SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Olivier Lafay -Fakty ,Mity,Praktyka ,moj przykład+film

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
Witam ,z racji tego ze przeczytalem madre i mniej madre wypowiedzi na temat Cwiczeń w domu Oliver Lafay chce sie podzielic doswiadczeniami opartych na tej ksiazce.

Ksiażka czesto oceniana przez tych którzy nie mieli z nia stycznosci lub tych co udawali ze cwicza -dawali przewaznie bledne informacje

Przejdzmy do faktów:

Cwicze metoda Oliver Lafay około 15 miesięcy z opuszczonymi treningami mniej wiecej około 4-7dni treningowych. Wiec uznam ze mało sie opierdzielałem

Z poczatku moje wymiary i waga wynosily patrz film do linku na samym dole lub opis nizej

PRZED

Waga : 73kg przy wzroście 190cm
Biceps: 34cm
Obwód klatki piersiowej : nie pamiętam ale mały

Zaczynajac nie miałem dobrej bazy do rozbudowy -sama skóra i kości z racji tego że biegałem 15km odcinki

Nie chce z nikim sie wykłócac ,ze trening w domu jest lepszy niz silownia lecz musze uznac ze Trening Oliver Lafay jest bardzo dobrą zaprawą do podbojów na siłowni a dla bardziej upartych może choc w połowie ją zastąpic

Wola psychiki daje wyniki

Kwestia gustu co chce sie osiągnąć-czy byc napakowanym kafarem dysponującym wielkimi miesniami mniej lub bardziej rozciagnietymi, czy iść w kierunku ogólnorozwojowym ćwiczac kondycje,siłe,gibkoś co oferuje nam opisywana książka

Wolałem wybrać opcje "tych co nie stac na karnet na silownie" jak to moj kolega określił


Poczatki byly bardzo ciezkie ,wiele razy podchodzilem do treningu na odwal sie ,robilem przerwy .
Dopiero po jakims czasie postanowilem zawalczyć o swoje cialo i zaczalem trening ciągnąc go az do teraz

Juz po paru tygodniach zobaczylem rezultaty: lepsze samopoczucie,duzy wzrost siły i wytrzymałosci

Postepy byly robione bardzo szybko trzymajac sie zasad Olivera.
Do 7 poziomu trening mi bardzo odpowiadal lecz po jakims czasie zaczalem zauważac ze bardzo mocno sie "spalam na treningu"
Powtórzeń zrobiło sia bardzo duzo co zaowocowało robieniem tylko wytrzymałości. Fajnie jest na poczatku gdy powtorzenia oscyluja w granicach 5-13 w tedy dla chudzielca takiego jak ja idzie MOC ,MASA,SILA

Konczylem powtorzenia nie raz na 30 a nawet 40 lub 50 . Psychika zaczela dawac o sobie znac gdy przestal byc robiony progres. Patrzysz w lustro i mówisz:"spada mi" ,nie dajesz rady zrobic progresu również w cwiczeniach...
Po kazdym treningu zdyszanie nie mowiac juz o kałuży potu

Nic tylko sie załamć...
Zamiast płakać ,postanowilem od 8-smego poziomu przerobic trening i zaczalem robic cwiczenia z 37kg obciążeniem
Do tego wydłuzylem czas odpoczynku do okolo 1min.

Trwało to około miesiąc gdy postanowilem wrócic do treningu bez obciążenia

Szkoda kregosłupa
Poczulem jeszcze wiekszy wzrost sily co nikogo nie zdziwi lecz spadla wytrzymalosc

Trenujać juz bez obciązenia po jakims czasie przestalo mnie satysfakcjonowac robienie po 50- lub wiecej powtórzen w 4-5 seriach

Załozylem wiec znowu balast na plecy tym razem z wagą 15kg przeplatając treningi z nim lub bez niego

Obecnie jestem na 12 poziomie bis i jestem bardzo zadowolony z osiaganych rezultatów

Nie chwale sie i nie żale lecz kolega jest trenerem personalnym i gdy spotkalismy sie na silowni byl w szoku jak daleko zabrnęła moja metamorfoza i siła

Kiedys nie mogłem wziąść 70kg na klate
Teraz jestem w stanie wydusic 90kg w 4 seriach po 5 powtórzeń
Nie jest to oczywiście duzo lecz warto docenic fakt ze sila zostala rozwinieta w kazdym kierunku nie wspominając o wytrzymałości

100pompek nie jest juz straszne ani pompki na jednej ręce okolo 40 powtórzeń co moge uznać za zadowolające

UWAGA

Tu nie chodzi o chwalenie sie lub udawadnianie czegos bo wiem ze to nie jest duzo

Chce aby kazdy swiadomy czlowiek chcacy cwiczyc, zobaczyl co daje tak naprawde ten trening i co go czeka

Wspomagałem sie kreatyną,carbo ,dextrozą,tauryną,przed treningówkami.
Lecz nie mialem ułożonej diety która dopiero teraz układam

Wszystko ładnie szło do 82 kg,w tej chwili jest zastój i BEZ DIETY ANI RUSZ!

Nie pomoga tu najlepsze odzywki dopóki nie bedzie diety!

Wiec jezeli chcesz naprawde zaczac to układaj diete, zapewniam ze beda lepsze efekty niż u mnie(choc bedzie CIĘŻKO OPÓR).


Trzeba duzo samozaparcia zeby trenowac cokolwiek, wiec jezeli masz zamiar cwiczyc opisaną ksiazke postanów jasno, ze bedziesz cwiczyl do samego konca az poczujesz ze wiecej nie trzeba.

