SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kto mi pomoże !!!!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1910

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 610
Witam wszystkich !!mam pytanie czy używanie ABGYMNIC da jakieś rezultaty jestem początkującym i jeszcze niestać mnie na żaden sprzęt ,jak narazie to moge sobie pozwolic na Abgymnic.czy to wogóle coś da prosze pomóżcie!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289
Kurde ludzie jezeli on dopiero zaczyna to skad mowa o A6W do tych cwiczeń trzeba z miesiac przygotowywac swoje miesnie brzucha gdyż nie beda one wstanie dokonczyc cyklu tych cwiczen. Ja polecam na początek Abs2 a po miesiacu, dwóch A6W
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 577 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5049
lepiej sie na siłke wybierz przecierz nie musisz miec sptrzet odrazu w domu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 275 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3463
To jest to "krzesełeczko" co reklamował Pudzian? Jak tak to raczej nic poza mięśniami brzucha na tym nie poćwiczysz. Ale lepsze będzie A6W https://www.sfd.pl/temat144665/ oraz trening domatora(tam na dole poszukaj:P) www.kulturystyka.pl/atlas 

Zacznij dobrze, potem będzie Ci łatwiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3451 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77039