SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomocy!!!!!!!! zestaw na mase

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2828

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
cze mam 16 lat waze 78kg, i mam 34,5cm w łapie mam 182cm wzrostu cwicze juz około roku tylko z miałem przerwe cwiczyłem 6 miesiecy i zrobłem sobie prawie poł roku przerwy teraz juz cwicze 3 miechy i zdozyłem sobie zrobic cykl na creatyne mega caps 150caps,Detro juice 1500g i Whey mass gain 3000g teraz mysle nad kolejnym jakims cyklem na mase diety ieprowadze tak zeby zaopatrzyc dzienne zapotrzebowanie na białko czy na weglowodany staram sie tak jesc około 40g białka dziennie ale bez zadnej diety chociaz na cyklu z odzywkami zakładam diete chodzi mi kokretnie o to zebyscie mi doradzili jakes suple i odzywki na mase ja mysle nad kupnem
1.SPORTS ONE Super Hard Gainer 3000 g
2.AMINOSTAR Creatine Monohydrate 500g,BIO TECH - USA Creatine Phosphate 5000 300g,MEGABOL Creatine Alkaline 1500 120 kap,Tri creatine malate 240kap VITAL MAX lub VITAL MAX Creatin 300g
3.Dextro juice 1500g na uzupełnienie glikonu lub jako transporter do kreatyy oraz jako uzupełnieni tauryny
4.OLIMP Vita-Min Multiple Sport 60 kap. - Blistry
5.OLIMP Chela-Min Sport Formula 60 kap. - Blistry
6.OLIMP Chela-Mag B6 30 kap
7.NATURELL WITAMINA B-12; 100 tabl,ULTIMATE Vitamin B Complex 150 tab lub MEGABOL Dibencozide Magnum 100 kap chodzi mi o zwiekszenie apetytu
no i to na tyle czekam na odp oczywisie powieccie mi czy dobry zestaw zaby ktos niemyslał ze ja kupuje te wszystkie kreatyny chce zyby mi ktos powiedział ktorą mam wybrac z tych co napisałem hehe to natyle
8.OLIMP gold Omega-3 60 kaps./1000 mg (50% DHA

piszcie na moje gg 7219786

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3446 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54850
a skonczyles juz jesc metke ?








EDIT: dla niezorientowanych napisze ze autor juz prosil o rady w dopingu..

Zmieniony przez - sooo w dniu 2007-06-07 22:45:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
nie biore mety bo jednak zrozumiałem ze za wczesnie dlamie

piszcie na moje gg 7219786

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
i teraz biore sie za suplemetacje i za dietke moze pomoze mi ktos??

piszcie na moje gg 7219786

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
40g. białka jesz w ciągu dnia czy w jednym posiłku, a reszta jak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
a ty sooo znasz sie na odzywkach i na suplementach?

piszcie na moje gg 7219786

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 446
w ciogu dnia

piszcie na moje gg 7219786

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 41401
W ciagu dnia to dieta 1 klasa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8963
proponuje zestaw sprawdozny na sobie... Vitalmax gainer 1 4800g +Kretka Weider mono 500g+Ostrowia wpc 80 1800g ... i odpowiednia dieta ... nie pytaj nikogo ile masz miec czego bo to ty powinienes sobie obliczyc czego ci brak i jakie masz zapotrzebowanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10764
wymiata
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8963
ale przed kupne supli zrob diete i conajmniej miesiac na niej ciagnij a zobaczysz jak bedzie szło na wadze... jak wkoncu waga stanie wtedy ewentulanie siegnij po suple.... a co do wybryku z sterami to nie mam k. pytan pytasz sie jakie suple na mase a chciales brac mete? twoja wiedza mnie poraziła...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie suplementy polecacie na niezla pompe

Następny temat

Atak na Mase Xp+KA by Chamillion

Shaker