SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Dieta na masę i kilka pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jest tylko 5 posiłków ale inaczej za bardzo się nie da. Po treningu mam zamiar brać Gainera albo jakies Carbo - tutaj tez liczę na podpowiedź ekspertów? Co lepsze? masz wybor albo gainera zaraz po treningi, a po 45-60 minut posilek, albo carbo+wpc, a potem tez posilek, wiec jak chcesz carbo to musisz dokupic wpc, bez roznicy w dzialaniu, carbo i [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 9/5/2006 6:00:49 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer3 jesień-zima atak na mase 2007

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Moze tak - Mleko - platki - razowy - szynka (indyk) lub jajo - orzech wloski - tran po co płatki i razowy? białka sladowe ilosci... daj z 3 jajka albo do mleka syp wpc z 30-40g - jogurt naturalny - banan - razowy - szynka tudziez jajo same ww , białka znowu mało - ryz brazowy - siakiś sos lub mleko z bialeczkiem - cyc - oliwa z [...]

    Odpowiedzi: 8269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2006 12:54:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Super Białko z ICC Pasłek - pomocy!

    Post
    Odżywki i suplementy

    W sumie gościu napisał uczciwie Whey Powder, nie ściemniając że to WPC, co nie zmienia faktu, że sprzedaje badziewie totalne. Najtaniej wychodzi obecnie chyba WPC Ostrowia w 300gr wiaderkach. Być może są dostępne inne jeszcze tańsze WPC ale tylko w dużych opakowaniach (workach). Pozdro

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 10/28/2006 6:28:53 PM Liczba szacunów: 0
  • HST pytania pomoc plan

    Post
    Trening w domu

    Dzieki chwilowy ze sie uaktywniles;) niestety soga jzu nie moge dac;( co do diety to mniej wiecej wiem co jest i ile tego jesc;)i mam pojecie o tym;) wiec pierwsza kwestie mamy zalatwiona ;) przed treningiem raczej mam obfite posilki wiec nie dokladam gainera jedyne to to w szkole troche ubogi wiec dodaje gainera i troche ostrovie bo vitalmaxa1 [...]

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 19836 Data: 11/26/2006 1:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • ANIMAL Amino Booster

    Post
    Odżywki i suplementy

    O k***a! widzę, że niektórzy z forumowiczów mają problemy z rozpoznaniem co jest ironią, a co powiedziane na poważnie. Podając ten pseudoprzepis chciałem tylko powiedzieć, że jest to odżywka w zdecydowanej większości oparta o tanie WPC (polskie WPC - ciekawe ile firm w polsce je produkuje Jeśli nawet prawdą jest (w co wątpię), że odżywka zawiera [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4750 Data: 12/2/2006 2:07:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    zatem krótko bedzie to art z tematu towaroznastwa wskazanie roznic miedzu surowcem/wpc a kompleksowym preparatem tyle ze w odzywce a wpc jest to samo wpc plus dodatki kompleks witamin, dodatki smakowe oraz polepszacze trawienia, itd tyle czy wiecej tylko w wiekszej ilosci slow?

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 5:29:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko NOW food''s

    Post
    Odżywki i suplementy

    malo spie - wstaje codziennie do pracy o 4.30 (nie ma zmian - codzien rano) stres w pracy itd.. teraz dochodzi szkola(sesja) i normalnie brakuje mi doby napewno dolacze zma na noc(stosuje cyklicznie) i chcialem albo to albo relax-all z mrm.. tak zeby wybrobowac.. aaa i jeszcze jedno - po dokladniejszej analizie - sa 2 rodzaje wpc - wpc i premium [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2666 Data: 12/30/2006 4:39:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w doborze diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mój posiłek przedtreningowy to ryż brązowy, mięśo z kurczaka i warzywa plus oliwka z oliwek. Taki sam jest posiłek potreningowy. Czyli zaraz po treningu wpc, nastepnie odczekac i posiłek. A co z druga porcja wpc (w dni treningowe 2x zapodaje wpc) przed snem czy z rana?

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 18752 Data: 1/13/2007 7:45:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Nietypowy trening - suplementacja, opinie..

