SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zestaw na mase? Pomocy!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1141

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 274
Ćwicze od 4 mięsięcy
waga 77 wzrost 189
jak dotąd ćwiczyłem na sucho bez żadnych odżywek (jedynie dieta)
jestem początkujący i potrzebuje drobnej porady
zastanawiam sie nad kupnem
Vitalmax - CREATIN 500g
MAX CRAB - 3000 g
Ostrowia WPC 80 1800 g

Czy to dobry wybór ? na odzywki moge przeznaczyć maksymalnie 200
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6496 Napisanych postów 62289 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777518
niezbyt dobry pomysł bo skoro nie rośniesz na diecie to znaczy że w niej tkwi problem

popraw diete a co możesz kupić to witaminy i minerały

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 246 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2872
Kup jakiegoś gainera ,najlepiej z 5kg{wyjdzie taniej) i do tego monohydrat kreatyny(jest tani i na pierwszy cykl będzie ok) Gainera pij po porcji między posiłkami i najważniejsze ok 45min przed treningiem i 30min po treningu, na noc zjedz sobie kostke twarogu chudego. Jeżeli będziesz trenował 4 razy w tygodniu(klasyczny trening na mase) i jadł przynajmniej 4 posiłki dziennie to efekt będzie na pewno,powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1069