SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening na rzeźbę ??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 514
Mój pierwszy post - więc witam wszystkich :)
Trenuje prawie dwa lata lecz dalej jestem początkujący ;/ więc proszę o małe rady :) Dużo już czytałem na temat diety oraz treningow nie tylko na tej stronie i już mam istny mętlik w głowie ;/ myśle, że lepiej wyszedłbym po prostu poświęcając ten czas na trening ;P ale do rzeczy...

Trening
Pon - KLATKA
4 serie - wyciskanie na ławeczce poziomej:
I seria - 12 powtórzeń
II - 11
III - 10
IV - 9/10

4 serie - wyciskanie na pochyłej (głową do góry)
I - 11
II - 10
III - 10
IV - 10

4 serie - (nie wiem jak się ćwiczenie nazywa - coś w stylu rozpiętek siedząc - na maszynie)
I - 15
II - 14
III - 14
IV - 13

na koniec pompki 3 serie - 30 powtorzen 25 i 20.

na koniec brzuszki (ok 10 minut - ogółem 300 powtórzeń)

WTOREK
wolny (brzuszki, niekiedy bieganie itp.)

ŚRODA - Barki
1 seria - rozgrzewkowa - przenoszenie sztangielek nad głową w leżeniu - 25 powtórzeń

3 serie po 25 powtórzeń - unoszenie sztangielek bokiem na wysokość barków

3 serie po 25 powtórzeń - unoszenie sztangielek przodem na wysokość barków

3 serie po 25 powtórzeń - unoszenie sztangielek bokiem w skłonie

plus 2 serie na bic (50 i 45) i na przdramie na jakimś urządzonku do ściskania (3 serie na każdą rękę) + bruszki.

mam tylko 2 hantle po 4 kilo dlatego tak dużo macham ;/

CZWARTEK - Klata (to samo co w pon)

PIĄTEK (to samo co wtorek)

SOBOTA (to samo co środa)

NIEDZIELA - WOLNE

DIETA
dużo czytałem na temat różnych diet i nadal nie wiem czy moge sobie zjeść kanapke z szynka czy lepiej będzie jak zjem z twarogiem :P