SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta w wieku 15 lat.... POMOC!!!!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2977

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 100 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1089
To tak zaczne od poczatku ;] Mam 15 lat i chcialbym zaczac chodzic na silke. Chcialbym nabrac masy bo waze troche malo jak na swoj wiek i wzrost 174cm to waze 45 kg ;/ Moglby mi ktos powiedziec jak mozna przytyc? I chcialbym zeby mi ktos ulozyl diete bo od stycznia planuje chodzic na silke 3 dni w tyg. Tylko prosze o lagodne komantarze bo zdaje sobie sprawe ze moge nabawic sie kontuzji itp. A od razu mam pytanko. Poniewaz jestem zielony w tym to zapytam czy odzywki sa szkodliwe dla zdrowia i czy sa konieczne?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 100 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1089
Ok dzieki wszystkim. Temat chyba mozna zamknac bo juz sie dowiedzialem to co chcialem sie dowiedziec ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2220
zacznij jesc mniej ale częsciej , zainwestuj w makarony , ryże ryby itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 47910
dodaj białka (kurczaczek piers, twarog itd) i jak wyzej makarony ryze, ryby (tunczyk, makrela) witamininki i heja nie cwicz w tym wieku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 982