SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza dieta! :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1359

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 202
Witajcie.
Mam na imię Krzysiek, lat 18. Wciąż się uczę, dlatego muszę dietę ułożyć pod szkołę.
Postanowiłem zrzucić KG ponieważ miarka się przebrała ;)

Wzrost: 180cm
Waga: 105kg
Cel: 90kg.

W układaniu diety jestem całkiem zielony, dlatego będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Myślę, że z Waszą pomocą uda mi się zgubić trochę boczku! :)

Zapotrzebowanie: 2904 kcal
Białko: 165g = 660 kcl
Węglowodany: „Następnym makroskładnikiem są węglowodany ich ilość nasz „model" ustanowił na 120g co daje nam w kcal” – trochę za bardzo nie wiem jak to wyliczyć lub przyjąć ile będę potrzebować
Tłuszcze: aby je obliczyć muszę mieć węglowodany.

Czas posiłków:
Posiłek pierwszy: 7:00
Posiłek drugi: 10:30/11:35
Posiłek trzeci: 15:00
Posiłek czwarty (przed treningiem): 16:30
Tutaj Bieganie 1/1,5h
Posiłek piąty ( po treningu): 18/18:30
Posiłek szósty: 20:00/21:00

Dzień 1: Na dzień dzisiejszy proszę Was o podanie jak obliczyć węglowodany oraz czy czas posiłków jest odpowiedni.

/Jeżeli jakieś informacje są jeszcze potrzebne dajcie znać
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 202
z racji tego że nie mogę edytować postu, chciałbym dodać jeszcze, że czas posiłków jest ustawiony pod zajęcia w szkole.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert