SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW - czy plan jest dobrze ułożony?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 391

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 269 dni Przeczytanych tematów 71
Dzień dobry, chciałbym zapytać na wstępie, czy plan, który wstawiam poniżej, został przeze mnie dobrze opracowany? Trenuję od kilku tygodni FBW w domu, jestem nowicjuszem. Zakupiłem ławkę, więc zmodyfikowałem plan pod nią. Ponadto pilnuję makro, zapotrzebowanie obliczone pod utrzymanie wagi, suplementuję kreatynę.

Poniedziałek:
Nogi -> Przysiad ze sztangą trzymaną na plecach
Klatka -> Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
Plecy -> Wiosło Pendlaya
Barki -> Arnoldki – wyciskanie hantli nad głowę z rotacją
Biceps -> Zginanie przedramion z gryfem łamanym na modlitewniku
Triceps -> Pompki w podporze tyłem na ławeczce
Brzuch -> Deska

Środa:
Nogi -> Wykroki w miejscu z hantelkami
Klatka -> Wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej
Plecy -> Wiosłowanie sztangą trzymaną podchwytem w opadzie tułowia
Barki -> Odwodzenie ramion w bok ze sztangielkami
Biceps ->Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym
Triceps -> Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem na ławeczce płaskiej
Brzuch -> Deska

Piątek:
Nogi -> Martwy ciąg
Klatka -> Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej
Plecy -> Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia
Barki ->Wyciskanie sztangi nad głowę
Biceps -> Zottman curl
Triceps -> Prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz siedząc
Brzuch -> Deska

Każde ćwiczenie wykonuję w minimum 6 powtórzeniach i w 5 seriach. Daje mi to 15 serii na każdą partię tygodniowo, po 5 na jednostkę treningową. Łączę ćwiczenia wielostawowe z izolowanymi. Czy zwiększanie obciążenia i powtórzeń w seriach zapewni stał progres? Aktualnie ćwiczę pomiędzy 70-80% CM.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert