SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chce cwiczyc lecz nie wiem jak :(

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3448

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4
Jak w temacie, chce zaczac cwiczyc lecz nie wiem jak... po krotce moja historia:
lat 18, 176cm / 78kg. Wazylem ok 96kg, natomiast przez moja chorobec cukrzyce zchudlem. Moj brzuch jest duzo mniejszy natomiast, nadal zflaczaly, jakby wiszaca skora. Cwiczenia silowe(np. sztanga, hantle) odpadaja, zalecenia lekarza. Myslalem nad jakimis aerobami(bieganie po polu itp) ale niestety brak czasu niepozwala.. Takze jakies cwiczenia w domu beda najlepszym rozwiazaniem :)
Tak wiec jakbym mogl prosic o jakies cwiczenia ktore mozna wykonywac w domu, a ktore dadza jakis efekt pozytywny :)

pozdrawiam

P.S.
Prosze jesli to jest mozliwe o precyzyjna rozpiske, poniewaz jestem kompletnie zielony w tych sprawach :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4
Witam :P Przerwałem cwiczenia na ok tydzien, teraz gdy cwicze znowu, mam straszne zakwasy.. jak tego uniknac ? ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6516 Napisanych postów 62312 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777742
z tego co wiem w przypadku cukrzycy każda forma aktywności fizycznej jest wskazana i na pewno choroba Cie nie ogranicza w tym względzie najważniejsza jest odpowiednia dieta

Brak sprzętu kwalifikuje Cie do treningu domatora

poszukaj w atlasie ćwiczeń

pozdro