SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co brac do metanabolu

  • 100 tabletek mety - skutki!!!

    Post
    Doping
    PRO

    siema ...chciałem sie spytac co brac do metanabolu jakies leki na wątrobe,bo mam 200tab. itd.mam 20 lat cwicze na siłowni od 4 lat i miałem juz stycznosc ze sterydani..

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-02 15:02:31 Liczba szacunów: 0
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    SIEMKA !! jestem na forum nowy !! chciałbym się zapytać czy nie moglibyście mi rozpisać cyklu na 75 tabletek metanabolu !! Mam 15 lat !! mój staż to 2 lata z przerwami !! w bicepsie po napięciu mam 36 cm a normalnie 33 ! na klatkę wyciskam 80 kg !! Dietę mam wysokobiałkową i wysokowęglową ! do Metanabolu zakupiłem Raphocholin C i Magnez !! oczywiś

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-25 15:53:34 Liczba szacunów: 0
  • Cos na temat Deca-Durabolinu

    Post
    Doping

    MIERAC od koksow. Dotad uwazalem, ze poniewaz sterydy nie sa farmakologicznie silnymi lekami,nie jest latwo zrobic sobie krzywde.Nie bralem wszakze pod uwage,ze ludzie zaczna brac te leki w tysiace sztuk! Nie chce moralizowac,ale po to jestesmy tutaj,zeby sie czegos nauczyc i swoja wiedza pomagac innym.Jezeli zatem sotkacie gdzies wokol siebie kol

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-05-20 12:15:01 Liczba szacunów: 0
  • *** PIERWSZY CYKL TYLKO TU ALBO BAN !!! ***

    Post
    Doping

    1. WIEK: 25 2. WAGA: od 74 do 76 kg 3. WZROST: 178 4. WYMIARY: -biceps: -klatka: -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: ok 4 lata 6. DIETA: brak czasu na stosowanie dobrej diety 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: siłownia 3 razy w tygodniu, sporty walki 3 razy w tygodniu 9. CEL CYKLU: masa i siła 10. ODSTĘP CZASOWY PO OST

    Odpowiedzi: 556 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-30 15:09:03 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - względnie zdrowo i rozsądnie

    Post
    Doping

    jakie dokładnie kupić zabezpieczenia wątroby i witaminy do Metanabolu? Mam też Winstrol i Andropen 275 doradźcie mi jak to mogę najlepiej brać i w ogóle dużo już o tym czytałem ale chce dokładnie wiedzieć jak, co i jakie mogą być tego skutki...

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-22 21:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Hmm Metanabol nie taki zły? ;)

    Post
    Doping

    ledzy kolegi bardziej ) to wlasnie szykuja sie na nastepna serie a mianowicie 15 strzalow OMY mowia ze taki lekki cykl tzn strzal co 2 dni (ostatnio mlodszy z nich - a sa to bracia ladowal 2 codziennie) starszemu nie zalezy gdyz ma bardzo zadka chorobe ukl wzrokowego a mianowicie zespol jakiegos kolesia na S (w polsce kilka osob) jest to zanik pla

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 17401 Data: 2002-05-23 12:30:45 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o testosteron

    Post
    Doping

    Przeczytaj to dokładnie i sam powinienes wyciagnac wnioski na samym dole dam ci opis omnadrenu tam to masz w skrucie opisane a tak wogole jak masz brac koksy to nie bierz testosteronow ani ich estrow np onadren tylko przeczytaj wszzystko!!!!!!!!!!!!!!!!!! Testosteron Cypionate Jest to testosteron cypionate. Produkowany jest przez firmę UpJ

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 10066 Data: 2003-08-30 18:06:49 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 2 ;-)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i mam jeszcze 2 pytanko co do metanabolu bo kumpel cwiczył w tamtym roku około 3 miechów(bez diety) i potem zaczal brac jakąs tam kreatyne, bodajże jabłczan i teraz bierze sie za metanabol (cwiczy 2 miechy) kupił 60 tabsów i zachęca mnie żebym dał mu kase to i mi załatwi... Skusic sie? Nie miałem jeszcze cyklu na krecie a mój staż to 2 miechy bez d

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 22:06:20 Liczba szacunów: 0
  • *** Domowe ECA ***

    Post
    Doping

    Niekoniecznie Jest dużo mitów... a myślisz że całe hollywood na czym sie odchudza? Nie mówie, że jest to środek bezpieczny ale jest b.dużo niepotrzebnych poglądów na jego temat. Oczywiście... najlepiej jest robić to pod kontrolą lekarza, posiadać dużą wiedze itd. Sęk w tym że łatwiej zrobić sobie tym krzywde niż SAA, działa to na innej płaszczyźni

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-09 13:04:35 Liczba szacunów: 0
  • Omka + Bionabol

    Post
    Doping

    etki po 2 tabletki dziennie Clomidu tez 2 opakowania Brac 2 tygodnie po ostatnim strzale w dawkach przez pierwsze 5 dni po 2 tabletki a reszte po 1 tabletce Hepatil zacznij brac po metanabolu w dawce dziennej po 3 tabletki Co do mety to brac po 20 mg dziennie to tygodniowo wychodzi 28 tabletek wiec na 5 tygodni wychodzi ich 140 tabsow A omka to

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 2004-04-19 13:26:51 Liczba szacunów: 0
  • Czy głupota może zaboleć?

