SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61590

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Pod nieobecność Sołtysa pozwoliłem sobie założyć dalszą część tematu o naszej przygodzie z wyskokiem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3540
to tak jak chciałeś to masz

1. 24 lat
2. Siatkówka
3. Poniedziałek wtorek czwartek piątek
4. tak więcej niż 1.5 roku teraz chodzę na siłownie ogólnorozwojowkę robię 5 razy w tygodniu lekko
a. 100/105 pełny przysiad
b. martwy no nie wiem 100 spokojnie w martwym
c. podrzut nie mam pojęcia ale 50 kg powianiem podrzucić spokojnie
5. ile chcę codziennie na siłkę mogę chodzić mam karnet
6. zero kontuzji od dłuższego czasu
7. dosiężny nie wiem z miejsca mało, łapie się za kosz czyli jakieś 60cm, z nabiegu 80 cm z dwóch nóg
8. z dwóch nóg oczywiście chce poprawić

dietę ogólnie trzymam sporo biała węgli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja bym to widział tak: w off-seasonie nabić jak najwięcej kg w przysiadzie, a podczas sezonu plan 5/3/1 - jest względne mało wyczerpujący i bywa cholernie skuteczny. Na off-season proponowałbym Bill Starra lub jakąś z jego modyfikacji. Jako że w planie nie ma zaplanowanego zarzutu ani jump squata, polecam dodać jedno z nich do jednego lub dwóch treningów w tygodniu na sam początek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3540
no dobrze max w przysiadzie staram się robić nawet w sezonie.... ale jakie ćwiczenia ci chodzi możesz jakoś dokładniej wytłumaczyć i o jaki plan jakieś rozpiski ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wpisz w googlach "Bill Starr" i przeszukaj, jest parę interesujących odmian
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3540
wiem o co ci chodzi, chodzi ci o trening progresywny 5x5 ale podaj mi plan treningowy z uwzględnieniem kilogramów ćwiczeń serii powtórzeń itp pod jumpa, myślałem że mi wyłożysz wszystko albo mnie naprowadzisz żeby to miało ręce i nogi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jumpa się robi przez rozwijanie siły, mocy i szybkości (bardzo spłycając sprawę) - trening siły to Bill Starr, trening mocy - jump squat lub zarzut 1-2x w tygodniu 10 serii po 3 powtórzenia (ciężar 30-50% CM z przysiadu), a trening szybkości: podpatrz plyometrykę na yt albo treningi sprinterskie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3540
możesz mi plan napisać z tymi ćwiczeniami co masz na myśli i z kilogramami liczbę powtórzeń serii i w jakie dni ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Przecież masz gotowca, co to za problem wpakować przed całym treningiem parę serii jump squatów czy zarzutów?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 903
Witam.
Wiek : 15
Staż : kilka tygodni

Nie mam dostępu do siłowni i ćwiczę z obciążeniem własnego ciała. 3.02 wracam do regularnych ćwiczeń i biorę się za polepszanie wyskoku (aktualnie 30+ cm). Zakładałem już wcześniej temat w dziale, lecz uzyskałem odpowiedź tylko na temat ćwiczeń kształtujących wyskok bez użycia obciążeń. Teraz chciałbym to wszystko skomponować w plan treningowy. Chodzi mi wyłącznie o trening partii mięśniowych zaangażowanych w skakaniu. Resztę planu mam ogarniętą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45572 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Zajrzyj parę stron wcześniej do tematu z planami, sporo tego powstało
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pływanie kraulem - problem z oddychaniem

Następny temat

Jakie studia na trenera albo prezesa klubu sportowego