Nie chwal sie ze cwiczysz w domu jezeli masz małe samozaparcie gdyz wiele osób too wysmieje ewentualnie nie beda traktowac tego treningu poważnie.
Efekty same beda mówić za siebie poczekaj


W tedy nie przerywaj treningu tylko cwicz dla zabawy i przestan liczyc powtorzenia. Dawaj po prostu miesniom wycisk i ciesz sie tym

Mozesz spotkac sie z opiniami pozytywnymi mniej lub bardziej z treningiem Olivera Lafaya

Sam nasluchalem sie wiele milych lub mniej milych opini na ten temat
AAAA idz na silownie tam przypakujesz,eee trening w domu to lipa,eee cos slabo widac ze cwiczysz

Doszlo do tego ze przkonalem niedowiarka z silowni ze sam zacza przeplatać treningi Oliverem Lafayem i przyznal ze jest to inny kierunek niz silownia ale czuje sie duzo lepiej , BA nawet odczul wzrost sily gdyz rozwina pare nowych partii miesni

Nie opisalem wszystkiego ,wiec jezeli ma ktos pytania niech smialo pisze na priv

Cwiczcie ,cwiczcie i jeszcze raz cwiczcie

AKTUALNIE

WAGA: 82kg przy wzroscie 191cm

BICEPS: 38,5cm

OBWÓD KLATKI dopisze pozniej ale okolo 118cm lub wiecej

Milego ogladania a hejterom powiem jedno,zamiast hejtować pokazcie co wy robicie bo oprucz siedzenie w domu i marzen o dziewczynie i fajnej bryce chyba nic nie robicie





Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 6131 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 38080
właśnie chodzi mi o wytrzymałość, chyba w końcu trafiłam na coś co będzie do mnie idealnie pasowało:) jak tak czytam na ten temat to praktycznie sami faceci się wypowiadają, kobiety chyba za bardzo nie trenują w ten sposób. to szukam książki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1239
Po jakim czasie ćwiczyłeś poziom wyrzej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 590 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3901
Nieźle, ale pokaż całe nogi po tych 15 miesiącach, bo jeśli są takie jak na początku, to można by je bardziej zmasować

Stop talking! Just train!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
bilon977
Po jakim czasie ćwiczyłeś poziom wyrzej?


tak jak podane w ksiażce chyba ze byl zastoj to wskakiwalem poziom wyzej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
Earther
Nieźle, ale pokaż całe nogi po tych 15 miesiącach, bo jeśli są takie jak na początku, to można by je bardziej zmasować


jak najbardziej pokaze,musze przynac ze z nogami problem byl.

stawy rozwalone od biegania z 1.2kg obciaznikami do tego sprinty. niezwykly bol nog przy kazdym przysiadzie.

zrobie zdiecia i pokaze.pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 266 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4958
Niezła metamorfoza. A robisz też jakieś cardio, interwały, uprawiasz jakieś sporty czy lecisz tylko Lafayem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 590 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3901
Aaa no to ok, myślałem że żadnych problemów nie było.
Kto Ci kazał z obciążnikami biegać
A co chodzi o ból, to się nie dziwię, jak ćwiczyłem Lafayem to półprzysiady na jednej nodze wywoływały spory ból więc zamiast nich robiłem albo pełne albo na dwóch nogach.

Zmieniony przez - Earther w dniu 2012-10-29 13:16:07

Stop talking! Just train!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
senku
Niezła metamorfoza. A robisz też jakieś cardio, interwały, uprawiasz jakieś sporty czy lecisz tylko Lafayem?


Dzieki.

Co do pytania to od czasu do czasu sie porosciagam,do tego raz w czas jakies bieganie ale bardzo rzadko zeby sie nie przepalic. ze sportow to chyba tylko jazda samochodem choc tez nie czesto bo pieniążków mało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
Earther
Aaa no to ok, myślałem że żadnych problemów nie było.
Kto Ci kazał z obciążnikami biegać
A co chodzi o ból, to się nie dziwię, jak ćwiczyłem Lafayem to półprzysiady na jednej nodze wywoływały spory ból więc zamiast nich robiłem albo pełne albo na dwóch nogach.

Zmieniony przez - Earther w dniu 2012-10-29 13:16:07


hehe kiedys sie bylo mlodym i glupim,nie dbalo sie o ulozenie jakiegos racjonalnego planu co do biegania. kazdy dzien bieg pod koniec sprin. skoczylo sie naderwanym sciegnem i zwapnieniem płuc przez ostra zime

Musze przynac ze przy przysiadach na jednej nodze strzelało jak w sylwestra ale stopniowo miesnie sie wzmocnily i jest troche ciszej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 266 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4958
Jeśli miałbyś ochotę zacząć uprawiać jakiś sport to polecam sporty walki (w szczególności boks, mt, kick, bjj, zapasy, judo).

Zmieniony przez - senku w dniu 2012-10-29 15:19:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 250 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2567
senku
Jeśli miałbyś ochotę zacząć uprawiać jakiś sport to polecam sporty walki (w szczególności boks, mt, kick, bjj, zapasy, judo).

Zmieniony przez - senku w dniu 2012-10-29 15:19:31


wiem ze boks fajna sprawa. nawet troche tarczowalem /sparowalem z kolega dowiadczonym. tylko szkoda mi tego nosa zeby sie splaszczyl. niby morda nie szklanka coś sie pomysli
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Workout

Następny temat

ocena cwiczen na barki

nutloveb