SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kamilka54 - walczymy z głową!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 20589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 0 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 58
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: kamilka54
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1,5 roku (od lutego 2017 r.)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 42,6 kg (pomiar na czczo, 31 października 2018 roku)
WZROST: 160 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Zdrowa głowa, poprawić parametry kardiologiczne i przede wszystkim - przywrócić miesiączkę!

****STAN ZDROWIA*****************************************

PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: bardzo niski puls spoczynkowy - 38. EKG czyste, echo serca czyste, test wysiłkowy poprawny (prawidłowa reakcja ciśnienia i tętna). Nie wiadomo, czy moje tętno uległo obniżeniu przez ćwiczenia / niedożywienie, czy zawsze tak było (nie mam porównania).
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Nie, od lutego 2018 roku brak miesiączki typu podwzgórzowego.

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Ashwaghanda 600mg, witamina D3 4000 jednostek i witaminy Olimpu dla sportowców.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cześć!
Jako, że ostatnio więcej udzielam się na forum, zachęcona zakładam swój dziennik. Boję się być oceniana, bo moja dieta nie zawsze jest czysta, moje myślenie nie zawsze jest zdrowe i moje treningi nie zawsze są na 100%... Ale kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana.
Krótko o mnie:

W lutym 2017 roku rozpoczęła się moja przygoda z siłownią, kiedy to chciałam odchudzić swojego męża i razem rozpoczęliśmy dietę i ćwiczenia. Totalny brak wiedzy i upór (5-6 intensywnych treningów w tygodniu (siłowy + aeroby w sumie 2,5h dziennie), kalorii nie liczyłam, ale na bank nie przekraczałam 1200 dziennie) doprowadziły mnie z wagi 62kg do 42kg w nieco ponad rok. Pomijając wszystko, co działo się pomiędzy, skończyło się na bardzo złym samopoczuciu, "brain fog" był taki, że często nie pamiętałam jak dotarłam do domu (a chodzę od przystanku jakoś ponad 1km). Włosy zaczęły wypadać, tarczyca pracuje słabo. Zaczęłam dużo czytać, przeanalizowałam makro, kupiłam wagę kuchenną. Mimo wszystko ciężko jest mi się przełamać i jeść zgodnie z zapotrzebowaniem, ze strachu przed przytyciem i utratą sylwetki (wszyscy oczywiście mówią, że wyschłam straszliwie, a mnie się to zwyczajnie podoba). Nie doszukiwałabym się tu anoreksji, może jakieś małe podloty miałam, ale chyba w odpowiednim momencie zawróciłam. W sensie nie mam zapędów żeby być chudsza, nie uważam się absolutnie za grubą, wiem, że jestem wysuszona. Dopóki nic złego się nie działo (a wręcz przeciwnie - po 2,5h treningu miałam siłę jeszcze sprzątać, gotować. Trening był zastrzykiem energii wręcz) nie traktowałam tego wszystkiego na poważnie.

Obecne makro:

B-99g
W-56g
T - 226g

W sumie: 1800kcal. Nie rotuję kaloriami, ale często w DNT jem więcej tłuszczu, a mniej węgli.
Wszystkie posiłki planuję dzień wcześniej, makro liczę w fitatu.

Trenuję 3-4 razy w tygodniu (znacznie częściej 3 razy) po maksymalnie 2h. Pracuję biurowo, ale każdego dnia pokonuję pieszo od 3 do 6 km, zależy czy mam tego dnia trening, czy nie.

Chciałabym, żeby dziennik ten motywował mnie do walki i pracy nad sobą, bo najtrudniej wygrać jednak z własną głową... Witajcie!









Zmieniony przez - kamilka54 w dniu 2018-10-31 09:57:56

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
Witamy w dziale.

Wydaje mi sie, ze przestawilas ww z tluszczami. Tak czy owak troche bym podniosla te kcal. Wazysz tyle co dziecko. Nie uzywalabym tez slowa walka. Problem polega na tym, ze kobiety ciagle teraz walcza z wlasnymi cialami, sa przywiazane do cyfry na wadze. Ciagle walka i walka, strasznie to negatywne. Popatrz na siebie laskawiej i zastanow sie czy brak okresu i niedowaga nie bedzie bardzo powaznie rzutowal na zdrowie. Masz je jedno. Oprocz tetna, tarczycy, hormonow kobiecych mozesz sobie zafundowac tak glebokie niedozywienie, ze np pojawi sie osteoporoza. Nie walcz, wspolpracuj z cialem.

