SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

biceps

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2317

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1445
Witam , ćwiczę juz 6 miesięcy . mój problem to nie rosnący biceps . przez te 6 miesięcy uwydatniły się barki , troszke klatka i plecki natomiast biceps nic , jak miałem 30 tak i mam 30 . proszę o pomoc z dobraniem ćwiczeń na biceps . wiem że mały staż ale myślę że chociaż ten 1 cm mógł urosnąć, może coś robię źle , nie wiem dla tego proszę o pomoc
ćwiczenia które wykonuje to:
1 w tygodniu
-uginanie ramion stojąc z hantelkami 4x10
-uginanie ramion siedząc na ławeczce 90 stopni z hantelkami 4x10
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x10
jeśli potrzebne zdjęcia lub czegoś nie napisałem , uzupełnie
czekam na podpowiedzi..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1445
witam , dla zainteresowanych to 5 5 treningów i już prawie 31 w bicepsie , biore sie za jedzenie i cwiczenie dzięki wszystkim i pozdro ;p ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Ćwicz nogi.

Wykonuj ćwiczenia wielostawowe.

Jedz.


Nic o sobie nie napisałeś, sam plan na biceps też nic nie mówi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4169
Zmieniales te cwiczenia w ciagu tych 6 miesiecy czy ciagle robisz to samo? nie katuj tego bica 12 serami jak masz lapke jak kobieta - moze wlasnie to twoj problem ze robisz ich za duzo.Zrob 6 seri , dwa cwiczenia po 3.Robisz tylko bica czy nogi plecy itp tez? jezeli tylko bica to juz wiesz w czym problem.Skup sie bardziej na duzych partiach a bic sam urosnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1445
biceps nie urósł ale muszę przyznać że się ' uformował '..plecy ćwiczę , robie wyciąg i podciąganie sztangielek opierając sie ręką o ławke , myśle że na martwy ciąg za wcześnie . nóg nigdy nie ćwiczyłem i czy ćwiczenie ich ma znaczenie ? dodam że biceps ćwiczę po barkach , jeżeli trzeba podam cały plan , zdjęcia ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Nogi to połowa ciała, jak ci ma biceps rosnąc skoro ich nie robisz...

http://www.sfd.pl/Nie_cwiczysz_nog_Przeczytaj_to_zaczniesz-t193566.html

http://www.sfd.pl/Przysiad_z_przysłowiowym_palcem_w_doopie__żadnych_wymówek_Panowie_i_Panie-t605678.html

Czytaj.

Pokaż plan + wypełniona ankieta, plan na 100% do zmiany całkowitej skoro nóg nie robiłeś.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
ja nie bede sie rozpisywał ale powiem tak pierwsza sprawa za dużo według mnie robisz serii na ten twój biedny BICEPS ale nie to chciałem powiedziec

(IM BARDZIEJ BEDZIESZ SIE WKRECAL W TEN BICEPS TYM ON BEDZIE MNIEJSZY)

jeśli nie bedziesz ćwiczyl NÓG to pierwsze nigdy nie bedziesz miał konkretnej sylwetki ALE drugie wązniejsze pojawia sie problemy z kolanami i bedzie bieganie po lekarzach i koniec siłowni
Nogi to twój fundament wyobrażasz sobie konkret chłopa biegajacego na patkach miesien czworogłowy zabezpiecza kolana i stabilizuje TAK SAMO JESLI BEDZIESZ ĆWICZYŁ BRZUCH a PROSTOWNIKA GRZBIETU nie to bedziesz wygladał jak parabola
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1445
Tak na szybko
Płeć : mężczyzna
Wiek : 16
Waga : 62
Wzrost : 176
Obwód klatki : 94
Obwód ramienia : 30
Odżywianie : staram się jeść dużo
Cel : masa
Dieta: narazie brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Tobie masy brakuje ogólnej, nie patrz na biceps - to nie jest wyznacznik.

Jeśli będziesz dalej brnął w to wszystko patrzac na obwod ramienia to jesteś na przegranej pozycji z góry.

Reszte o co prosiłem wklej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 185 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 55326
niedowaga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1445
witam , więc plan:
Poniedziałek
Klata
-płaska 4x10
-skos (hantle) 4x10
-rozpiętki płaska 4x10
Wtorek
Barki
-unoszenie naprzemianstronne sztangielek przodem w górę 3x10
-podcciąganie oburącz sztangi wąskim chwytem 3x10
-Unoszenie sztangielek w górę nad głową siedząc 3x10
Biceps
uginanie ramion stojąc z hantelkami 4x10
-uginanie ramion siedząc na ławeczce 90 stopni z hantelkami 4x10
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x10
Środa
wolne
Czwartek
Klata
to samo co w poniedziałek z tym że rozpiętki na skosie
Piątek
Plecy
-wyciąg 4x10-12
-podciąganie sztangielki opierajac się o ławkę 4x10-12
Triceps
-wyciskanie na ławeczce wąskim chwytem 4x10
-pompki na poręczach 4x8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Bierz się za skrócone FBW 2-3x w tygodniu, nie potrzeba ci ogromnej liczby ćwiczeń i kombinowania, plan dzielony to bardzo słaby pomysł na tym etapie u ciebie, ten plan który miałeś to kompletna porazka.

Zacznij jeść.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING MASA

Następny temat

Trening redu/masa/rzezba? 108kg 189cm

nutloveb