SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] - Falowanie objętością, ćwiczeniami i priorytetami

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 3557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1864
To taki omlecik nie zaszkodzi raczej. Dobre makro, tłuszcze z orzechów i jajek (2 żółtka). Sporo fruktozy z owoców i dżemów (domowej roboty niedosładzane) ale ja jestem zdania że rano dobrze zapodać odrazu cukry proste żeby szybciej się regenerować (glikogen też z czegoś trzeba odbudować). Białko też całkiem spoko wyszło bo coś ponad 45g w takim śniadanku.

Niemożliwe to potencjał możliwości

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1864
Patent z omletem to od teściowej żeby najpierw oddzielić 2 żółtka od białek, ubić piane z białek a do żółtek dodać 2 łyżki śmietany i 2 łyżki mąki - wymieszać poczym dodać ubitą pianę i wymieszać dokładnie i powoli. Taką masę wylać całą na dużą patelnie i smażyć pod przykryciem na małym ogniu na łyżce masła przez kilka minut aż zacznie się ścinać z góry. Później trzeba mieć dużą łopatke żeby to obrócić na drugą strone i podsmażyć jeszcze 2-3 minuty. Wychodzi taki puszysty i delikatny, zaj**isty żeby zjeść na słodko.

Niemożliwe to potencjał możliwości

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3512 Napisanych postów 52190 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 694686
Omlety przerobiłem na każdą stronę i był okres, że jadłem ich tyle, że teraz mam blokadę na omleta i nie jem od jakiegoś miesiąca

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan split 4 dniowy do oceny