Bedziemy podgladac dziennik. Powidzenia.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 0 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 58
Cześć wszystkim :) miło, że ktoś zajrzał. Tak, przestawiłam niechcący W z T, na telefonie nie mogę edytować posta :( poprawię potem.

@Paatik - mój plan polega generalnie na powrocie do prawidłowego BMI. Nie wiem, czy to wystarczy. Do Endo jestem umówiona... Na luty. Mogłabym iść prywatnie, ale wykończą mnie koszty badań :( a z dotychczasowych wynika dość jasno, że typ podwzgórzowy, czyli typowy dla sportsmenek.

Małe sprawozdanie z dzisiaj:
Dieta: B 81/T 43 / W 222. Prawie dobiłam do normy, halloweenowy wieczór sprzyjał jedzonkowaniu, wpadł nawet kieliszek nowego Carlo Rossi, pyszka!

Trening: 12 minut bieżnia, potem 1,5h brzuch, góra i nogi, w sumie 10 ćwiczeń. Na koniec 30 minut strppera.
Jutro wolne, jaram się, muuuuszę odpocząć....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
"Nie doszukiwałabym się tu anoreksji, może jakieś małe podloty miałam, ale chyba w odpowiednim momencie zawróciłam. W sensie nie mam zapędów żeby być chudsza, nie uważam się absolutnie za grubą, wiem, że jestem wysuszona."
Jak już sama wspomniałaś.... Niestety przypomina mi to trochę model "wyparcia" z nałogu. Nie wiem co rozumiesz pod słowem "wysuszona" - ja widzę bardzo mało masy mięśniowej i mało tłuszczu. Generalnie taki model "zagłodzony". Problemy, zeby zjesć 1800-2000kcal u dorosłej kobiety nie powinny występować. Trenuj, jedz zdrowo, licz - ale do jasnej Anielki - jedz więcej! Do lutego masz 4 miesiące - jak pójdziesz do endo z takim bf to jasne jak słońce, ze potraktuje się jako ED.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
Tak jedna uwaga. Ty nie jestes sportsmenka. Jestes wychudzona i zaglodzona i stad brak okresu. Steper to sobie daruj, wnosi dokladnie zero do sprawnosci.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 0 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 58
Tetiszeri
Tak jedna uwaga. Ty nie jestes sportsmenka. Jestes wychudzona i zaglodzona i stad brak okresu. Steper to sobie daruj, wnosi dokladnie zero do sprawnosci.


Stepper zero do sprawności? On imituje jakoś wchodzenie po schodach, więc to dość duży wysiłek kondycyjnie.
Dzięki dziewczyny za troskę, naprawdę staram się to wszystko ogarnąć do kupy - po półtora roku w takiej pętli nie jest łatwo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 732 Napisanych postów 3339 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36100
Nie, nie imituje. Podczas wchodzenia na schody faktycznie przesuwamy ciezar ciala do gory i do przodu na steperze idziesz w pionie. A szczytem kuriozum sa laski trzymajace sie poreczy lub na nich wiszace. Jedyne urzadzenie imitujace ten ruch to schody stairmaster wiec jezeli uzywasz tego to ok. A sprawnosc mozna ladnie sprawdzic na linach bojowych, sankach do pchaniach i innych fajnych rzeczach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 164 Wiek 40 lat Na forum 114 dni Przeczytanych tematów 25997
Hej . Widzę ze założyłaś dziennik :) czytałam twój wcześniejszy temat.
Powodzenia
a nie myślałaś aby podnieść trochę kcl i podnieść swoja wagę o kilka kg? p
wpłynęło by korzystniej na Twoje zdrowie i urodę


Zmieniony przez - Anita78 w dniu 2018-11-01 13:13:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 480 Napisanych postów 1592 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 229519
fajnie ze masz dziennik!
Bede zagladac i kibicowac. Walka z glowa to nie latwa walka, ale zobacz ile osob chce Ci pomoc. Dziewczyny tutaj maja wiedze i doswiadczenie Powoli i nawet glowa sie przestawi.




Zmieniony przez - Teapot w dniu 1/11/2018 9:58:15 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 370 Napisanych postów 1521 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27770
Również podglądam i trzymam kciuki by udało Ci się wszystko poukładać i wrócić do normalnego BMI

Kto ma cierpliwość,będzie miał, co zechce

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Martwy ciąg na prostych nogach. Zwiększanie cięzaru. Ilość powtórzeń w serii.

;