http://www.sfd.pl/chucknoris_/masa_z_półobrotem-t424885.html DZIENNIK TRENINGOWY ZAPRASZAM
http://www.sfd.pl/BLOG_Nawet_parówka_dęta_raz_w_roku_ma_swoje_święta_by_chucknorris-t484710.html
BLOG TREC ZAPRASZAM
NIE POPRAWIAM DIET I TRENINGÓW NIE ZNAM SIĘ NA TYM
...
Napisał(a)
wg mnie też za duże odchylanie tułowia popracuj jeszcze nad pozycją bo zaczynasz z lekko ugiętych pleców
...
Napisał(a)
ok chuck, z tym zaczynaniem na ugietych dopiero teraz zauwazyłem na filmiku:)
Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk
...
Napisał(a)
No tak, nikt nie komentuje bo wszystko jest zawarte w tym tescie hhehehe i nikt nie ma powodow zeby napisac Tobie negatywny komentarz hehe 

...
Napisał(a)
heheh nie no cybul nie ma ludzi idealnych ale jak to mówia ""Nobody" is perfect...My name sie "nobody":)"
Dietetyk
...
Napisał(a)
Volferine, wstrzymaj sie jeszcze troche bedzie podsumowanie (czekam na aparat) i tam opisze kazdy produkt.
Dietetyk
...
Napisał(a)
Witam, czas na podsumowanie.
Waga 73 77,1
Klatka 102 104,7
Biceps 35,5 36 :/
Pas 83 83!!J
Udo 59 60,5
Przedramie 30 30,6
Barki 119 122
Test trwał 49 dni.
Opis suplementów i odżywek:
Horse power:
Smak- 2/10
Pobudzenie 5/10
Pompa 7/10
Ropzuszczalnośc 5/10
Na początku dawkowałem go po pół porcji później zmieniłem na cała a pod koniec cyklu brałem ponad 1 porcje wtedy już pompa był ładna:0 Chyba już nie wrócę do tego suplementu. wg mnie produkt średni, przynajmniej tak na mnie podziałał, ale ogólnie godny uwagi.
Shock therapy
Smak 9/10
Pobudzenie 10/10
Pompa 8/10
Rozpuszczalnosc 8/10
Mmm stary dobry shock, jak do tej pory jeden z najlepszych, najwydajniejszych i najlepiej na mnie działających supli. Trzeba uważać z dawkowaniem na początku brałem po pól porcji ale po 3 treningach zmieniłem już na cała. Spróbowałem raz 1,5 porcji ale skończyło się to wizytą w klopieJ Bardzo dobry produkt i polecam wszystkim
Storm