41
OBWÓD UDA: 60
OBWÓD BIODER:
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:86
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:114
OBWÓD BARKÓW: 128
PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] – 160 /4
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] 180/4
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] 100/8
WIOSŁOWANIE SZTANGI : [cięzar X powtórzenia]
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] 60/8
JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: Jem wszystko staram sie trzymać nadwyżke kaloryczną i żeby nie jeść pustych kalorii
PODAZ KALORII: 4500
ILOSC BIALKA NA KGMC: 2
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC:5,5

Ostatni trening:
mc 3s/8p
podciaganie na drazku chwyt szeroki 3s max
sciaganie dragka wyciagu gornego 3 s 8p
wyciskanie hantli płasko 3s
przeniosy hantli za głowe 2 s
wyciskanie hantli siedzac 3 s
podciaganie sztangi wzdłuz tłowia 2s
wyciskanie francuskie 3 s
uginanie ramion ze sztanga 3s


Problem polega na tym, ze kumpel dochodzi do 90kg wagi bardzo łatwo przy naprawdę zaskakująco niskim zatłuszczeniu i nie może więcej przytyć. Kreatyna + góra jedzenia się nie sprawdziła więc może to winna treningu?
Moglibyście Panowie zaproponować jakieś rozwiązanie.
Dzięki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 190 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338793
Zmień trening.
Przy tym stażu ciało potrzebuje bardziej wszechstronnego planu,a nie FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 118 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3380
Przyczyn może być mnóstwo:
1. Brak odpowiedniej regeneracji - balety po weekendach, niedosypianie, niepotrzebny stres, problemy natury życia osobistego etc. Zespół zmęczenia nadnerczy.
2. Dieta:
a.) Góra żarcia to pojęcie względne - dla jednego 2800 kcal to ilość ogromna, inny (np. ja ) robi masę jakościową na 4000-4500 kcal.
b.) Nieodpowiednie (zbyt małe) nawodnienie - Żaden proces fizjologiczny nie ma miejsca bez udziału H2O.
c.) Zaniedbywanie dostaw makro- i mikroskładników - np. za mało witamin, minerałów, brak detoksykacji (szpinak, brokuły, cytryna, grapefruit, cebula, ryż brązowy etc.)
3. Trening - zbyt mało lub zbyt dużo. Może intensywność za niska, może być że zbyt wysoka.
4. Stagnacja - ot, organizm daje znać "Wyluzuj chłopie, nie mogę rosnąć bez końca"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Za mało jesz a trening przypomina spacer po plaży.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2820
Witam, dzięki za odpowiedzi.

Więc kumpel mówi że, dieta była dobra (jak i regeneracja) i później wyśle mi przykładową tabele to wam pokaże do oceny.

A jeżeli chodzi o trening napisał tak:

"jaki trening polecają bo jednak pracuje fizycznie na codzień... i FBW był praktyczny bo weekendami studiuje czasem w piątek też i była możliwość manewrów treningiem tak żeby nic nie przepadało... a przy splicie boje się ze jakąś partia będzie wypadać przy okazjonalnym piątku ale w sumie w piątek mogły by być łapy bo na nich aż tak mi nie zależy
regeneracja była, odpoczywałem sporo wiec to raczej nie jest przemęczenie
zamierzam teraz dorzucić jeszcze jakiś booster treningowy głownie pompujący
żeby do wakacji jednak zaatakować maxymalnie
iii myślałem żeby fbw ale może z regresją tak żeby maxymalnie zmęczyć mięsnie"

Mówi, że jakoś dałby rade 4 razy w tygodniu więc może jeden z treningów Dudka albo wyżej wspomniany split żeby porządnie pobudzał do wzrostu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 658 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7390
A co to w splicie przeszkadza? Zalozmy masz w piatek robic plecy, ale nie mozesz bo cos. To robisz plecy w dzien kiedy juz amsz czas i nic nie przepada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
Pozdro_GB
Witam, dzięki za odpowiedzi.

Więc kumpel mówi że, dieta była dobra (jak i regeneracja) i później wyśle mi przykładową tabele to wam pokaże do oceny.

A jeżeli chodzi o trening napisał tak:

"jaki trening polecają bo jednak pracuje fizycznie na codzień... i FBW był praktyczny bo weekendami studiuje czasem w piątek też i była możliwość manewrów treningiem tak żeby nic nie przepadało... a przy splicie boje się ze jakąś partia będzie wypadać przy okazjonalnym piątku ale w sumie w piątek mogły by być łapy bo na nich aż tak mi nie zależy
regeneracja była, odpoczywałem sporo wiec to raczej nie jest przemęczenie
zamierzam teraz dorzucić jeszcze jakiś booster treningowy głownie pompujący
żeby do wakacji jednak zaatakować maxymalnie
iii myślałem żeby fbw ale może z regresją tak żeby maxymalnie zmęczyć mięsnie"

Mówi, że jakoś dałby rade 4 razy w tygodniu więc może jeden z treningów Dudka albo wyżej wspomniany split żeby porządnie pobudzał do wzrostu?



więć jw... to jest niedotrenowanie- porządny split- bo już pora na niego- i na pewno ruszy, natomiast trzeba kombinować aby nic nie wypadało, albo mieć przynajmniej wcześniejsze rozeznanie jaki dzień wypadnie od treningów, wtedy można coś na bieżąco myśleć jak to załatać...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hiperkifoza odcinka piersiowego

Następny temat

Trening nóg - Problem

sosy