SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

łapy wolno idą, klatka tylko grubość

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 953
Płeć :Mężczyzna

Wiek :15

Waga :60

Wzrost :174

Cel treningowy : masa, siła, rzeźba :)

Staż treningowy na siłowni : 2 miesiące

Uprawiane inne sporty : Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka full regulacja, sztanga, obciążenia, hantle 2 x 7 kg i 2 x 3 kh, expander, drążek

Dieta : tak

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak


Witam mam dzisiaj do was parę pytań, ćwiczę już od 2 miesięcy planem FBW. Plecy idą bardzo dobrze widzę duże postępny, a klatka idzie mi w grubośc, chciałbym ją rozbudować bardziej w szerokośc jakimi ćwiczeniami mogę to zrobić ? teraz ręce, też idą ale bardzo powoli, tzn. widzę efekty, ale nie w cm bo przez 2 miechy przybył mi 1 cm tylko w sile i w wyglądzie trochę. Siła idzie ogólnie bardzo dobrze, przez 2 miesiące przybrałem prawie 7 kg na masie- w 90% suchej. Moja dieta jest tak średnio trzymana, ale staram się śniadanie to placki wg przepisu, obiad, ryż i kurczak, kolacja twaróg, reszta posiłków to zwykłe posiłki masa na tej diecie idzie dobrze. A więc jakie ćwiczenia mam wykonywać aby rozbudować klatke bardziej w szerz i co robić by moje ręce też szybciej rosły. Na kaltke ćwiczę 3 serie po ok 8-10 razy 40 kg, a na biceps uginanie ramion ze sztangą 2s po 15 powtórzeń 20 kg, na barki unoszenie sprzed klatki 2 x 15 20 kg.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie