SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Swim Deep

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 39644

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19133
Witam ponownie po krótkiej przerwie

Minęło kilka tygodni odkąd zakończyłem prowadzenie dziennika, początkowo całkowicie zaprzestałem treningów, przez brak czasu również micha nie zawsze taka jakbym chciał, zdarzało się że sięgałem po gotowe żarcie, na szczęście złe nawyki z przeszłości nie wzięły góry nade mną i często potrafiłem odmówić sobie piwka, czy innych śmieci. Jakoś strasznie mnie od ostatnich wpisów nie zalało, widać po brzuchu i klatce że jest słabo, ale to kwestia czasu...


Przez ostatnie dwa tygodnie małe wprowadzenie w trening siłowy, brak aerobów (orbitrek uległ zniszczeniu) ciągle też dopracowuję dietę i ostatecznie przedstawię ją przy niedzieli. Zastanawiałem się nad CKD jednak po dłuższym namyśle stwierdziłem że zbyt mało obeznany jestem i uznałem że nie jestem gotowy jeszcze. Trening splitem będę jechał:

Pon - Klata, Triceps, Przedramię + worek
Wt - Bieganie
Śr - Plecy, Biceps + worek
Czw - Bieganie
Pt - Nogi, Barki + worek
Sob - Klata + fitness
Nd - Dzień wolny

Orbitrek uszkodzony więc zacznę biegać, może z czasem zainwestuję w rower, rowerek stacjonarny, albo bieżnię, tutaj liczę na wasze rady. Jest też zapał do drążka! Dieta pewnie LC, choć określę to do niedzieli, w poniedziałek pierwsza rozpiska, sobota na czczo zrobię pomiary i wagę, po czym wszystko tu zamieszczę.

Tak wyglądam na chwilę obecną, dużo pracy, sporo potu...
później ->

Co mogę jeszcze dodać? Jakieś fotki miski będę sporadycznie dawał, jednak bardziej skupię się na samej diecie i treningu niż na stronie estetycznej. Z supli tylko aminokwasy, omega-3 i witaminy.

No to jazda - SWIM DEEP


Zmieniony przez - daget7 w dniu 2012-11-23 02:39:02
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19133
Jednak nowy dziennik w dziale dla zaawansowanych
https://www.sfd.pl/...:::_Diabelska_konsekwencja_:::...-t940686.html

Jak kogoś interesuje to zapraszam...





Zmieniony przez - daget7 w dniu 2013-04-30 03:11:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 4463 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84717
Bede zagladal, zycze powodzenia

Nie lepiej Ci zamienic biceps z tricepsem, tzn. klata - bic, plecy - tric?

Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19133
Kapitan Wodka
Bede zagladal, zycze powodzenia
Nie lepiej Ci zamienic biceps z tricepsem, tzn. klata - bic, plecy - tric?


Zapraszam, zapraszam
Tak mi wygodniej, sporo ćwiczeń łączonych klatki i tricepsa, choćby wyciskanie wąskim uchwytem czy pompki. Tutaj już raczej wielkich korekt nie będzie, jedynie liczyłem że ktoś się wypowie odnośnie tego sobotniego treningu, bo tam wstawiłem dodatkowo klatę bo ta zawsze topornie mi się kształtowała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4118
Pokaż przykładowy trening na klatkę, 1 raz tygodniowo w zupełności wystarczy jeśli dobrze zaplanujesz. Przy treningu klatki 2x tydzień może nadal nie być postępu ze względu na regeneracją. Powodzenia i jedź z tym dziennikiem :)

Zmieniony przez - kdelook w dniu 2012-11-23 11:29:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19133
kdelook
Pokaż przykładowy trening na klatkę


Pompki 4s max
Wycisk na skosie 4x10p
Gilotyna skos/ wyciskanie płasko 4s10p
rozpiętki 4s10p
Co drugi trening Wyciskanie wąskim chwytem

Będę się na początku starał robić ciężarami które nie sprawiają mi problemów, powoli zwiększając. Tak przez około 2 miesiące, później coś na siłę i progres siłowy, bo z reguły po redukcji jest z tym ciężko (wyczytałem w dziennikach osób zaawansowanych)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4118
Brak WL - błąd każdy teraz kombinuje wyrzuca WL stąd nie widać na siłowniach zbyt wielu dobrych klatek. Jak nie masz dużo mięsa na klacie to coś takiego pasuje idealnie:
WL
wycisk hantli skos dodatni
2-3s poręczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50425 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witamy ponownie. Co do posta powyżej... Nie zastanawiałeś się przypadkiem nad tym, że te osoby, które 'kombinują' i wyrzucają WL czują przy nim i budują głównie barki i tricepsy? Nie mówię, że WL jest złe, ale jest naprawdę trudne do opanowania pod kątem pracy klatki. Poza tym nie gwarantuje ono takiego rozciągnięcia jak hantle czy dipsy klatkowe. No i nie tworzyłbym reguły ze stwierdzenia, że robienie WL=dobra klata.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4118
Skoro nie potrafią ogarnąć techniki w boju to nie wiem jak chcą mieć dobre podstawy sylwetkowe. Tyle w tym temacie. Hantle, dipsy, butterfly, linki to super narzędzia ale mięso wrzuca się ciężarem, techniką i podstawami. Jeśli coś jest trudne to znaczy, że warte opanowania.
Nie mówię, że koniecznie musi być WL ale autor powinien zmniejszyć objętość treningową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50425 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
'Mięso wrzuca się ciężarem' - a dipsy to nie jest ciężar? Z miejsca startuje się z ciężarem ciała, a potem można dokładać do pasa, więc jako ćwiczenie 'hewi' sprawdza się bardzo dobrze. Z resztą się zgodzę. Co do objętości, to niech daget sprawdzi na sobie i oceni. :) Jeśli nie wyrobi regeneracyjnie i nie będzie rósł, to będzie miał podstawy do modyfikacji planu i ew. michy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4118
Oczywiście ja nie podważam, że poręcze to jest świetna opcja - widziałem klatki robione tylko na poręczach (ludzie co uwielbiają treningi z ciężarem ciała) ale trzeba korzystać także z takiej podstawy jak WL - nie przez przypadek jest to główny bój. Ja wolę łańcuchy wrzucać na poręczach niż pierniczyć się z pasem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19133
Pisząc wyciskanie płasko miałem na myśli WL :)
Dlatego żeby wszystko pogodzić dałem klatkę również w sobotę i tam jest wl.



Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny Masa+siła

Następny temat

Proszę o podpowiedź na czym się skupić

nutloveb