SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]StaLION4242/dziennik treningowy-lepsza motywacja

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5815

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

19

Masa ciała

100

Wzrost

186

Obwód klatki

122

Obwód ramienia

38

Obwód talii

100

Obwód uda

68

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

omowa siłownia 4 razy w tygodniu, drążek, halówka

Cel

utrata BF do maximum 10-12%

Ograniczenia żywieniowe

brak

Stan zdrowia

super

Zażywane leki

brak

Ograniczenia treningowe

brak (od czasu do czasu mam problem z prawym kolanem)

Przebyte urazy

brak

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

Thermo speed extreme

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

tak

Stosowane dotychczas diety

IF od 16 lutego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Witam, założyłem ten dziennik treningowy dla lepszej motywacji. Od 16 lutego zrzuciłem 10 kg na IF. Początkowo startowałem z oknem żywieniowym wynoszącym 8 godzin, z każdym tygodniem skracałem aż do teraz gdy jem mniej więcej 2 godziny. Jestem endomorfikiem i postawiłem sobie jako cel utratę BF do jakichś 12%. Wiem, że z natura endo nie jest to proste, ale też nie jest to niemożliwe, więc panowie trzymajcie kciuki!

Trening:

DZIEŃ AAAA Pompki + triceps

POMPKI:
-dłonie na szerokości barków 3x15
-dłonie węziej od niż szerokość barków 2x15
-dłonie szerzej od szerokość barków 3x15
-niesymetryczne pompki 4x15
TRICEPS:
-Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie 4x10
-Wyciskanie "francuskie" sztangielki w siadzie 4x10
-Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tłowia 4x10
-pompki w podporze tyłem 4x10

Dzień BBBB biceps + nogi
BICEPS
-Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 4x10
-Uginanie ramion ze sztangielką stojąc( z supinacją nadgarstka) 4x10
-Uginanie ramion ze sztangielką stojąc (uchwyt młotkowy) 4x10
-Uginanie ramienia w podporze o kolano 4x10 (styl na Waldusia z Kiepskich :D )
NOGI
-Wspięcia na palce z gryfem łamanym na plecach 1x30, 1x25, 1x20
-Wspięcia łydek na podwyższenie siedząć 3z10
-Wykroki do przodu ze sztangą na plecach 3x15
-Przysiady ze sztangą 3x15

Dzień CCCC Barki + brzuch
BARKI
-Unoszenie sztangielek bokiem 4x10,
-Unoszenie sztangielek przodem 4x10,
-unoszenie sztangielek w opadzie tłowia 4x10,
-Wyciskanie sztangi zza głowy 4x10,
-Wyciskanie sztangi z przed głowy 4x10,
-Podrzut sztangi wzdłuż tułowia 4x10,
BRZUCH
abs 8 minut (planuje go włączyć jako codzienny element ćwiczeń)

Wcześniej trenowałem przez 2 lata, ale robiłem to bez pojęcia, więc efekty były, ale nie takie jak powinny. Mógłbym mi ktoś sprawdzić plan treningowy? Doradzić jakieś zmiany, można powiedzieć, że jestem świeżakiem z lekkim starzem. Pozdrawiam, każde uwagi mile widziane!





Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Moja uczta. W zależności o której idę na uczelnię jem je ok 14 czasem 18. Czy przesuwanie okna żywieniowego ma jakiś wpływ na utratę kilogramów?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Szacuny 2344 Napisanych postów 29723 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 199398
skąd pomysł na okno 2h?
nie masz problemów trawiennych po takiej ilości kcal w tak krótkim czasie?
zbyt krótkie okno może i teoretycznie pozytywnie wpływa na aspekt spalanie tkanki tłuszczowej - ale jeśli chodzi o inne rzeczy [jak zdrowie,m.in.hormony czy morfologia] już nie koniecznie

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Przeczytałem gdzieś kątem oka o takim oknie. Problemów trawiennych nie mam ale uwierz, że wchłonięcie takiej masy jedzenia jest bardzo ciężkie, cały czas oporowo najedzony. To mówisz, że lepiej wydłużyć okno do 4h?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 3033 Napisanych postów 57853 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651125
Zdecydowanie 8h. Z czasem, lub w przypadku gdy inaczej Ci nie pasuje można spróbować 6h.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Szacuny 2344 Napisanych postów 29723 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 199398
skracanie okna nie jest dobrym wyjściem
a na pewno nie do ilości 1,2 czy 3h
może służyć jednostkom - gdzie jednostka to ułamek %

w większości przypadków dobrze sprawdza się okno 6-8h
nie ma co kombinować czy sprawiać trudności organizmowi
mozna pisać rożne rzeczy,można czuc się dobrze - ale zjedzenie całego zapotrzebowania w 2h jest 'stresem' dla organizmu

jeśli masz możliwości wydłuż okno uczty do 6 lub jak pisze domer 8h nawet
wyjdzie to z korzyścią dla Ciebie i dla redukcji też
rozbij posiłki na 3 czy nawet 4 mniejsze,jeśli są problemy z ilością

Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-04-22 11:52:44

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Dzięki wielkie za te uwagi, wprowadzę to już dzisiaj i miejmy nadzieję, że przyniesie rezultaty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Ostatnio do treningu włączyłem podciąganie, aby poćwiczyć motyle, powiem wam, że po długiej przerwie od katowania pleców palenie palenie mięśni na drugi dzień nie jest niczym przyjemnym :) Sorki za te śmieszne wzorki, ale chce być taki untouchable.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Chciałem sprostować poprzedni post, to nie jest podciąganie tylko jak na razie opuszczanie na drążku, by wzmocnić mięśnie ;) Dzisiaj (tj czwartek 25.04) znowu opuszczanie i pompki ze zmiennym rozstawem rąk. Po południu wrzucę zdjęcia mojej codziennej szamy. Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1902
Miałem wstawić wczoraj, ale trafił mi się wyjazd. Oto omlet/ciasto z jabłkiem. To jest wersja którą pieczę się w piekarniku, ale z patelni jest dużo lepszy. Kiedyś zamiast jabłek dawałem banany, ale po podliczeniu kcal wychodziło za dużo i postanowiłem zamienić banana na jabłko :) Drugie zdjęcie to ten sam omlet tylko odwrócony i posypany orzechami laskowymi.




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OXYTONE Moderator
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 10568 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 217602
Czemu taka duża ilość ćwiczeń na dwugłowe/trójgłowe ramion? To samo dotyczy naramiennych. Hantle/sztangę możesz wyciskać leżąc na podłodze. Nie musisz klatki piersiowej "męczyć" tylko i wyłącznie pompkami.
Uwzględnij w planie plecy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na Mase IF

Następny temat

Ocena diety redukcyjnej