SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla osoby początkującej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 537

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 383
Witam w poniedziałek zakupuję dietę na przybranie na masie i wiem że bez treningu to ciężko o to i uznałem że trening będzie łatwiej przygotować niż dietę wiec co myślicie o tym treningu na masę ? Dodam że jestem początkujący i chciałem połączyć fbw z planem siłowym a ćwiczenia i partie podaję w kolejności treningowej i chciałbym trenować trening 3xtygodniu po 3 serie i to wychodzi na jednym treningu ok 75 min razem z rozgrzewką i ćwiczeniem uspokajającym po treningu .
KLATKA
FLOOR PRESS
POMPKI BĄDŹ DIPY

PLECY
Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia bądź dipy

BICEPS
UGINANIE RAMION Z HANTLAMI

PRZEDRAMIE
Wrist curl/reverse wrist curls

BRZUCH
SPIĘCIA BRZUCHA
PLANK

NOGI
WYKROKI
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6507 Napisanych postów 62299 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777657

Każdy z nas od czegoś zaczynał jeśli chodzi o trening siłowy i sporo masz tutaj racji, że teoretycznie trening siłowy nieco łatwiej jest ułożyć niż dietę, a jeśli bierzemy pod uwagę, że na prawdę sporo gotowych planów treningowych znajdziemy w sieci to faktycznie nie ma z tym większego problemu.

Jednak zacząć od tego należy czy możesz wykonywać wszystkie ćwiczenia siłowe i nie masz żadnych przeciwwskazań medycznych do tego.

Gdy nic nie stoi na przeszkodzie do treningu to plan fbw jak najbardziej się sprawdzi przy czym zacząć należy od prawidłowej kolejności wykonywania ćwiczeń czyli odpowiedniego poukładania ich w planie treningowym.
Należałoby rozpocząć od największych partii i ćwiczeń najbardziej wymagających dlatego warto zacząć w planie od ćwiczeń na grzbiet i nogi.
Kolejność może wyglądać następująco:

nogi
grzbiet