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wnioskuje z twoich artykulow ze masz wieksze doswiadczenie, dlatego zastosouje sie do twoich wskazowek: W takim razie na chwile obecna, kupuje Carbo i WPC oddzielnie, uzupelniam zapas ZMA, nie bawie sie w zadne Aminokwasy BCAA Glutaminy i inne.. Kreatyne dalaczam jak bede mial mozliwosc zmiany pory treningu silowego na ranna. Teraz pytanie kiedy [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 1/17/2007 1:55:32 PM Liczba szacunów: 0
  • G-whey Hollywod Labs&Sp 80&Ostrowia?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Troche różne bialka zestawiłeś... Prolongatum to mieszanka różnych białek (WPC+micelarna kazeina+WPI+WPH+albumina jaja) SP 80 to też mieszanka ale uboższa. Znajdziesz tu WPC+ albumine jaj Ostrowia- wiadomo WPC G- Whey - nie znam. I szczerze mówiąc ciekawi mnie czy jest tam w środku to co powinno być- bo cena jest niska jak na skladniki ktore tam [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2536 Data: 2/18/2007 8:55:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do pierwszego cyklu na monohydracie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ŚNIADANIE ( ok. 7.00 ) : *3 jajka całe gotowane na miękko ( 180g ) B : 22,5g WW : 1,1g T : 17,5g # 273kcal/ok *3 kromki razowca wieloziarnistego ( 84g ) WW : 40,2g T : 1,5g # 199kcal/zrezygnuj na rzecz wiekszej ilości płatków *mleko 2% 250ml B : 8,5g WW : 12,3g T : 5g # 102kcal/ok *płatki owsiane 50g WW : 31,2g T : 3,6g # 105kcal/ok ale więcej [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 2/25/2007 9:22:51 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta masowa do oceny // na dopalaczu:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DIETA posiłek 1 płatki owsiane 75g 2 całe jajka 250mleka 0% 30g WPC Ostrowia 20g oliwa z oliwek /PO CO BIALKO? suma B 56g T 40g W 66g Kcal 790 posiłek 2 150g chleb razowy 200g serek wiejski czasem jakaś wędlina do chleba jak mi sie zechce robić kanapki jak nie to sam chleb:) /OK DODAJ TEZ WARZYWA, suma B 32g T 12g W 82g Kcal 543 posiłek 3 obiad w [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1472 Data: 3/6/2007 6:26:50 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zapomnialem dodac wartosci odzywcze do mleka Zapotrzebowanie: Białko: 136g (545kcal) Węglowodany: nie wiem dokladnie ile spozywac, niby do 5/6g, wiec ok. 350g (1400kcal) Tłuszcze: 26g (240kcal) Kcal – około 1780 A tyle zjadam Białko: 146g (troche za duzo, ale skoryguje to) Węglowodany: 355 >> 5,7/kg Tłuszcze: 20 + pewnie coś [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 3/14/2007 9:06:32 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie: Musli 110g B - 9; W - 80, T - 4; 357kcal Mleko 2% 330g B - 11; W - 16; T - 6; 168kcal Rodzynki (40g) B - 1; W - 21 ; T - 0; 83kcal Najlepiej zrób własne musli czyli płatki owsiane, rodzynki, orzechy. Dodaj do śniadania wiecej bialka podsumowanie: B - 21; W - 117; T - 10; 608kcal II śniadanie: 2 bułki grahamki (130g) B - 11; W [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 3/15/2007 8:55:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa diety na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 posiłek Musli własnej roboty 50g (płatki owsiane+rodzynki+pestki dyni+nasiona słonecznika) Mleko 2% 300g Twaróg półtłusty 50g /TU NAJLEPSZE BYLY BY JAJA ZAMIAS TWAROGU 2 posiłek (szkoła) Chleb ciemny pełnoziarnisty 30g Masło 5g Ser gouda 50g / szynka z indyka Orzechy włoskie 15g WPC-80 15g (z wodą) [Omega 1kap + Witaminy 1 kap + 300ml wody /OK, [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1794 Data: 3/21/2007 8:18:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- ud 2.0

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Waga: 86 Wzrost 180 zapotrzebowanie w kcal: ~~2800 cel: dopalenie resztek tluszczu.Dorzezbienie i wyzylenie. poniedzialek/wtorek B-2,5 T-1,2 W-0,6 kcal: 2000 Dieta: przykladowa oczywiscie zamieniam skladniki 1. platki owsiane 40g bialko 50g tran 10g orzechy 10g LUB jaja 180g ser poltlusty 100g owsiane btw 47/21/30 2. jaja cale 180g [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2048 Data: 3/26/2007 5:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o rozwianie watpliwosci :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pewno juz wyfrunełes ale moze jak wrocisz rzucisz oczkiem :) tak to sobie wszsytko poukladalem :) Poniedziałek Klatka + Brzuch + Biceps + Bieżnia (25min) Wyciskanie ławka płaska 3x10/8/6 Przenoszenie sztangielki zza głowę leżąc w poprzek ławki (rozciaganie max) 3x10/8/6 Wyciskanie sztangielek na skosie 3x10/8/6 Butterfly przodem 3x10/8/6 Skłonny [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2532 Data: 4/7/2007 3:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • rzut oka na rozpiskę supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    w miare wszystko ok w dzien treningowy 30min po treningu pijesz wpc a po 30min od wpc jesz posilek ja bym po 30min po treningu wpc wypil razem z posilkiem

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1118 Data: 5/3/2007 10:34:37 AM Liczba szacunów: 0
  • proszę o pomoc do I cyklu, zwiększenie masy mięśni,

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dietkę masz? Pamiętaj by jeść około 40g białka na posiłek, węgli 3 razy więcej. Dużo węgli w posiłku przedtreningowym, mało przed snem. Zdrowe tłuszcze rano, przed treningiem i przed snem (razem z serem białym). Z supli kup sobie: Ostrowia WPC 2 x 1,8kg = ok. 115zł Carbo BX (z pojedynku) 1 x 3kg = 36zł 2 x Dymatize X-pand (jeden Caffeine Free, [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2987 Data: 5/7/2007 10:31:33 AM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moja dieta : 7.00 kasza z ryżem 50g GX MAX (Universal) 3tabletki NitricBlast (sportsNutrition) 1 porcja L-karnityna (Nutrend) 20ml Biosterol 1 kaps. WPC (Olimp) 30g z [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2007 3:04:16 PM Liczba szacunów: 0