SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cos do poprawy? Trening na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1691

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2166
Staż - w lipcu 2 lata, 19 lat, dieta jest + na tym cyklu na mase ph, po cyklu kreatyna - bda 3 miesiace. 75 kg, 180 cm wzrostu.
Pracuje w godzinach 15-21 dlatego czas mam dosc ograniczony na trening i musze po prostu to robic rano, okolo godziny 11/12, dlatego chce robic 6 dni w tygodniu rano 1 partie miesni.

pon PLECY
martwy ciag 5 serii 12/10/8/6/4 powtorzenia
podciąganie drazek do karku 4serie na max
wiosłowanie 12/10/8/6

wt KLATA
wyciskanie plasko sztanga 12/10/8/6
skos sztanga 12/10/8/6
przenoszenie 10/10/10 - umiarkowany ciezar, mam bardzo duze bole barkow niezaleznie od chwytu
rozpietki 10/10/10

sr BICEPS
uginanie stojac gryf lamany 12/10/8/6
laweczka, kat 45 stopni, uginanie rak hantelkami z supinacja 12/10/8/6
4 serie hantlami, chwyt mlotkowy, stojac 12/10/8/6

czw NOGI
przysiady (polpelne) 12/10/8/6
prostowanie siedzac 12/10/8
uginanie lezac na brzuchu 12/10/8/6
lydki 3 serie na max powtorzen

piat BARKI
wyciskanie hantlami 12/10/8/6
unoszenie hantli bokiem 14/12/10/8
unoszenie bokiem lezac na laweczce brzuchem 14/12/10/8
Sztrugsy 3 serie na max powtorzen

sob TRICEPS
wyciskanie francuskie do czola lezac 12/10/8/6
prostowanie reki - wyciag gorny, rece osobno najpierw jedna pozniej druga - 12/10/8/6
prostowanie reki w opadzie tulowia 12/10/8/6

Licze na wasze opinie, rady, poprawki.
Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
szczerze? nic tu nie jest dobrze - poczytaj, wyciagnij wnioski,naloz poprawki i znow wrzuc az sie nauczysz, bo w przeciwnym wypadku co 2 msc bedziesz przybiegal po nowy plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2166
1 raz rozpisuje trening na 6 dni praktycznie, nie mam dostepu do calosci sprzetu dlatego tak to wyglada a nie inaczej. Antos - dobra pomoc nie jest zla, nie ma co. Nie mam czasu i ochoty na laczenie po 2 grupy miesni, wole sobie na lighcie przyjsc bo silownie mam blisko i zrobic 40 minutowy trening, stad proba 1 partii miesni dziennie. Aktualnie mam klata+bic, barki+tric, plecy, nogi. Tutaj rozpisalem podobnie tylko zamienilem plecy i nogi zeby nie byly blisko siebie, bo jednak duze obciazenie dla ciala, a skrzywien nie chcemy. Zmienilem troche niektore cwiczenia, bo przeciez nie bde naprdl non stop tego samego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
to nie o to chodzi - po prostu masz zla kompozycje np nogi:

przysiady (polpelne) 12/10/8/6
prostowanie siedzac 12/10/8
uginanie lezac na brzuchu 12/10/8/6
lydki 3 serie na max powtorzen

to jest trening nog? w dodatku przysiady polpelne...jak masz problem z glebokoscia to robisz przysiad z podwojnym dnem - ogolem widzialbym to tak - na przykladzie nog:

przysiad z podwojnym dnem rampa 8
wykroki chodzone z hantlami 3-5set 10-14rep
wyprosty jednonoz lezac ze stpa skerowana do wewnatrz 7-8set 12-16rep
zuraw 5x6 (na poczatek)
uginanie jednonoz stojac 6-8set 12-16rep
uginanie obunoz lezac 5-7set 8-14rep
wspiecia na palce siedzac 3-4set 12-24rep
wspiecia jednonoz na piete siedzac z obciazeniem talerza 3-4set 12-24rep ( talerz lezy jednym koncem na palcach od stopy drugim koncem na glebie i unosisz palce stopy w gore)

serie mozna poskracac - podalem przyklad.
i tak musisz przeanalizowac kazda swa partie.
...
Napisał(a)
Usunięty przez Hubert81 za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5123
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
vindiesel7 napij się melisy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2166
Dobra rozumiem, ze nogi to duza partia wiec az tyle serii, ale szczerze nie wyobrazam sobie robic na reszte partii az takiej ilosci serii i cwiczen, moze sie myle?! Pomijajac male grupy miesni czyli triceps, biceps, barki - reszta ma byc w ten deseń zmieniona? Szukalem w ch... dobrego treningu tego typu zanim napisalem, ale tam nie bylo nic konkretnego. Nie chce zebyscie mi wszystko rozpisywali tylko podali jakies podstawowe wskazowki, chetnie zedytuje trening i poczekam na kolejne porady.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
"serie mozna poskracac - podalem przyklad" - napisalem wyaznie,tak?

masz np barki

wycisk stojac rampa 5
hp podrzutowy (choc to dynamika i w zasadzie powinien sie znalezc na starcie,ale tu tez nie wadzi) 3-5set 8-10rep
unoszenie bokiem siedzac na lawce 45st - 3-5set 18-26rep
face pull - 3-5set 18-26rep
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2166
dobra antos nie podalem cennych informacji na poczatku, BRAK DOBREGO SPRZETU:) kwestia nastepujaca - musze sobie radzic z tym co mam czyli podstawami : gryf prosty, lamany, wyciag (ale bez tych lin do face pulla nprzyklad) hantle no i wiadomo obciazenia pod dostatkiem:) Kameralne warunki, dlatego trening jest dosc surowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
to zaden problem zamiast face pulla - odwrotne rozpietki i juz.

Przedstaw caly plan jak juz rozkminiles jak to powinno wygladac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2166
Mam pewnien klopot z definicja, ze ten trening jest naprawde taki ch...wy jak piszesz. Czy to kwestia objetosci treningu?! Ok kumam, nogi byly rozpisane beznadziejnie bo traktuje je troche drugo rzednie (wiem - moj blad), ale reszta wydaje sie sensowna. Podobne treningi byly wczesniej ocenianie (tylko rozpiska byla 4 razy w tygodniu, laczone partie) i po drobnej edycji bylo ok. Wiem, roznica miedzy treningiem 4 razy w tgodniu, a 6 musi byc spora. Moge rozpisac podobnie z wieksza objetoscia, ale czy to wszystko zmienia?! Bo szczerze? nie widze wiekszych bledow tutaj, przynajmniej na podstawie mojej wiedzy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan na mase do oceny

Następny temat

Poprawa sylwetki, SW

nutlove nowy