SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

?????????

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1622

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Może mi ktoś z Ekspertów napisać typowy plan na mase dla średniozaawansowanego zawodnika po 2 latach treningów.Z uwzględnieniem ramion bo mi idą strasznie żmudnie.

Troche metki dla sylwetki :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
sam sobie napisz , po dwóch latach treningów powinieneś coś o tym wiedzieć .
Typowego planu nie ma , są indywidualne , a forum raczej nie jest po to żeby co dwa miesiące przychodzić po gotowe tylko żeby się nauczyć samemu sobie radzić....więc działaj , jak napiszesz to wklej razem z info o sobie wg postu "zanim zapytasz..." na górze działu.



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej i nie tylko?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=47810

dokładnie dawaj info

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
1.Trenuje systematycznie 1,5 roku,natomiast nie systematycznie ponad 1rok]
2.ćwiczyłem przez 5 miesięcy 4 razyw tyg robiłem nastepujące partie
--klata,triceps
klata+wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serie piramidalnie +rozgrzewka czyli 5 seri wyciskanie rozgrzewka 50 kg 15 razy 75 kg 12 razy 80 kg 10 85 8 90 kg 6razy
+rozpiętki na ławce poziomej 4 po 10
+pompki na ciężarkach z obciążeniem 4 po 12
+wyciskanie hantelek na skosie 4 po 12
Przerwa po między seriami trwa około 2min itak cały czas staram się trzymać

ćwiczenia często zaminiałem tzn. w jednym tyg robiłem skos w drugim tak jak napisałem ława pozioma
Triceps
Francuskie wyciskanie 4 po 12
wyciskanie sztangi chwyt na szerokość barków 4 po 12
wyciskanie francuskie w siadzie 4 po 12
sprężyny 4 po 12
WT Grzbiet biceps
Grzbiet 4 ćwiczenia po 12 ruchów
Biceps zaczynam od modlitewnika 4 serie po piramidalnie 15 12 10 8
sztanga stojąc 4 piramidalnie 15 12 10 8
hantelki uginanie ramion w siadzie z hantelkami 4 po 8
uginanie hantelki w siadzie w oparciu o kolano 4 po 10
śr-- przerw
Czw bary brzuch
bary wyciskanie sztangi zaa głowy 4 po piramidalnie 12 10 8 6
środkowa obręcz unoszeni barków na boki 4 po 8
tylnia obręcz odwrotne rozpiętki w staniu 4 po 10
przód znowu w staniu hantelki 4 po 10
niedzela uda łydki
przysiady ze sztangą 5 po 20 15 12 10 8
wykroczne 2 po 15
tylnie partie ud 4 po 15 z hantelką w stopach na leżąco
uginanie ud na maszynie 4 po piramida
ŁYDKI
wspięcia ze sztangą na karku 5 po 15
Najbardziej mi zalezy na poprawieniu siły klaty i masy ramion to wszystko. Z góry więlkie dzięki.Aha na tym planie poszło mi jakieś 30 kg na ławie i jakieś 10 masy mięśniowej.

Troche metki dla sylwetki :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
W tej chwili jade od 4 tyg na nowym planie ponieważ jestem na koxie w chwili obecnej .
pon klata Biceps
wt plecy triceps
sr---
czw klata biceps
pt bary brzuch
niedziela uda łydki
wszystko ćwucze bardzuej intensywnie
Czekam na nowy plan

Troche metki dla sylwetki :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Ten co masz to lipa total-sorki,ale to prawda-juz mówię co i jak:

W tej chwili jade od 4 tyg na nowym planie ponieważ jestem na koxie w chwili obecnej .
pon klata Biceps
wt plecy triceps TUTAJ BICE NIE MAJĄ CZASU NA REGENERACJĘ, GDYŻ MOCNO PRACUJĄ PRZY CAŁYM GRZBIECIE
sr---
czw klata biceps POMYŁJKA ZNÓW TRENUJESZ BICE I ZNOW KLATKA- PAMIĘTAJ MIĘSNIE ROSNĄ NIE W TRAKCIE TRENINGU,ALE POMIĘDZY TRENINGAMI-W CZASIE ODPOCZYNKU
pt bary brzuch BARKI PO KLACIE- KOLEJNA POMYŁKA- BRAK CZASU NA REGENERACJĘ STAWÓWOW BARKOWYCH I PRZEDNICH AKTONÓW M.NARAMIENNYCH ORAZ GÓRY KLATKI
niedziela uda łydki


TEN PLAN NA DŁUŻSZĄ METĘ PROWADZI DO WIĘKSZEJ ILOŚCI SZKÓD NIŻ POZYTKU.

Polecam poczytaj Atlas Ćwiczeń- szczególnie wstep-tabele regeneracyjną mięsni i zasady układania programów.

Teraz polecam 2 tyg. regeneracji-np. Treningiem ACT, a potem trening 3-4x tyg. każda grupa 1x
W każdej grupie po 1-2 ćwiczenia podstawowe złożóne-wielostawowe-patrz AĆ-w nich progresja 3-4serie+1 izolowane-wszystko po 3-4serie -stałym cięż.
Treningi po 50-70 minut. Przerwy 90-150 sec w podstawowych cięzkich ćwicz.,przy pozostałych 60-90sec.

1. ćwiczenia podstawowe-złożone-wielostawowe(wyciskania, przysiady, podciągania itd) zakres 12-8 powtórzeń-progresja cięzaru
-przykład dla 3 serii: 12,10,8
-przykład dla 4 serii: 12,10,8,8
-przykład dla 5 serii: 15,12,8,8,8,(np. przysiady)
2.ćwiczenia izolowane zakres powtórzeń 8-10 stały ciężar



Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 244 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1653
Amen Michail. Podpisuje sie.

Jonks

Jonks

foty http://www.sfd.pl/temat134812/
Jaka jest roznica miedzy grzechem a żalem? grzech wlozyc a żal wyjać :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Michaił jaki plan byś mi polecił jak możesz to napisz w jakie dni co mam robić,z góry dzięki.

Troche metki dla sylwetki :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56921
Ech - kolejny przykład faceta który powiniesz pracować u podstaw a nie brać się za coś tak powąznego jak koks... no ale nieważne.
Co do planu - jeżeli miałaby to być masowka to... Michail - Pametasz jak rozpisywaliśmy już komuś masówke pod cykl SAA - taka o bardzo anabolicznym charakterze? Może tutaj by pasowała?

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 1631 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24672
Ładnie piszesz .Twoja wypowiedź bardzo dużo wniosła w tym artykule .Nie mam zamiarów czytać głupich wypowiedzi.Zapytałem grzecznie o nowy plan treningowy.Aha a co do starego planu to poszło mi na nim jakieś 30kg na klate w ciągu 4 miechów więc nie mów że to jest zły plan.Na koxie się katuje ostro jak widzisz,a normalnie to robiłem wszystko po 1 raz w tyg. i planuje coś zmienić więc prosze o napisanie mi nowego planu treningowego który będzie mi słuzył przez kolejne 6 miesięcy.A jak masz coś głupiego pisać to się lepiej nie oddzywaj..Dzięki za zainteresowanie tematem.



Troche metki dla sylwetki :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17167 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56921
.trenujesz już prawie dwa lata i prosisz o plan który będzie ci służył przez sześć miesięcy? Czy mam rozumieć że będziesz nieprzerwanie tłukł się z jednym planem przez pół roku?

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój plan na regeneracje ;)

Następny temat

barki - stawy

Fruzelina