SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicepsem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 252
Witam wszystkich, regularnie ćwiczę na siłowni od maja tego roku. Jestem w cyklu na mase, diete mam, masa idzie do przodu, klata, plecy, triceps, nogi rosną a biceps.. nie. Nie wiem w czym jest problem, na początku treningów miałem 37/38 a dzisiaj mam 38. Coś nie tak, że przez 4 miesiące pół centymetra.. Mój plan na biceps wygląda tak, że robię serie łączone ( unoszenie sztangi prostej, sztangielek, łamanej) gdyż tylko po nich mam "pompe" na bicku. Poradźcie coś co mógłbym zrobić bo strasznie mnie to denerwuje. Pozdrawiam wszystkich.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2242
Wyproboj obwod.
Ustalasz 3-4 cwiczenia i zrob 3 obwody. Wszystki 9-12 serii prawie bez przerwy. Pompa gwarantowana, na mnie fajnie dziala.

Zmieniony przez - KserxesFRD w dniu 2014-08-31 11:15:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Może po prostu spadł ci tłuszcz i przybyło mięśnia dlatego tak mało. Na bicka trzeba dużo powtórzeń technicznie wykonywanych bez machania ciałem. Pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 646