    Post
    Doping

    Winstrol nie jest tak szkodliwy na wątrobę - kiedys się dziwiłem jak Dorian 80 tablet dziennie Stromby siekał - co do metanabolu - to znam przypadek 120 tabletek dziennie mety - kolesiowi powiedziano 6 dziennie no i palant 6 listków dziennie. Trafił do szpitala i powiedzmy po 3 dniach już miał zdrową wątrobę. Tylko to taki przykład. Wątroba ma nies

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2665 Data: 2004-08-20 11:51:17 Liczba szacunów: 0
  • ph

    Post
    Doping

    dokladnie to mialem na mysli ze niekoniecznie trzeba zaczynac od ph ,a pozniej saa. niektozy moga byc bardziej zadowoleni z dzialania ph niz z niektorych saa- nie widzę sensu brac najpierw saa pozniej ph, po co tracić kasę i byc rozczarowanym a za ph z np animala niema sie co brac bo wtedy faktycznie mozna sie zrazic - nie popieram , jak masz wied

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5470 Data: 2007-03-30 09:50:37 Liczba szacunów: 0
  • aksiu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wyrobisz sie w 300zl. Co do metanabolu, to moze kiedys zrozumiesz ten blad. Twoj wybor, ale pamietaj, ze jezeli bedziesz teraz koksowal, to pomysl jakie dawki bedziesz musial brac w przyszlosci zeby osiagnac przyrosty (no chyba ze 40 w bicepsie to twoj cel i nie chcesz wiecej). No i zarcie.. "Sniadanie jedz jak krol, obiad jak ksiaze, a kolac

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2123 Data: 2002-02-21 10:16:10 Liczba szacunów: 0
  • ciekawa rozpiska omy

    Post
    Doping

    jej jest bardzo małe chyba ze ktos ma pecha kiedys nie było osłonek a ludzie jedli po 100mg dzien w dzien tak jak np Arnold i on jadł przez rok umarł nie ale wiadomo czasy sie zmieniły mamy wielki krok do przodu i osłonki warto brac tym bardzie ze wielu z nas je metanabol piwnicznego pochodzenia a nie czegos co jest robione w sterylnych warunkach

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2871 Data: 2010-04-17 09:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Perfect Body - numer 9 JUŻ W SPRZEDAŻY!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie do końca. Melatonina blokuje produkcje testosteronu, bo sama działa podobnie do testosteronu. Wiec booster mógłby(chyba)conajwyżej ograniczyć blokadę osi HTPA. Ale to musi napisać Sławek. Bo jesli mela działa podobnie do mety, to i blokuje podobnie. Czy DAA które działa z innej strony niż sprzężenie zwrotne osi HTPA utrzyma naturalną produkcje

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 10054 Data: 2011-05-11 11:32:10 Liczba szacunów: 0
  • ph

    Post
    Doping

    em na mysli ze niekoniecznie trzeba zaczynac od ph ,a pozniej saa. niektozy moga byc bardziej zadowoleni z dzialania ph niz z niektorych saa a za ph z np animala niema sie co brac bo wtedy faktycznie mozna sie zrazic. apropo m1t zeby odczuc dzialanie wystarczy wziac stosunkowo niewielka ilosc tabletek w przeciwienstwie do mety dlatego wydalo mi sie

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 5470 Data: 2007-03-30 00:19:42 Liczba szacunów: 0
  • NAZWY TEMATOW-WAZNE

    Post
    Doping

    A co byscie powiedzieli na takie segregowanie postow jakie ma miejsce np. na forum.webhelp.pl? Przykladowo temat: metanabol jak brac brzmialby: rozpiska (choc co do metanabolu to wiadomo ze odrazu ban hrhrh ) Chodzi mi o to zeby odrazu bylo wiadomo czego sie spodziewac przed otwarciem tematu, rowniez znacznie ulatwilo by to wyszukiwanie

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4507 Data: 2006-11-20 16:54:20 Liczba szacunów: 0
  • Spis sterydów!!

    Post
    Doping
    PRO

    Deca-Durabolin Na całym świecie produkowany jest cały szereg preparatów opartych na tym związku. Między innymi fenylopropionian nandrolonu, dekanian nandrolonu, heksanian nandrolonu, undekanian nandrolonu, propionian nandrolonu i wiele innych pochodnych. W USA i Europie najbardziej rozpowszechnione są 2 pierwsze pochodne: dekanian nandrolonu w Pols

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-21 20:40:40 Liczba szacunów: 1
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    Widze chlopaki ze dosyc wam sie rozwinal temat o metce no to ja tez napisze co na ten temat wiem. METANABOL - daje dość szybko pokaźną masę 5-10kg i siłę (do 20kg w wyciskaniu na ławce) po jednym cyklu. OCZYWIŚCIE PRZY DOBRYM ODŻYWINIU. Utrzymuje dodatni bilans azotowy i zwiększa syntezę białka (dodatni bilans azotowy znaczy tyle, że mięśnie rosną

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-09 22:22:50 Liczba szacunów: 0
  • Jak brac metanabol (cykle)

    Post
    Doping
    PRO

    3. Jak brać metanabol? Metanabol jest syntetyczną pochodną, budową jest zbliżony do metylotestosteronu. Powstał w roku 1956. Pierwszy raz opisany w roku 1955, na rynku w USA dostępny na receptę od 1958 roku (Referencje: „Anabolics 9th Edition". William Llewellyn). Metanabol (methandienone, methandrostenolone; nazwy handlowe to np. dianabol, metanab

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-11 17:28:46 Liczba szacunów: 1