SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja redukcja > zastój - >Pomoc<

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2236

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Witam wszystkich.

Od ponad m-ca, ćwiczę siłowo w domowych warunkach i trzymam się diety. Od jutra zaczynam dokładnie 8 tydzień regularnych treningów z czego jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza że wcześniejsze próby podejmowania treningu ( było ich ok 5) zawsze kończyły się porażką zazwyczaj już w drugim tygodniu a max wytrzymałem do trzeciego :P Przeważnie spowodowane było to brakiem czasu albo akurat jak na złość choroba mnie brała i dupa z tego wszystkiego wychodziła. Ale wreszcie wziąłem się za siebie, obrałem cel, dążę do niego i nic mnie nie zatrzyma ;D

No dobra ale to nie dziennik treningowy tylko post założony z powodu zastoju w redukcji. Postanowiłem redukować żeby pozbyć się tego niechcianego fatu a wtedy zacznę masować ;)

Mój styl życia zanim zacząłem trenować to było jeśli chodzi o odżywianie ogólnie co się nawinęło - Domowe obiady, kilo ziemniorów do zatopionego w nasyconych kwasach tłuszczowych kawale mięcha, frytki do tego, kebaby, burgery, słodycze, Mc donalds, kfc itp śmiecioww żarcie + Oczywiście wspomaganie tej "diety' suplementami w postaci hektolitrów browaru :D

Dobra do rzeczy.

Wprowadziłem zmiany i odżywiam się zdrowo, ćwiczę 3 x w tygodniu a alkoholu w jakiejkolwiek postaci Zero! Mimo iż po miesiącu zauważyłem efekty to waga stanęła i kiedy robię pomiar tkanki tłuszczowej to też ewidentnie się zatrzymał i nie chce zejść poniżej 22 % czasami nawet skacze do góry ( pomiaru dokonuje za pomocą urządzenia w aptece.

Proszę pomoc co mam zrobić bo zastanawiam się nad zakupem jakiegoś spalacza ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł. No i co ważne muszę się przyznać że popełniłem parę grzechów w diecie, powiedzmy dwa razy w tygodniu zjadałem lody albo czekoladę ale czy takie niewielkie ilości kalorii ( zwłaszcza w porównaniu z wcześniejszym ich pożeraniem) mają aż taki wpływ na moją redukcję ??

O to kilka zdjęć prezentujących mój wcześniejszy (sprzed półtora m-ca) i obecny wygląd:





Zmieniony przez - szakulek87 w dniu 2010-12-04 13:29:40

Zmieniony przez - szakulek87 w dniu 2010-12-04 13:30:22
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
No to żem dał foty.. Ktoś wie jak mogę to teraz zrobić bo coś poknociłem :D

Zmieniony przez - szakulek87 w dniu 2010-12-04 13:32:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Jeszcze kilka dodatkowych informacji:

Mężczyzna
23 lata
wzrost: 174
waga: 80

Przykładowy jadłospis :

Sniadanie
mleko
płatki/otręby owsiane
orzechy włoskie

II Śniadanie
Dwie kromki chleba razowego
4 plastry szynki
masło
pomidor

Pierś z kurczaka
Ryż basmatti
ważywa

TRENING

Pierś z kurczaka
Ryż biały

Twaróg połtłusty
warzywa
mleko + kakao
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Aa zapomniałem dodać że po treningu aeroby ( rowerek stacjonarny) 40 minut ale to dopiero w piątym tygodniu dodałem. No i po treningu wypijam Whey Protein. I Dodaje jeszcze oliwę do wieczornego posiłku :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Co do ilości zjadanych posiłkach to nie liczyłem ich lecz starałem się np pół torebki ryżu a nie całą (ograniczenie węgli) dwa średnie kawałki piersi ( ok 150 g ) mięsko przyrządzam w piekarniku także bez tłuszczu. Ale dzisiaj jednak obliczyłem zapotrzebowanie i wynosi 2644. Myślicie że tu tkwi mój problem i może powinienem dokładnie liczyć gramy i kalorie... Ehhh już nie wiem. Czekam na odpowiedzi...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4645
mysle ze na redukcji wazne jest dokladnie wyliczenie zapotrzebowania, oraz rozklad BWT, ulozenie sensownej diety pod swoja aktywnosc treningi, cel, wage, itd i dokladnie wazyc nasze posilki tak zeby zgadzalo sie do naszego zapotrzebowania :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4645
rozpiska przykladowa tez raczej zla w 1 posilku brac bialka pelnowartosciowego w ostatnim posilku zwlaszcza na redukcji obcina sie wegle to minimu albo 0 a ty masz kakao ktore zawiera cukry proste, twarog tez lepszy chudy do tego np oliwa... ogolnie zastosuje sie do tego co napisalem wyzej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Więc obetnę kalorię(-500) tylko nie wiem czy mogę obciąć z samych Węglowodanów ?? myśle że tak powinno być dobrze ale nie jestem pewnien..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4645
500 mysle na poczatek za duzo, obetnij do 300 i zobacz jak bedzie Ci lecialo :) tak z wegli :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 827 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5273
rossiNH Dlaczego chudy twaróg lepszy ? co złego widzisz w np.półtłustym ( mniej przetworzony ) do tego warzywa.
Jeżeli poprzednia dieta była dograna do poszukaj jeszcze rozwiązania w aktywności fizycznej to po 1 potem mieszaj z b/t/w
zacznij może od przycięcia węgli a podbicia tłuszczy w diecie,jeżeli nie pomoże to ww troszkę w dół obetnij max 300, 500 za dużo potem też będzie trzeba z czegoś ciąć

Zmieniony przez - FEYO w dniu 2010-12-04 16:26:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 672
Dzięki za odpowiedzi. Tak zrobie :) obetne 300 z węgli i poczekam na efekty ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stracenie Masy + Trening

Następny temat

Trening redukcja do oceny

Wheyvita