SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Cwiczenie latem pomocy!!!!!!!!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1454

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 552
Cwiczenie latem pomocy!!!!!!!!!!!!!!!trening latem !!!!!!!!!!POMOCYWitam mam duzy problem bo zaczeły sie wakacje co z tym idzie upały lato itp. chciałem cwiczyc cały rok ale od tygodnia juz nie cwicze bo za gorąco i mi sie kompletnie niechce i nie mam chęci. cwiczeod stycznia ale teraz juz niewitrzymuje za gorąco!!!!!!!! Nie wiem co zrobic czy zrobic przerwe we wakacje. Moje wymiary sa cienkie bo w łąpie mam 35 klata 98cm. Brzuch taki sobie płaski ale nie ma kaloryfera;/;/ nie ime czy zrobic przerwe w cwiczeniu i cwiczyc tylko brzuch bo to nie męczy tak jak inne cwiczenia. KOmpletnie nie wiem jak ide cwiczyc t ozrobie sobie 2 serie i koniec juz jestme zemczony i mi sie niechce juz bo za gorąco. ienc nie wime czy zrobic przerw na te 2 miesiace i cwiczyc tylk obrzuch czy c oprosze o jaies rady itp!!!!!!!!!!

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52689
normalna sprawa ze twoj organizm tak reaguje na upal. Moja rada - treningi wczesnym rankiem (okolo 7-8 godzina) albo poznym wieczorem jak juz jest chlodno (22-23). Trzeba dawac rade bo efekty same nie przyjda :]

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 232 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4110
dla mnie lato to zawsze dobry okres ciepło jest bo wiadomo ale za to mam duzo wolnego czasu i nie musze sie z niczym spieszyc wytrwania życze

!!.. nie ma masy nie ma klasy ..!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 552
no tylk oze sa wkakacje i mi raczej o 7 nie chce wstawac a o 22 23 to mi sie juz nie chce cwiczyc wogle!!!!!! ito jest własnie to ;/;/ w tym cały problem chciałem troskzenabrac masy a łapach i klate troskze uwidocznic ale to jes tudne dla mnie latem ;/;/;/ nie wime kompletnie a pozatem zawsze popołudniu jade na rower do puzna i mi jzu np wieczorem nie chce bo jestm zmeczony troszke i tu jestproble własnie niewime kompletnie co robic nei chce przerywc treniengu ale upały mi to uniemozliwiaja!!!!!;/;/ chcialem sobie klate uwidocznic ale nei wiem kompletnie ;/;/;/ pomocy!!!!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 65 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7349
Jeśli poważnie podchodzisz do treningu to nie odpuszczaj nigdy na dłużej niż dwa tygodnie. Nieważne że gorąco. PO 2 miesiącach będzięsz następne 2 dochodził do poprzedniej formy.Zrobisz jak uważasz ale osobiście odradzam!!! Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2286 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21699
nikt za ciebie cwiczyc nie bedzie zalezy jaki masz cel. ja cwicze o 12 i nie ma nie moge. upal upalem ale trening jakos idzie. zalezy od zaangazowania i checi. stawiasz sobie wiatrak, mokry recznik w kuble z woda i cwiczysz.

Student Turystyki i Rekreacji

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 756 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27807
piszesz pomocy bo chcesz nabrać masy a wiesz jakie jest nasze zdanie na ten temat
ĆWICZ!!! nie ma innego sposobu. Widać, że nie masz wogóle motywacji do treningu i nie masz pojęcia o diecie... Bez tych dwóch bodźców nie zyskasz ani grama masy(szczególnie bez diety) Wyrzuć rower w dzień treningu(i jak idziesz na rower to nie zapomnij dodać troche więcej kcal do dietki) pij dużo wody i do roboty!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52689
Filar53 - w tym przypadku chyba o dochodzeniu do "formy" nie bedzie mowy ---> staz + osiagi + wymiary ... nie ma co spadac

Nie ma ze boli - no pain = no gain . A na lato sa sposoby takie jak podalem ja i moi nastepcy - tyle ze jak ci sie nie chce trenowac to nikt za ciebie tego nie zrobi (na rower w upal ma ochote a na silownie to juz za goraco )...

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1392 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 26131
Nie widze problemu, chodz na silke w godzinacha wieczornych, wtedy bedzie chlodniej. Pamietaj ze w upaly nalezy wypijac o wiecel wiecej wody. A to ze jest ci slabo moze tez byc spowodowane brakami w diecie - w lecie (czasem nawet niecelowo) wykonujemy o wiele wicej aerobow przec co zapotrzebowanie kalorycze jest wieksze.

"Lepiej miec 90 w pasie i 120 w klacie niz 80 w pasie i 100 w klacie."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1439 Wiek 65 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7349
Myślę że od stycznia jakąś tam mniejszą lub większą formę złapał.
Chodzi mi o to że nie ćwicząc zaprzepaści prawie cały wysiłek wsadzony do tej pory.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 118 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 721
wiesz co ja robie?? przed treningiem wode do lowowki wkladam, wyjmuje zimna jak holera, dodaje cytrynki swiezej wycisnietej. i to mi pomaga taka zimna woda podczas treningu pozytywnie na moja motywacje wplywa (poza tym ochladza organizm), sprobuj, moze na twoja tez wplynie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ZŁOTY ŚRODEK

Następny temat

plywanie,tenis,rower,siatka a masa & silownia