SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pompki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 52
Mam pytanie. Od razu chce podkreślić, że jestem początkujący. Jak wykonywać pompki: w jakich seriach, ile i z jakimi przerwami jeśli to konieczne żeby osiągnąć zamierzony efekt czyli wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni. Tak żebym nie machał marnych 20 pompek tylko dużo, dużo więcej:P Jeszcze dodam że mam 15 lat. Za wszystkie rady z góry dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 87
Transi: nie chce zakładać nowych postów, a potrzebuję kilka odpowiedzi.
1)jak robić pompki na jednej łapce?
2)masz jakiś sposób na wyrównanie asymetryczności budowy? lewa strona jest mniejsza, ale nie dużo słabsza... w sensie nie przeszkadza mi to ale chciałbym trochę wyrównać się.

Ćwiczę już ok.2 lat, bardzo intensywnie, mam wyrzeźbione chyba wszystkie partie mięśniowe, ćwiczę TYLKO na rzeźbę.

jeśli to nie problem wsadzę to tu bo nie chce zaśmiecać forum...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 306
Na Początek Polecam 2 razy dziennie po 40 powtórzeń(staraj sie robić je w czasie poniżej minuty). Polecam też Pompki z jedną ręką Lub z podskokami!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 52