Witam Serdecznie.
Chciałbym was prosić o pomoc, gdyż mam problem bo moje ramiona wcale nie rosną. Ćwiczę od 5 miesięcy w domowych warunkach( do dyspozycji ławka płask i skos górny, modlitewnik, wyciąg górny i dolny oraz prasa do nóg), dietę mam ułożoną, dodatkowo biorę białko i bcaa. Nogi, barki, plecy i klatka ładnie rosną widać znaczący postęp natomiast triceps i biceps zupełnie nic od początku trenowania łapka urosła 1cm co jest chyba tragicznym wynikiem w porównaniu do reszty ciała i tych 5 miesięcy.
Przez początkowe 3 miesiący trenowałem planem 3 dniowym:
Pon
klatk+tric
Srod
plecy+bic+przedramie
Piąt
barki+nogi
Następnie zmieniłem sobie plan na 4 dniowy i przez 2 miesiący robiłem tak:
Pon
klata
Wtor
plecy
Czw
barki+nogi
Pią
bic+tric w superseriach
dodatkowo co 2 dzień robie brzuch
Na duże partie robię do 12 serii ilość powtórzeń 12-8
Na małe partie do 9 seri powtórzenia 10-6
Cwiczenia zmieniam około co 8 tygodni a ramion nadal nie mogę ruszyć, zarówno w jednym jak i w drugim planie zanotowałem wzrost o 0,5cm. Ćwiczenia staram się wykonywać bardzo poprawnie no więc nie wiem w czym może być problem zwłaszcza że tylko te dwie partie nie chcą rosnąć, dlatego proszę o pomoc.
Pozdrawiam:)
Chciałbym was prosić o pomoc, gdyż mam problem bo moje ramiona wcale nie rosną. Ćwiczę od 5 miesięcy w domowych warunkach( do dyspozycji ławka płask i skos górny, modlitewnik, wyciąg górny i dolny oraz prasa do nóg), dietę mam ułożoną, dodatkowo biorę białko i bcaa. Nogi, barki, plecy i klatka ładnie rosną widać znaczący postęp natomiast triceps i biceps zupełnie nic od początku trenowania łapka urosła 1cm co jest chyba tragicznym wynikiem w porównaniu do reszty ciała i tych 5 miesięcy.
Przez początkowe 3 miesiący trenowałem planem 3 dniowym:
Pon
klatk+tric
Srod
plecy+bic+przedramie
Piąt
barki+nogi
Następnie zmieniłem sobie plan na 4 dniowy i przez 2 miesiący robiłem tak:
Pon
klata
Wtor
plecy
Czw
barki+nogi
Pią
bic+tric w superseriach
dodatkowo co 2 dzień robie brzuch