SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicepsem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 764

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 874
Witam mam taki problem cwicze na mase miesniowa planem FBW i wszystko idzie fajnie (klata,barki itp) mam tylko problem z bicepsem i tricepsem. Cwizenia wykonuje porpawnie technicznie i nie wiem w czym jest wina;/ Zeby było za mało bialka wegli itp o inne partie by nie rosly a tak ida tylko lapki stoja i brzydko to wyglada;/ Cwicze na nie tak:
Plan A:
ugananie rąk ze sztanga łamaną stojąc 12-10
francuskie wyciskanie sztanga lamana 12-10
Plan B:
uginanie rąk z hantelkiem suplinacja 12-10
pompki w podporze o poręcze 12-10
Kto wie co to plan PBW bedzie wiedział o co kaman z planem A i B. Co sadzicie to dobre cwczenia i ilosc seri? Na wieksze partie robie 12-10-8 a na mniejsze bicek i tricek po 12-10. Z gory dzieki za odpwiedz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
czytaj regulamin w dziale , jest obowiązkowa ankieta w dziale .

Odkąd trenujesz tym FBW ile nabrałeś masy ? różnica w kg ?

wypełnij ankietę i pokaż cały plan treningowy .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 874
Płeć : mężczyzna

Wiek : 23 lata

Waga : 77kg

Wzrost : 174cm

Cel treningowy : masa mięśniowa

Staż treningowy na siłowni : 2 lata

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu : ławeczka, gryf prosty, gyf łamany, hantelka,ławeczka z możliwością ćwiczenia na nogi.

Dieta : tak

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : białko Olimp Whey Protein Concentrate, Hi-tec BCAA Powdre, Trec MultiPack,gainer fitmax mass active, carbo vitamlaxa, Olimp Gold Omega

Plan treningowy
A:
Nogi:
- Przysiady 4s 12 10 8 8
Lydki:
- Wspiecia na palce 2S maxy
Plecy:
- Wiosłowanie sztangą 3s 12 10 8
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na ławce prostej 3s 12 10 8
Barki:
- Wyciskanie sztangi zza lub sprzed głowy 3s 12 10 8
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga stojąc 2s 12 10
Tricepsy:
- Francuskie wyciskanie sztangą 2s 12 10
Brzuch:
- Sklony w lezeniu z obciazeniem 2S 30 30
Szrugsy:

B:
Nogi:
- Przysiady 4s 12 10 8 8
Lydki:
- Wspiecia na palce 2S maxy
Plecy:
- Martwy ciąg 3s 12 10 8
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 3s 12 10 8
Barki:
- Unoszenie sztangi do brody 3s 12 10 8
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielka stojąc suplinacją 2s 12 10
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s 12 10
Brzuch:
- Sklony w lezeniu z obciazeniem 2S 30 30
Szrugsy

Cwicze tak: poniedziałek plan A,środa plan B, piątek plan A, poniedziałek plan B itp
Cwicze tym planem juz 5 tydzien. Ile takim planem mogę ćwiczyć bo cytałem ze do 3 miesięcy można nawet?
Podczas tych 5 tygodni zrobiłem 5kg masy mięśniowej i zzuciłem w ali 3 cm;) tylko łapki stoja praktyzni;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2043 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 61171
ja bym dodał do łap 1 serie a jak to nic by nie pomogło do dałbym jedno ćwiczenie jeszcze

choćbym szedł ciemną doliną, zła sie nie ulęknę - bo sam jestem najgorszym sk%^@$!wysynem w tej dolinie ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Staż treningowy na siłowni : 2 lata

1. ostatnio przerabiany plan ?
2. podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach

przysiad- ?
martwy - ?
wyciskanie - ?

co do planu bardzo dużo bym zmienił ( kilka rażących błędów )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 874
Cwicze tym plane 5 tydzien już. Wczesniej cwiczyłem takim planem:
-poniedzialek(klatka i triceps)
-środa(barki i biceps)
-piątek(plecy i nogi)
A ciężary jakie podnosze to może nie są duże bo za dużo nie mam obciążenia ale dokupywać będę z czasem;)
przysiad- 40kg
martwy - 50kg
wyciskanie 75kg
biceps - 35kg
triceps-30kg
barki-30kg(wczesniej wiecej podnosilem 40kg ale zmniejszylem gdyz boli mi bark od dwoch tgodni;/)
A co byś zmienił w moim plani?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4398
Na biceps 35 kg a przysiad 40? Coś tu jest nie tak, nie sądzisz? Już nie mówię o wyciskaniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 106 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20183
Wyciskasz 75 kg, a więc tyle obciążenia musisz mieć. To powinienes w przysiadzie i mc tym w seriach jak szmata machac a Twoje rekordy w tych bojach sa duzo nizsze niz wl.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Vinny

fundament , dom , dekoracja - zacznij od początku bo nawet nie wystartowałeś trening 3 x w tygodniu reszta to jedzenie i sen - także część treningu .

plan dla ciebie na pierwsze 6 tygodni

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

4 czynniki warunkujące twój postęp

1. systematyka treningowa
2. sukcesywne zwiększanie ciężaru
3. jedzenie
4. spanie

tyle. pytania ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z przyswajaniem suplementów...

Następny temat

Trening - prosze o ocene i rade:))

Fruzelina