SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na Mase IF

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 796

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 706
Witam chciałem sie dowiedzieć jak to jest z masą na diecie IF
Zaczne od początku od 4 miesiecy jestem na redukcji, spaliłem mniej wiecej to co chciałem, efekt zamierzony został osiągniety ale po utracie sporej ilości tkanki tłuszczowej okazało sie że jestem strasznie chudy ( mało mięsa ) więc postanowiłem nabrać troche mięsa . I tu pojawił się problem na końcu redukcji byłem na 1800 kcal 50%w,30%b,20%t wiec co dwa tygodnie podnosiłem o 100 kcal żeby zacząć budować mase tylko niestety znikały efekty redukcji w ciągu 1 miesiąca lekki kaloryferek na brzuchu znikł kompletnie według mnie strasznie sie zaczynałem zalewać tłuszczem wiec wróciłem z powrotem do 1800 kcal . I tu jest moje pytanie chce zacząć robić mase na IF bo mam nadzieje że przy tej diecie będe sie mniej zalewał . Na początek chce zacząć od okienka 6 godzin tylko jak mam podnosić kalorie czy co tydzień np. o 100 kcal ( aktualnie 1800) czy od razu dać z 2500 kcal i czy pozmieniać makrosy? Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki

Wiek : 21 lat
Wzrost : 188 cm
Waga : 72 kg
Obwód Talii : 82 cm
Biceps : 33 cm
Trening : 3x w tyg. areoby 2x w Tyg
Typ budowy : Endomorfik

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2974 Napisanych postów 57205 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 623447
Skoro zacząłeś się zalewać to trzeba było min. uciąć kcal, dodać aktywności a nie wracać znowu na ujemny bilans kcal. Poza tym IF nie jest niczym magicznym, co pozwoli Ci budować same mięśnie. To oczywiste, że podczas budowania masy mięśniowej zwiększy się również ilość tkanki tłuszczowej. Zwiększaj stopniowo kcal i obserwuj zmiany. Może też wydłużyć z czasem okno do 10h (nie wiem jakie masz teraz). Wrzuć też kilka dni rozpisek tego co jesz. Zobaczymy jak to wygląda.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Christiana Bale'a, jablko+tunczyk

Następny temat

[BLOG]StaLION4242/dziennik treningowy-lepsza motywacja