Ćwiczę już od 3,5 roku i mam problem z bicepsami. Są one dosyć krótkie i podczas napięcia zwiększają się o około 5-6cm. Jest to trochę irytujące, bo jak mam wyprostowane ręce to nie wyglądają one satysfakcjonująco. Może powodem jest to, ze jestem szczupły i mam za niski bf, w sumie tylko raz prowadziłem dietę przez 6 tyg, a tak to sumiennie ćwiczyłem i starałem się jeść w miarę wartościowe produkty.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Dzięki za rady, dostosuje się ;) ja jestem samoukiem, zawsze robiłem wszystko po swojemu, plany układałem z ćwiczeniami, które najlepiej na mnie oddziaływały i większość mojego stażu spędziłem w piwnicy ;p
...
Napisał(a)
chłopie masz 16 lat rozwijasz się dorzuć ćw. na rozciąganie czyli uchwyt młotkowy i obserwuj
...
Napisał(a)
Taka genetyka, jedyne co możesz zrobić to młotki lecz polepszy się jedynie efekt wizualny. Mięsień będzie tak samo wysoko. Z czasem jak zwiększysz obwód bicepsa to może się trochę pomniejszyć ta odległość lecz nie spodziewał bym się fajerwerków 

...
Napisał(a)
Młotki robię od dłuższego czasu i różnicy nie widzę, no nic będę robił swoje dalej może zmieni się to z czasem
...
Napisał(a)
przecież wiem, ze potrzeba czasu ;p fakt zawsze olewałem młotki, ale od pól roku robię je regularnie
...
Napisał(a)
5-6cm powiadzasz... wrzuć więc jakieś zdjęcia bo szczerze mówiąc nie wierzę... chyba, ze masz obwód ramienia blisko 60-tki to może...

"Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte"
Jan Paweł II
"Gorzki to chleb jest polskość"
C. K. Norwid
https://www.facebook.com/FilmyKtoreZmieniajaZycie/photos/a.1433936366899118.1073741828.1433433930282695/1434660943493327/?type=1&theater