SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan FBW do oceny + pytania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1404

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
Witam
Pare danych
wiek: 19
wzrost: 186
waga: 77
staz: brak (jakies 4-5 latek temu machalem hantelkami, robilem brzuszki i pompki, ale o tym za chwile)

Oto trening jaki ulozylem po przeczytaniu paru tematow.
Plan A:
Nogi----> Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy---> Wiosłowanie sztanga 3s
klata---> Wyciskanie sztangielek w lezeniu na lawce poziomej 3s
Barki---> Wyciskanie sztangi zza glowy 2s
Biceps--> Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps-> Wyciskanie sztangielki zza glowy w siadzie 2s
Brzuch--> ??? dlaczego w FBW nie ma cwiczen na te partie miesni?

Trening bede wykonywal pn, sr, pt.

Wracajac do tego "stazu". Jak juz wspomnialem w tamtych czasach machalem hantelkami i robilem brzuszki. Z racji tej, ze nie mialem wtedy dostepu do internetu i nie posiadalem zadnych ksiazek na temat kulturystyki owe cwiczonka robilem niepoprawnie (pomijajac to, ze powinno sie cale cialo cwiczyc ;p). Otoz cwiczylem codziennie(czasami jeden dzien upuscilem z lenistwa) z prawie maksymalna iloscia powtorzen ;p. Po okolo miechu takich cwiczen troche sie zdolowalem, poniewaz praktycznie nie czulem przyplywu mocy. Wyobrazcie sobie jakie bylo moje zdziwienie gdy po odstawoieniu cwiczen nagle zaczalem sie ladowac energia z nikad ;p
Taka przestroga dla ambitnych inaczej ;p

Dzisiaj sobie troche pomachalem hantelkami na rozgrzewke i cos dziwnego mi sie przydazylo, tak jakby sciegna skrocily mi sie w prawym reku, tzn. wyprostowac ja moge, ale jak tak stoje i tak luzem wisi to troche jest zgieta, a i do tego troche mnie boli ten miesien (dwojka na obrazku http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image005.gif ).
Oczywiscie prosze tez o ocene planiku ;p, a i jeszcze jedno co z tym brzuchem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1151
podejrzewam ze to po prostu zakwasy.A Jeśli mogę wiedzieć to dlaczego Od zawsze biceps był tym guru? Nie musisz sie sam męczyć nad układaniem planu FBW,wystarczy że uważnie przeczytasz ten artykuł : https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
i tam masz bardzo dobre gotowe plany wiec na pewno i ty możesz się dostosować,co do twojego dawnego "stażu"to jest kompletne nic.Robiłeś tylko biceps,brzuch i pompki a to tak naprawdę to o wiele za mało.A jak sie odżywiasz?miałeś już jakieś cykle?odżywki?coś poważniejszego? Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
"A Jeśli mogę wiedzieć to dlaczego Od zawsze biceps był tym guru?"

Bo chcialem miec duze muly, a reszty nie chcialo mi sie robic javascript: test('');


"Nie musisz sie sam męczyć nad układaniem planu FBW,wystarczy że uważnie przeczytasz ten artykuł : [https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html]"
Zapomnialem dodac, ze bede cwiczyl w domu. Ten plan to jest prawie to samo co w tamtym temacie tylko pozamienialem te cwiczenia do ktorych nie mam sprzetu.

"A jak sie odżywiasz?miałeś już jakieś cykle?odżywki?coś poważniejszego? Pozdrawiam."
Nic powaznego nie bylo. Moje odzywianie wyglada tak: na sniadanie jedna bulka zwykle z jakims serkiem topionym i miodkiem, w szkole 2 (czasami 3) bulki przewaznie z szynka zoltym serem i jakas salata, obiad to roznie czasami jakies schabowy czasami zupa, a kolacji to ostatnio prawie w ogole nie jem.

A i co z tymi cwiczeniami na brzuch???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1151
Z tego co widzę to masz na pewno ławkę,sztangę,hantle.To już coś,zmień odżywianie,zacznij jeść kolacje!proponuje jakiś twaróg,w szkole popijaj sobie jakieś mleczko czekoladowe,na obiad staraj sie zamiast smażonych rzeczy jeść gotowane,dużo warzyw i owoców przede wszystkim!pij soki,co do treningu to i tak zostawiłbym ten do którego dałem link,co do brzucha to proponuje ABS Albo A6W.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
Od poniedzialku w ogole nic nie cwiczylem poniewaz takie mialem zakwasy glownie na rekach (reke moglem odgiac maksymalnie do kata 90 stopni (w lokciu)), ze nie dalo sie cwiczyc. Dzisiaj juz moge prawie maksymalnie rozgiac rece, przy maksymalnie rozprostowanych czuje bol ktory jest jednak nieprzyjemny (ale porownujac to co dzialo sie po poniedzialku to pikus ;]).
No wiec czy nic sie niestanie gdy juz zaczne cwiczyc, czy jednak poczekac do calkowitego ustopienia bolu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 168 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6218
Wszystko dobrze tylko wywal 3s wiosłowania, a daj 2s podciagania na drążku i 2s martwego ciagu, ponieważ brak w Twoim planie cwiczenia na prostowniki. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
podciaganie na drazku odpada poniewaz max 1-2 razy sie podciagne ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95109
Plan A:
Nogi----> Przysiady ze sztanga na barkach 3s ok, mozesz dodac cos na dwugłowe np 2s uginania leząc/uginania nog stojac z ciezarkiem
Plecy---> Wiosłowanie sztanga 3s dalbym podciaganie i dodaj cos na prostwoniki - MC
klata---> Wyciskanie sztangielek w lezeniu na lawce poziomej 3s ok, chociaz przy jednym zestawie zostałbym przy sztandze
Barki---> Wyciskanie sztangi zza glowy 2s daj sprzed głowy
Biceps--> Uginanie ramion ze sztanga 2s ok
Triceps-> Wyciskanie sztangielki zza glowy w siadzie 2s daj wyciskanie sztangi wąsko/pompki tylem/na poreczach/wyciskanie francuskie sztangi lezac
Brzuch--> ??? dlaczego w FBW nie ma cwiczen na te partie miesni? brzuch kazdy cwiczy po swojemu. proponuje ABS2. aha... dodaj coś na łydki - wspiecia 2s max



co do podciagania - próbuj pomagać sobie nogami albo niech ktoś Ci pomoże i fazę negatywną (opuszczanie) zrób powoli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
Mam problem.
Przy wyciskaniu sztangielek (klata) szybciej mi sie mecza tricepsy od klaty (a wlasciwie to miesnie cyckowe w ogole sie nie mecza, a tricepsy przy drugiej seri troche zaczynaja palic). Co mam z takim fantem zrobic? :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 516 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18189
albo zła technika albo za mało się skupiasz. Łokcie prowadź szeroko wzdłuż sztangi. A co do skupienia to spróbuj napiąć trochę klatę i pomyśleć że podnosisz 200kg. Może zadziała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259
Ja wyciskam sztangielki, a nie sztange.
A cwiczenie robie tak jak jest to pokazane w atlasie http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.asp#2 (2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Clenburexin - rodzaj treningu

Następny temat

MASS - Gienas

Water